Автор: Чала Марина Станіславівна
Інформація про програму підвищення кваліфікації
Напрям навчання: «ІКТ в освіті»
Обсяг навчання: 30 год (1 кредит ЄКТС)
Категорія слухачів курсу: педагогічні працівники закладів загальної середньої, професійно-технічної, фахової передвищої та вищої освіти
Мета курсу полягає у розвитку навичок гігієнічної поведінки здобувачів освіти у цифровому світі; підвищення якості онлайнової комунікації, розуміння сутності та чинників цифрових репутаційних ризиків.
Компетентності, що вдосконалюватимуться/набуватимуться в процесі навчання:
- розвиток цифрової компетентності;
- формування навичок ефективного безпечного використання інтернет-ресурсів, онлайнової комунікації педагогів без репутаційних втрат.
Коротко про курс
Цей курс спрямовано на розвиток навичок ефективного безпечного використання інтернет-ресурсів, онлайнової комунікації педагогів без репутаційних втрат.
Структура курсу
Тема 1: Поняття «Цифрової гігієни» як виклику сучасності.
Питання, що розглядатимуться:
- Поняття «Цифрова гігієна» та історія його появи.
- Загальні правила цифрової гігієни.
- Захист даних як елемент цифрової гігієни
Практичне заняття 1: Особисті данні в мережі та їх захист.
Тема 2: Поняття «Цифрового сліду» як віртуальної особистості.
Питання, що розглядатимуться:
- Як алгоритми соціальних мереж та застосунків впливають на цифрову репутацію?
- Як управляти алгоритмами, щоб уникнути копирсання в інформаційному смітті?
- Поняття інформаційного смогу та інформаційної бульбашки.
- Роль сугестії та помилка атрибуції пам’яті у сприйнятті інформації.
Практичне заняття 2: Куди ведуть цифрові сліди: Аналіз пасивних та активних цифрових слідів в соціальних мережах.
Тема 3: Контент-стратегія інтернет-ресурсів педагога.
Питання, що розглядатимуться:
- Зміст: який тип контенту нам потрібен? Що саме ми хочемо донести до аудиторії?
- Структура: як контент організований, відформатований і в якому вигляді опублікований.
- Робочий процес: які інструменти та ресурси необхідні для створення і забезпечення якості контенту.
Практичне заняття 3: Розробка контент-стратегії для власного інтернет-ресурсу.
Тема 4: Реалізуємо компетентнісний підхід в освітньому процесі. Авторські прийоми до реалізації компетентнісного підходу в освітньому процесі. Ефективна онлайнова комунікація. Які питання варто собі задати щоб уникнути комінікаційної кризи? Інтелектуальний скептицизм.
Практичне заняття 4: Основні принципи та репутаційні ризики онлайнової комунікації.
Контрольні заходи: контрольне тестування.
Опис результатів навчальної діяльності
Результатом навчання на дистанційному курсі буде вибудувана власна траєкторія безпечної онлайнової комунікації, зокрема в соціальних мережах.
Документ про завершення навчання: сертифікат про підвищення кваліфікації Національного університету «Львівська політехніка» 30 год (1 кредит ЄКТС)
Тривалість навчання: 1 місяць
Форма навчання: дистанційно
Початок навчання: по факту комплектації групи на підставі замовлень від закладів освіти та (або) зарезультатами реєстрації на навчання.
Навчання платне: про вартість навчання можна дізнатись тут