Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Оцінювання рівня якості логістичного обслуговування клієнтів за методикою ServQual

6 листопада 2019, 15:31
Кафедра маркетингу і логістики

Продовжуємо вивчати європейський досвід в рамках проекту Logistics and Supply Chain Management-EUlscm. Jean Monnet Module!

5 гарантів європейської логістики — Німеччина, Франція, Великобританія, Іспанія, Італія — демонструють стабільний розвиток (їхні ринки є зрілими, перенасиченими). Україні характерний щорічний приріст, і хоча існують перешкоди для розвитку, ринок логістичних послуг поступово відновлюється в кількісному вимірі, одночасно висуваючи вимоги до якості.

Оскільки якість — основний об’єкт конкурентної боротьби та ключовий показник результативності логістичних операторів, то студенти практично, на прикладі діяльності компанії зробили дослідження оцінки рівня якості логістичного обслуговування своїх клієнтів за методикою ServQual.

Викладач: доц. Похильченко Олена Анатоліївна Кафедра маркетингу і логістики
Студенти: спеціальності Менеджмент Інституту економіки і менеджменту Львівської політехніки