Автор: Скрипка Ганна Володимирівна, канд.пед.наук
Інформація про програму підвищення кваліфікації
Напрям навчання: «Інтерактивні технології навчання»
Обсяг навчання: 30 год (1 кредит ЄКТС)
Категорія слухачів курсу: педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти
Мета курсу полягає у навчанні педагогів плануванню STEM-тижнів, що включає:
- набуття теоретичних знань щодо STEM-освіти;
- опанування нормативно-правовим забезпеченням організації STEM-навчання в школі;
- формування уміння обирати найбільш доречні заходи в рамках проведення STEM-тижня в закладі освіти: STEM-уроки, STEM-проекти, STEM-екскурсії, хакатони тощо;
- навчання пошуку співорганізаторів STEM-тижня;
- розробку плану STEM-тижня.»
Компетентності, що вдосконалюватимуться/набуватимуться в процесі навчання:
- розвиток цифрової компетентності;
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій), зокрема, здобуття теоретичних знань щодо STEM-освіти, а також обрання та планування найбільш доречних заходів для STEM-тижня та способи пошуку співорганізаторів заходу.
Коротко про курс:
В межах дистанційного курсу слухачі отримають теоретичні знання щодо STEM-освіти; знайомитимуться з нормативно-правовим забезпеченням STEM-освіти; знайомитимуться із шляхами впровадження STEM в закладі освіти: проведення STEM-уроків, STEM-проектів, STEM-екскурсій, хакатонів тощо; навчатимуться розробляти план STEM-тижня.
Курс розрахований на педагогів, які володіють ПК на рівні користувача.
Структура курсу:
Тема 1. Вступ. Базові поняття STEM-освіти.
Практичне заняття 1. Поняття STEM-освіти. Нормативна база впровадження STEM в закладі освіти. Шляхи впровадження STEM-навчання в закладі освіти.
Тема 2. Планування заходів в рамках STEM-тижня.
Практичне заняття 2. Планування заходів в рамках STEM-тижня: STEM-уроки, STEM-проекти, STEM-екскурсії, хакатони тощо.
Тема 3. Пошук співорганізаторів STEM-тижня.
Практичне заняття 3. Як знайти тих, хто допоможе провести STEM-тиждень. Планування спільних заходів в рамках STEM-тижня.
Тема 4. Розробка плану STEM-тижня.
Практичне заняття 4. Особливості розробки плану STEM-тижня: врахування можливих труднощів.
Контрольні заходи: підсумковий контроль.
Опис результатів навчальної діяльності:
- поглиблення знань теоретичних основ впровадження STEM-освіти;
- володіння нормативно-правовим забезпеченням впровадження STEM-освіти;
- поглиблення знань шляхів впровадження STEM в закладі освіти;
- вдосконалення навичок розроблення плану STEM-тижня.
Документ про завершення навчання: сертифікат про підвищення кваліфікації Національного університету «Львівська політехніка» 30 год (1 кредит ЄКТС)
Тривалість навчання: 1 місяць
Форма навчання: дистанційно
Початок навчання: по факту комплектації групи на підставі замовлень від закладів освіти та (або) зарезультатами реєстрації на навчання.
Навчання платне: про вартість навчання можна дізнатись тут