розроблення та впровадження короткострокових та довгострокових маркетингових стратегій;
розроблення та удосконалення візуальних ідентифікаційних елементів Університету, розроблення єдиних вимог до використання цих елементів та контролювання дотримання вимог;
вивчення та аналізування діяльності конкурентів;
проведення маркетингових акцій Львівської політехніки;
проведення робіт з удосконалення методів реклами, їхнього здешевлення, підвищення ефективності, пошуку оригінальних і нетрадиційних підходів і методів;
виявлення сильних та слабких сторін маркетингової діяльності, аналізування ефективності прийнятих маркетингових рішень;
участь у розробленні стратегії діяльності Університету та в удосконаленні його організаційної структури;
забезпечення зв’язків з громадськістю;
аналізування інших (не галузевих) або суміжних ринків з метою пошуку альтернативних варіантів діяльності Університету;
створення планів розвитку відділу маркетингу, а також їхнє корегування та удосконалення;
планування та організування роботи відділу та окремих його працівників;
координування співпраці відділу з іншими підрозділами Львівської політехніки;
контролювання виконання всіх поставлених перед відділом завдань.
формування планів маркетингової діяльності для Університету;
розроблення та, за потребою, удосконалення дизайну, форми, виду та стилю торгової марки та інших елементів візуальної ідентифікації Університету;
створення брендбуку (еталону, опису та стандартів використання) усіх елементів візуальної ідентифікації університету;
координація промозаходів та здійснення аналізу ефективності проведених рекламних заходів;
підготовка поліграфічних, рекламних та інших сувенірних матеріалів для представницької діяльності Університету;
здійснення зв’язків з громадськістю та ЗМІ;
надання консалтингових послуг (зокрема із розроблення торгової марки, брендбуку, планування, застосування маркетингових інструментів) стороннім організаціям з комерційною метою.
Зацікавлення: менеджмент, маркетинг, управління бізнес-процесами.
Основні обов'язки лідера групи зв'язків з випускниками:
встановлення цілей роботи з випускниками та складання детальних планів роботи;
координування роботи фахівців відділу маркетингу, які займаються налагодженням постійного зв’язку з випускниками Львівської політехніки;
прямі контакти з випускниками: отримання необхідної інформації від випускників, привітання зі святами, інформування щодо цікавих заходів Львівської політехніки, запрошення на конкретні заходи, інформування щодо потреб університету тощо;
контролювання стану бази даних випускників;
організування і проведення заходів для різних сегментів випускників;
формування спільноти випускників, шляхом забезпечення їхніх потреб у співпраці та участі у житті Університету; дослідження цих потреб та прогнозування перспективних напрямів співпраці;
постійне оновлення розділів сайту, що стосуються випускників, та ведення сторінок у соціальних мережах;
підготовка необхідних рекламно-інформаційних та іміджевих матеріалів Університету, зокрема, поліграфічних.
збирання інформації про випускників Львівської політехніки;
прямі контакти з випускниками: отримання необхідної інформації від випускників, привітання зі святами, інформування щодо цікавих заходів Львівської політехніки, запрошення на конкретні заходи, інформування щодо потреб університету тощо;
наповнення та постійне оновлення бази даних випускників;
опрацювання інформації з реєстраційних форм, анкет, опитувальників тощо з попередніх заходів, в яких брали участь випускники;
проведення кампаній зі збору інформації про випускників;
контактування з випускниками з бази даних, їхнє сегментування відповідно до визначених критеріїв (активність, лояльність, бажання та можливість допомоги тощо);
організування і проведення заходів для різних сегментів випускників;
формування спільноти випускників, шляхом забезпечення їх потреб у співпраці та участі у житті університету; дослідження цих потреб та прогнозування перспективних напрямів співпраці;
участь у формуванні планів маркетингової діяльності по роботі з випускниками;
постійне оновлення розділів сайту, що стосуються випускників;
підготовка необхідних рекламно-інформаційних та іміджевих матеріалів університету, зокрема, поліграфічних;
відстежування тенденцій ринків реклами, рекламних послуг, актуальності проведення промоційних акцій, заходів тощо.
збирання інформації про випускників Львівської політехніки;
прямі контакти з випускниками: отримання необхідної інформації від випускників, привітання зі святами, інформування щодо цікавих заходів Львівської політехніки, запрошення на конкретні заходи, інформування щодо потреб університету тощо;
наповнення та постійне оновлення бази даних випускників;
опрацювання інформації з реєстраційних форм, анкет, опитувальників тощо з попередніх заходів, в яких брали участь випускники;
проведення кампаній зі збору інформації про випускників;
контактування з випускниками з бази даних, їхнє сегментування відповідно до визначених критеріїв (активність, лояльність, бажання та можливість допомоги тощо);
організування і проведення заходів для різних сегментів випускників;
формування спільноти випускників, шляхом забезпечення їх потреб у співпраці та участі у житті університету; дослідження цих потреб та прогнозування перспективних напрямів співпраці;
участь у формуванні планів маркетингової діяльності по роботі з випускниками;
постійне оновлення розділів сайту, що стосуються випускників;
підготовка необхідних рекламно-інформаційних та іміджевих матеріалів університету, зокрема, поліграфічних;
відстежування тенденцій ринків реклами, рекламних послуг, актуальності проведення промоційних акцій, заходів тощо.
збирання інформації про випускників Львівської політехніки;
прямі контакти з випускниками: отримання необхідної інформації від випускників, привітання зі святами, інформування щодо цікавих заходів Львівської політехніки, запрошення на конкретні заходи, інформування щодо потреб університету тощо;
наповнення та постійне оновлення бази даних випускників;
опрацювання інформації з реєстраційних форм, анкет, опитувальників тощо з попередніх заходів, в яких брали участь випускники;
проведення кампаній зі збору інформації про випускників;
контактування з випускниками з бази даних, їхнє сегментування відповідно до визначених критеріїв (активність, лояльність, бажання та можливість допомоги тощо);
організування і проведення заходів для різних сегментів випускників;
формування спільноти випускників, шляхом забезпечення їх потреб у співпраці та участі у житті університету; дослідження цих потреб та прогнозування перспективних напрямів співпраці;
участь у формуванні планів маркетингової діяльності по роботі з випускниками;
постійне оновлення розділів сайту, що стосуються випускників;
підготовка необхідних рекламно-інформаційних та іміджевих матеріалів університету, зокрема, поліграфічних;
відстежування тенденцій ринків реклами, рекламних послуг, актуальності проведення промоційних акцій, заходів тощо.
Валерія Гуцалюк
фахівець із зв'язків з громадськістю
вул. Бандери 12, головний корпус кімн. 301
(032) 258-25-34
Основні обов’язки:
формування планів маркетингової діяльності для Університету;
розроблення та, за потребою, удосконалення дизайну, форми, виду та стилю торгової марки та інших елементів візуальної ідентифікації Університету;
створення брендбуку (еталону, опису та стандартів використання) усіх елементів візуальної ідентифікації університету;
координація промозаходів та здійснення аналізу ефективності проведених рекламних заходів;
підготовка поліграфічних, рекламних та інших сувенірних матеріалів для представницької діяльності Університету;
здійснення зв’язків з громадськістю та ЗМІ;
надання консалтингових послуг (зокрема із розроблення торгової марки, брендбуку, планування, застосування маркетингових інструментів) стороннім організаціям з комерційною метою.
Діана Бейл
фахівець (дизайнер)
вул. Бандери 12, головний корпус кімн. 301
Основні обов’язки:
розроблення дизайну, форми, виду та стилю торгової марки та інших елементів візуальної ідентифікації;
підготовка поліграфічних, рекламних та інших сувенірних матеріалів для представницької діяльності Університету.