Основні наукові напрями Національного університету «Львівська політехніка»
(затверджені Вченою радою Національного університету «Львівська політехніка» 24.06.2014 р. протокол № 5)
- Формування архітектурно-містобудівельними засобами середовища людського проживання.
- Теоретичні та експериментальні дослідження будівельних конструкцій будівель, споруд і мостів, розроблення енерго- та ресурсоощадних технологій будівництва, прогресивних будівельних матеріалів та підвищення енергоефективності систем теплогазопостачання і раціонального водокористування.
- Геоінформаційний моніторинг та оцінювання стану навколишнього середовища методами геодезії, картографії, дистанційного зондування та кадастру.
- Актуальні проблеми гуманітарних і суспільствознавчих наук.
- Ресурсозберігаючі технології, природоохоронні заходи та засади оцінювання і використання реакраційно-туристичного потенціалу територій.
- Проблеми економіки та управління інноваційним розвитком.
- Ресурсозберігаючі технології та інтелектуальні системи керування в енергозабезпеченні об’єктів економічної діяльності.
- Створення новітніх технологій, технічних систем та матеріалів у промисловості та транспорті, діагностика машин, конструкцій і споруд.
- Перспективні комп’ютерні системи та інформаційні технології.
- Розроблення теоретичних основ, технічних та програмних засобів, математичного забезпечення комп’ютерних, вимірювальних, керуючих систем та систем захисту інформації, їх метрологічне забезпечення та сертифікаційне випробування.
- Правові, психологічні та інформаційні проблеми розвитку державності в Україні.
- Розроблення математичних методів та фізико-механічних моделей і їх застосування до розв’язування прикладних задач.
- Інфокомунікаційні радіоелектронні, електронні та оптоелектронні системи та пристрої, матеріали та компоненти.
- Розроблення теоретичних основ та технологій процесів одержання нових органічних і неорганічних речовин та матеріалів різного призначення.
- Діаспора та міграційні процеси в українському та світовому вимірах: політологічний, економічний, освітній, культурологічний аспект.