Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Курс: STEM-урок у школі

Автор: Скрипка Ганна Володимирівна, канд.пед.наук

Інформація про програму підвищення кваліфікації

Напрям навчання: «Інтерактивні технології навчання»

Обсяг навчання: 30 год (1 кредит ЄКТС)

Категорія слухачів курсу: педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти 

Мета курсу полягає у навчанні педагогів плануванню STEM-уроків, що включає:

  • набуття теоретичних знань щодо STEM-освіти;
  • опанування нормативно-правовим забезпеченням організації STEM-навчання в школі;
  • навчання знаходженню тем STEM-предметів, придатних для інтеграції в рамках STEM-навчання;
  • навчання плануванню учнівських досліджень в межах одного уроку;
  • розробку плану-конспекту STEM-уроку.

Компетентності, що вдосконалюватимуться/набуватимуться в процесі навчання: 

  • розвиток цифрової компетентності; 
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій), зокрема, здобуття теоретичних знань щодо STEM-освіти, планування учнівські дослідження в межах одного уроку, створення план-конспекту STEM-уроку.»

Опис результатів навчальної діяльності 

Результатом навчання на дистанційному курсі буде:

  • поглиблення знань з теоретичних основ впровадження STEM-освіти;
  • володіння нормативно-правовим забезпеченням впровадження STEM-освіти;
  • вдосконалення навичок моделювання STEM-навчання шляхом інтеграції окремих тем STEM-предметів;
  • вдосконалення навичок організації навчальних досліджень в межах STEM-уроку.

Структура курсу:

Тема 1. Вступ. Базові поняття STEM-освіти.
Практичне заняття 1. Поняття STEM-освіти. Нормативна база впровадження STEM в закладі освіти. Шляхи впровадження STEM-навчання в закладі освіти.

Тема 2. Особливості планування STEM-уроків.
Практичне заняття 2. Аналіз навчальних програм STEM-предметів. Пошук тем STEM-предметів, придатних для інтеграції на уроці.

Тема 3. Планування навчального дослідження в рамках STEM-уроку.
Практичне заняття 3. Поняття навчального дослідження та його місце на STEM-уроці. Планування навчального дослідження STEM-уроку.

Тема 4. Розробка плану-конспекту STEM-уроку.
Практичне заняття 4. Особливості планування STEM-уроку: залучення колег, врахування можливих труднощів. Розробка плану-конспекту STEM-уроку.
Контрольні заходи: підсумковий контроль.

 

 

Документ про завершення навчання: сертифікат про підвищення кваліфікації Національного університету «Львівська політехніка» 30 год (1 кредит ЄКТС)

Тривалість навчання: 1 місяць

Форма навчання: дистанційно

Початок навчання: по факту комплектації групи на підставі замовлень від закладів освіти та (або) зарезультатами реєстрації на навчання.

Навчання платне: про вартість навчання можна дізнатись тут

Категорія слухачів: 
ЗЗСО