Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Курс: Цифрова гігієна педагога

Автор: Чала Марина Станіславівна

Інформація про програму підвищення кваліфікації

Напрям навчання: «ІКТ в освіті»

Обсяг навчання: 30 год (1 кредит ЄКТС)

Категорія слухачів курсу: педагогічні працівники закладів загальної середньої, професійно-технічної, фахової передвищої та вищої освіти 

Мета курсу полягає у розвитку навичок гігієнічної поведінки здобувачів освіти у цифровому світі; підвищення якості онлайнової комунікації, розуміння сутності та чинників цифрових репутаційних ризиків. 

Компетентності, що вдосконалюватимуться/набуватимуться в процесі навчання: 

  • розвиток цифрової компетентності; 
  • формування навичок ефективного безпечного використання інтернет-ресурсів, онлайнової комунікації педагогів без репутаційних втрат.

Коротко про курс

Цей курс спрямовано на розвиток навичок ефективного безпечного використання інтернет-ресурсів, онлайнової комунікації педагогів без репутаційних втрат.

Структура курсу

Тема 1: Поняття «Цифрової гігієни» як виклику сучасності.

Питання, що розглядатимуться:

  • Поняття «Цифрова гігієна» та історія його появи. 
  • Загальні правила цифрової гігієни.
  • Захист даних як елемент цифрової гігієни

Практичне заняття 1: Особисті данні в мережі та їх захист.

Тема 2: Поняття «Цифрового сліду» як віртуальної особистості.

Питання, що розглядатимуться:

  • Як алгоритми соціальних мереж та застосунків впливають на цифрову репутацію?
  • Як управляти алгоритмами, щоб уникнути копирсання в інформаційному смітті?
  • Поняття інформаційного смогу та інформаційної бульбашки.
  • Роль сугестії та помилка атрибуції пам’яті у сприйнятті інформації.

Практичне заняття 2: Куди ведуть цифрові сліди: Аналіз пасивних та активних цифрових слідів в соціальних мережах.

Тема 3: Контент-стратегія інтернет-ресурсів педагога.

Питання, що розглядатимуться:

  • Зміст: який тип контенту нам потрібен? Що саме ми хочемо донести до аудиторії?
  • Структура: як контент організований, відформатований і в якому вигляді опублікований.
  • Робочий процес: які інструменти та ресурси необхідні для створення і забезпечення якості контенту.

Практичне заняття 3: Розробка контент-стратегії для власного інтернет-ресурсу.

Тема 4: Реалізуємо компетентнісний підхід в освітньому процесі. Авторські прийоми до реалізації компетентнісного підходу в освітньому процесі. Ефективна онлайнова комунікація. Які питання варто собі задати щоб уникнути комінікаційної кризи? Інтелектуальний скептицизм.

Практичне заняття 4: Основні принципи та репутаційні ризики онлайнової комунікації.
Контрольні заходи: контрольне тестування.

Опис результатів навчальної діяльності

Результатом навчання на дистанційному курсі буде вибудувана власна траєкторія безпечної онлайнової комунікації, зокрема в соціальних мережах.

 

 

Документ про завершення навчання: сертифікат про підвищення кваліфікації Національного університету «Львівська політехніка» 30 год (1 кредит ЄКТС)

Тривалість навчання: 1 місяць

Форма навчання: дистанційно

Початок навчання: по факту комплектації групи на підставі замовлень від закладів освіти та (або) зарезультатами реєстрації на навчання. 

Навчання платне: про вартість навчання можна дізнатись тут

Категорія слухачів: 
ЗЗСО
ЗФПО
ЗПТО
ЗВО