Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Курс: Планування STEM-тижня у закладі освіти

Автор: Скрипка Ганна Володимирівна, канд.пед.наук

Інформація про програму підвищення кваліфікації

Напрям навчання: «Інтерактивні технології навчання»

Обсяг навчання: 30 год (1 кредит ЄКТС)

Категорія слухачів курсу: педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти 

Мета курсу полягає у навчанні педагогів плануванню STEM-тижнів, що включає:

  • набуття теоретичних знань щодо STEM-освіти;
  • опанування нормативно-правовим забезпеченням організації STEM-навчання в школі;
  • формування уміння обирати найбільш доречні заходи в рамках проведення STEM-тижня в закладі освіти: STEM-уроки, STEM-проекти, STEM-екскурсії, хакатони тощо;
  • навчання пошуку співорганізаторів STEM-тижня;
  • розробку плану STEM-тижня.»

Компетентності, що вдосконалюватимуться/набуватимуться в процесі навчання:

  • розвиток цифрової компетентності; 
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій), зокрема, здобуття теоретичних знань щодо STEM-освіти, а також обрання та планування найбільш доречних заходів для STEM-тижня та способи пошуку співорганізаторів заходу.

Коротко про курс:

В межах дистанційного курсу слухачі отримають теоретичні знання щодо STEM-освіти; знайомитимуться з нормативно-правовим забезпеченням STEM-освіти; знайомитимуться із шляхами впровадження STEM в закладі освіти: проведення STEM-уроків, STEM-проектів, STEM-екскурсій, хакатонів тощо; навчатимуться розробляти план STEM-тижня. 

Курс розрахований на педагогів, які володіють ПК на рівні користувача.

Структура курсу:

Тема 1. Вступ. Базові поняття STEM-освіти.
Практичне заняття 1. Поняття STEM-освіти. Нормативна база впровадження STEM в закладі освіти. Шляхи впровадження STEM-навчання в закладі освіти.

Тема 2. Планування заходів в рамках STEM-тижня.
Практичне заняття 2. Планування заходів в рамках STEM-тижня: STEM-уроки, STEM-проекти, STEM-екскурсії, хакатони тощо.

Тема 3. Пошук співорганізаторів STEM-тижня.
Практичне заняття 3. Як знайти тих, хто допоможе провести STEM-тиждень. Планування спільних заходів в рамках STEM-тижня.

Тема 4. Розробка плану STEM-тижня.
Практичне заняття 4. Особливості розробки плану STEM-тижня: врахування можливих труднощів. 
Контрольні заходи: підсумковий контроль.

Опис результатів навчальної діяльності: 

  • поглиблення знань теоретичних основ впровадження STEM-освіти;
  • володіння нормативно-правовим забезпеченням впровадження STEM-освіти;
  • поглиблення знань шляхів впровадження STEM в закладі освіти;
  • вдосконалення навичок розроблення плану STEM-тижня.

 

 

Документ про завершення навчання: сертифікат про підвищення кваліфікації Національного університету «Львівська політехніка» 30 год (1 кредит ЄКТС)

Тривалість навчання: 1 місяць

Форма навчання: дистанційно

Початок навчання: по факту комплектації групи на підставі замовлень від закладів освіти та (або) зарезультатами реєстрації на навчання. 

Навчання платне: про вартість навчання можна дізнатись тут

 

Категорія слухачів: 
ЗЗСО
ЗПТО