Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Дмитро Тарасов: «Правильне планування роботи допоможе розвантажити Віртуальне навчальне середовище»

27 березня 2020, 17:27
Наталія ПАВЛИШИН, Центр комунікацій Львівської політехніки

Дистанційне навчання під час карантину стало для політехніків своєрідним викликом. Адже вони повинні організувати свій час, щоб встигати виконувати всі завдання, які щоденно отримують від викладачів, засвоїти чимало інформації і не потрапити в піковий час, коли більшість вирішили вчитися через Віртуальне навчальне середовище.

Для дистанційного навчання зараз у Львівській політехніці використовуємо різні ресурси. Самостійно ознайомлюватися з начальними матеріалами та виконувати лабораторні й практичні роботи студенти мають можливість у Віртуальному навчальному середовищі (ВНС) й через корпоративні електронні пошти. ВНС передбачає асинхронну роботу, тобто студенти заходять для навчання туди у зручний для них час. Коли ж є необхідність провести інтерактивне заняття за розкладом із багатьма студентами одночасно ― відеоконференцію чи вебінар, то радимо використовувати зовнішні платформи, які здебільшого працюють на базі хмарних технологій, ― пояснює директор Інституту дистанційного навчання Дмитро Тарасов

Ще одна складова дистанційного навчання ― перевірка знань студентів через тестування та звіти про виконання практичних і лабораторних робіт. Її також здійснюватимуть, використовуючи ВНС чи корпоративні електронні пошти.

Говорячи про проходження тестування, ми побачили, що це найкритичніше питання. Адже якщо одночасно дати завдання для 600 студентів, то через велике навантаження вся система «зависне». Тому пропонуємо викладачам ділити студентів на групи до 30 осіб, щоб вони проходили тестування у визначені години. Так вдасться розвантажити систему, ― додав Дмитро Олександрович.

Не менш важливою для безперебійної роботи є також якість зв’язку і в самих студентів. Адже зараз через великі навантаження інтернетзв’язок багатьох провайдерів суттєво погіршився.

Від 17 березня навантаження на ВНС зросло вп’ятеро. Через це, зрозуміло, виникали технічні проблеми. Надмірне використання системи в певні години створювало також і те, що студенти й викладачі вважали, що на початку пари необхідно зайти у ВНС і за розкладом відкрити папку з тієї чи іншої дисципліни. Впродовж цього тижня Інститут дистанційного навчання разом із Центром інформаційного забезпечення проводили низку робіт для покращення продуктивності серверів. Сподіваємося, що надалі, завдяки підсиленню потужності серверів та правильному плануванню нам вдасться позбутися збоїв у роботі сайту, ― підкреслив Дмитро Тарасов.