Автор: Скрипка Ганна Володимирівна, канд.пед.наук
Інформація про програму підвищення кваліфікації
Напрям навчання: «Інтерактивні технології навчання»
Обсяг навчання: 30 год (1 кредит ЄКТС)
Категорія слухачів курсу: педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти
Мета курсу полягає у навчанні педагогів плануванню STEM-уроків, що включає:
- набуття теоретичних знань щодо STEM-освіти;
- опанування нормативно-правовим забезпеченням організації STEM-навчання в школі;
- навчання знаходженню тем STEM-предметів, придатних для інтеграції в рамках STEM-навчання;
- навчання плануванню учнівських досліджень в межах одного уроку;
- розробку плану-конспекту STEM-уроку.
Компетентності, що вдосконалюватимуться/набуватимуться в процесі навчання:
- розвиток цифрової компетентності;
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій), зокрема, здобуття теоретичних знань щодо STEM-освіти, планування учнівські дослідження в межах одного уроку, створення план-конспекту STEM-уроку.»
Опис результатів навчальної діяльності
Результатом навчання на дистанційному курсі буде:
- поглиблення знань з теоретичних основ впровадження STEM-освіти;
- володіння нормативно-правовим забезпеченням впровадження STEM-освіти;
- вдосконалення навичок моделювання STEM-навчання шляхом інтеграції окремих тем STEM-предметів;
- вдосконалення навичок організації навчальних досліджень в межах STEM-уроку.
Структура курсу:
Тема 1. Вступ. Базові поняття STEM-освіти.
Практичне заняття 1. Поняття STEM-освіти. Нормативна база впровадження STEM в закладі освіти. Шляхи впровадження STEM-навчання в закладі освіти.
Тема 2. Особливості планування STEM-уроків.
Практичне заняття 2. Аналіз навчальних програм STEM-предметів. Пошук тем STEM-предметів, придатних для інтеграції на уроці.
Тема 3. Планування навчального дослідження в рамках STEM-уроку.
Практичне заняття 3. Поняття навчального дослідження та його місце на STEM-уроці. Планування навчального дослідження STEM-уроку.
Тема 4. Розробка плану-конспекту STEM-уроку.
Практичне заняття 4. Особливості планування STEM-уроку: залучення колег, врахування можливих труднощів. Розробка плану-конспекту STEM-уроку.
Контрольні заходи: підсумковий контроль.
Документ про завершення навчання: сертифікат про підвищення кваліфікації Національного університету «Львівська політехніка» 30 год (1 кредит ЄКТС)
Тривалість навчання: 1 місяць
Форма навчання: дистанційно
Початок навчання: по факту комплектації групи на підставі замовлень від закладів освіти та (або) зарезультатами реєстрації на навчання.
Навчання платне: про вартість навчання можна дізнатись тут