Наприкінці навчального року серед політехніків провели анкетування «Викладач очима студентів». Опитування відбувалося вдруге.
— Минулого семестру ми започаткували таке анкетування і до нього долучилося 560 студентів. Цього разу в опитуванні взяло участь 2 тисячі молоді, а це свідчить про те, що зацікавлення — зростає. Мета цього дослідження — це перш за все, щоб завідувачі кафедр побачили оцінку студентів для викладачів, як вони сприймають їхню роботу, — пояснив проректор з науково-педагогічної роботи Олег Давидчак. — Анкети студенти заповнювали через свої електронні кабінети, та коли ми подаємо результати опитування, то ані завідувачі кафедр, ані викладачі не знають, хто відповів, бо не мають доступу до електронних кабінетів. Вважаємо, що вага таких відповідей більша, аніж анонімних, бо студенти відчувають відповідальність за написане.
Як наголосив проректор, більшість анкет — з позитивними відгуками. Проте є й негативні оцінки. Важливо, що багато студентів не лише оцінювали, а й висловлювали свої пропозиції, побажання і зауваження щодо роботи викладачів, наповнення дисциплін, дистанційних технологій, які використовували.
— Це було відкрите анкетування для всіх студентів. Та найбільше відповідей ми отримали з ІГСН ― понад 400 анкет, це пов’язано, що там є загальноуніверситетські кафедри, також в ІМФН ― тут активними були першокурсники. Досить багато від ІХХТ ― 230 анкет. Найменше до опитування доєдналися студенти ІБІД, ІГДГ, ІЕСК, — додав Олег Романович.
— Ми працюватимемо над покращенням якості роботи усіх науково-педагогічних працівників університету. Для цього проведемо курси підвищення кваліфікації, до яких залучимо відповідних фахівців із кафедри педагогіки, керівника відділу навчання та розвитку персоналу. Вони читатимуть лекції та проводитимуть практичні заняття для вдосконалення компетентностей викладачів, — зазначила проректорка з науково-педагогічної роботи та стратегічного розвитку Лілія Жук. — Підвищення кваліфікації проводитимемо постійно, розширюючи тематики. А впродовж вересня зосередимося на тих компетентностях, які важливі саме зараз, зокрема це стосуватиметься нових методик донесення інформації до студентів.
Підвищення кваліфікації відбуватиметься за декількома програмами, серед яких:
— педагогічна майстерність
— інформаційно-комунікаційна (знання сервісів групової роботи, вміння працювати з системами керування навчання LMS, знання технологій відеоконференцзв’язку);
— комунікативні та організаційні навички;
— вміння налагоджувати зворотній зв’язок;
— когнітивна гнучкість і адаптивність до освітніх змін;
— критичне мислення;
— комунікативні і організаторські вміння і навички;
— інноваційні підходи до освітнього процесу.