Для підприємства розробляється та впроваджується сучасна система бюджетування, що передбачає складання комплексної бюджетної документації: деталізованих кошторисів витрат, планів-графіків грошових надходжень та видатків руху грошових коштів, бюджетів доходів та витрат, руху грошових коштів, конкретних проектів та видів діяльності.
В межах системи бюджетування забезпечується гнучке планування витрат та доходів, надходжень та видатків підприємства, розробляється фінансова структура управління з виділенням центрів відповідальності за використання ресурсів, формуються дієві механізми стимулювання працівників до економії витрат та підвищення прибутковості, забезпечується контроль та регулювання відхилень фактичних бюджетних показників від планових.
відповідність стандартам фінансового управління у розвинених державах Європейського Союзу та світу;
формування уніфікованої та впорядкованої фінансової бюджетної документації підприємства;
забезпечення високого рівня гнучкості фінансових бюджетних показників у кризових умовах діяльності;
підвищення прибутковості та платоспроможності підприємства.
забезпечення інформацією щодо витрат і доходів, руху грошових коштів; виникнення значних фінансових втрат та кризи неплатежів; нецільового використання ресурсів.
розроблення та впровадження системи бюджетування на підприємстві на основі складання фінансової бюджетної документації.