Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Колектив відділу

Де шукати Телефон E-mail Веб-сайт
Ірина Романовська


завідувач відділу

вул. Бандери 12, головний корпус кімн. 301 (032) 258-25-34 iryna.s.romanovska@lpnu.ua
marketing@lpnu.ua

Основні обов'язки:

  • розроблення та впровадження короткострокових та довгострокових маркетингових стратегій;
  • розроблення та удосконалення візуальних ідентифікаційних елементів Університету, розроблення єдиних вимог до використання цих елементів та контролювання дотримання вимог;
  • вивчення та аналізування діяльності конкурентів;
  • проведення маркетингових акцій Львівської політехніки;
  • проведення робіт з удосконалення методів реклами, їхнього здешевлення, підвищення ефективності, пошуку оригінальних і нетрадиційних підходів і методів;
  • виявлення сильних та слабких сторін маркетингової діяльності, аналізування ефективності прийнятих маркетингових рішень;
  • участь у розробленні стратегії діяльності Університету та в удосконаленні його організаційної структури;
  • забезпечення зв’язків з громадськістю;
  • аналізування інших (не галузевих) або суміжних ринків з метою пошуку альтернативних варіантів діяльності Університету;
  • створення планів розвитку відділу маркетингу, а також їхнє корегування та удосконалення;
  • планування та організування роботи відділу та окремих його працівників;
  • координування співпраці відділу з іншими підрозділами Львівської політехніки;
  • контролювання виконання всіх поставлених перед відділом завдань.
Соломія Матвій

доктор філософії в галузі економіки


фахівець із зв'язків з громадськістю

вул. Бандери 12, головний корпус кімн. 301 (032) 258-25-34 solomiya.i.matvij@lpnu.ua

Основні обов’язки:

  • формування планів маркетингової діяльності для Університету;
  • розроблення та, за потребою, удосконалення дизайну, форми, виду та стилю торгової марки та інших елементів візуальної ідентифікації Університету; 
  • створення брендбуку (еталону, опису та стандартів використання) усіх елементів візуальної ідентифікації університету;
  • координація промозаходів та здійснення аналізу ефективності проведених рекламних заходів;
  • підготовка поліграфічних, рекламних та інших сувенірних матеріалів для представницької діяльності Університету;
  • здійснення зв’язків з громадськістю та ЗМІ;
  • надання консалтингових послуг (зокрема із розроблення торгової марки, брендбуку, планування, застосування маркетингових інструментів) стороннім організаціям з комерційною метою.

Зацікавлення: менеджмент, маркетинг, управління бізнес-процесами.

Оксана Гордійчук


лідер групи зв'язків з випускниками

вул. Бандери 12, головний корпус кімн. 301 (032) 258-25-34 oksana.m.hordiichuk@lpnu.ua
graduate@lpnu.ua

Основні обов'язки лідера групи зв'язків з випускниками:

  • встановлення цілей роботи з випускниками та складання детальних планів роботи;
  • координування роботи фахівців відділу маркетингу, які займаються налагодженням постійного зв’язку з випускниками Львівської політехніки;
  • прямі контакти з випускниками: отримання необхідної інформації від випускників, привітання зі святами, інформування щодо цікавих заходів Львівської політехніки, запрошення на конкретні заходи, інформування щодо потреб університету тощо;
  • контролювання стану бази даних випускників;
  • організування і проведення заходів для різних сегментів випускників;
  • формування спільноти випускників, шляхом забезпечення їхніх потреб у співпраці та участі у житті Університету; дослідження цих потреб та прогнозування перспективних напрямів співпраці;
  • постійне оновлення розділів сайту, що стосуються випускників, та ведення сторінок у соціальних мережах;
  • підготовка необхідних рекламно-інформаційних та іміджевих матеріалів Університету, зокрема, поліграфічних.
Святослав Пенгрин


фахівець групи зв'язків з випускниками

вул. Бандери 12, головний корпус кімн. 301 (032) 258-25-02 sviatoslav.m.penhryn@lpnu.ua
graduate@lpnu.ua

Основні обов'язки:

  • збирання інформації про випускників Львівської політехніки;
  • прямі контакти з випускниками: отримання необхідної інформації від випускників, привітання зі святами, інформування щодо цікавих заходів Львівської політехніки, запрошення на конкретні заходи, інформування щодо потреб університету тощо;
  • наповнення та постійне оновлення бази даних випускників;
  • опрацювання інформації з реєстраційних форм, анкет, опитувальників тощо з попередніх заходів, в яких брали участь випускники;
  • проведення кампаній зі збору інформації про випускників;
  • контактування з випускниками з бази даних, їхнє сегментування відповідно до визначених критеріїв (активність, лояльність, бажання та можливість допомоги тощо);
  • організування і проведення заходів для різних сегментів випускників;
  • формування спільноти випускників, шляхом забезпечення їх потреб у співпраці та участі у житті університету; дослідження цих потреб та прогнозування перспективних напрямів співпраці;
  • участь у формуванні планів маркетингової діяльності по роботі з випускниками;
  • постійне оновлення розділів сайту, що стосуються випускників;
  • підготовка необхідних рекламно-інформаційних та іміджевих матеріалів університету, зокрема, поліграфічних;
  • відстежування тенденцій ринків реклами, рекламних послуг, актуальності проведення промоційних акцій, заходів тощо.
Яна Петрова


фахівець групи зв'язків з випускниками

вул. Бандери 12, головний корпус кімн. 301 (032) 258-25-02 yana.y.petrova@lpnu.ua
graduate@lpnu.ua

Основні обов'язки:

  • збирання інформації про випускників Львівської політехніки;
  • прямі контакти з випускниками: отримання необхідної інформації від випускників, привітання зі святами, інформування щодо цікавих заходів Львівської політехніки, запрошення на конкретні заходи, інформування щодо потреб університету тощо;
  • наповнення та постійне оновлення бази даних випускників;
  • опрацювання інформації з реєстраційних форм, анкет, опитувальників тощо з попередніх заходів, в яких брали участь випускники;
  • проведення кампаній зі збору інформації про випускників;
  • контактування з випускниками з бази даних, їхнє сегментування відповідно до визначених критеріїв (активність, лояльність, бажання та можливість допомоги тощо);
  • організування і проведення заходів для різних сегментів випускників;
  • формування спільноти випускників, шляхом забезпечення їх потреб у співпраці та участі у житті університету; дослідження цих потреб та прогнозування перспективних напрямів співпраці;
  • участь у формуванні планів маркетингової діяльності по роботі з випускниками;
  • постійне оновлення розділів сайту, що стосуються випускників;
  • підготовка необхідних рекламно-інформаційних та іміджевих матеріалів університету, зокрема, поліграфічних;
  • відстежування тенденцій ринків реклами, рекламних послуг, актуальності проведення промоційних акцій, заходів тощо.
Ростислав Дмитрук


фахівець групи зв'язків з випускниками

вул. Бандери 12, головний корпус кімн. 301 (032) 258-25-02 rostyslav.v.dmytruk@lpnu.ua
graduate@lpnu.ua

Основні обов'язки:

  • збирання інформації про випускників Львівської політехніки;
  • прямі контакти з випускниками: отримання необхідної інформації від випускників, привітання зі святами, інформування щодо цікавих заходів Львівської політехніки, запрошення на конкретні заходи, інформування щодо потреб університету тощо;
  • наповнення та постійне оновлення бази даних випускників;
  • опрацювання інформації з реєстраційних форм, анкет, опитувальників тощо з попередніх заходів, в яких брали участь випускники;
  • проведення кампаній зі збору інформації про випускників;
  • контактування з випускниками з бази даних, їхнє сегментування відповідно до визначених критеріїв (активність, лояльність, бажання та можливість допомоги тощо);
  • організування і проведення заходів для різних сегментів випускників;
  • формування спільноти випускників, шляхом забезпечення їх потреб у співпраці та участі у житті університету; дослідження цих потреб та прогнозування перспективних напрямів співпраці;
  • участь у формуванні планів маркетингової діяльності по роботі з випускниками;
  • постійне оновлення розділів сайту, що стосуються випускників;
  • підготовка необхідних рекламно-інформаційних та іміджевих матеріалів університету, зокрема, поліграфічних;
  • відстежування тенденцій ринків реклами, рекламних послуг, актуальності проведення промоційних акцій, заходів тощо.
Валерія Гуцалюк


фахівець із зв'язків з громадськістю

вул. Бандери 12, головний корпус кімн. 301 (032) 258-25-34

Основні обов’язки:

  • формування планів маркетингової діяльності для Університету;
  • розроблення та, за потребою, удосконалення дизайну, форми, виду та стилю торгової марки та інших елементів візуальної ідентифікації Університету; 
  • створення брендбуку (еталону, опису та стандартів використання) усіх елементів візуальної ідентифікації університету;
  • координація промозаходів та здійснення аналізу ефективності проведених рекламних заходів;
  • підготовка поліграфічних, рекламних та інших сувенірних матеріалів для представницької діяльності Університету;
  • здійснення зв’язків з громадськістю та ЗМІ;
  • надання консалтингових послуг (зокрема із розроблення торгової марки, брендбуку, планування, застосування маркетингових інструментів) стороннім організаціям з комерційною метою.
Діана Бейл


фахівець (дизайнер)

вул. Бандери 12, головний корпус кімн. 301

Основні обов’язки:

  • розроблення дизайну, форми, виду та стилю торгової марки та інших елементів візуальної ідентифікації; 
  • підготовка поліграфічних, рекламних та інших сувенірних матеріалів для представницької діяльності Університету.