Мета конференції – визначення основних тенденцій розвитку маркетингової освіти в Україні з урахуванням вимог ринку праці, знайомство з новітніми технологіями маркетингу в освіті та бізнесі, обговорення практики застосування маркетингу, обмін досвідом із вітчизняними і зарубіжними фахівцями.
Основні секції:
- маркетингова освіта в Україні та за кордоном: стан та перспективи;
- маркетинг в сучасному бізнесі;
- розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства;
- маркетингове управління розвитком підприємств;
- маркетингові дослідження в умовах впровадження інтернет-технологій;
- інновації та інвестування в маркетингу;
- логістика у фаховій освіті маркетологів.
Робочі мови конференції: українська, російська, англійська.