Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Регіональний центр підвищення кваліфікації спеціалістів у сфері управління житловим фондом

Керівник: Скворцов Денис Ігорович

Адреса: вул. Митрополита Андрея 5, 4-й н.к., кім. 4

Номер(и) телефону: (032) 258-23-54

E-mail: dpo@lpnu.ua

 

На виконання спільного наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 12 січня 2012 року № 20/13«Про заходи  щодо підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців для житлово-комунального господарства», 17 вересня 2013 року у Національному університеті «Львівська політехніка» було створено Регіональний центр підвищення кваліфікації спеціалістів у сфері управління житловим фондом.

Головною метою Регіонального центру є задоволення потреб працівників підприємств, установ, організацій усіх форм власності, органів державної влади, фізичних осіб у підвищенні кваліфікації. Регіональному центру надано право проводити підвищення кваліфікації працівників за напрямами підготовки акредитованими у НУ «Львівська політехніка», а також проводити навчання та сертифікацію працівників ЖКГ.

З січня 2019 р. триває набір груп, що мають розпочати навчання у 2019 р. в начальному центрі Інституту адміністрування та післядипломної освіти Національного університету «Львівська політехніка» спільно з «ЕМАУ-Академія».

Після завершення навчання слухачі отримають Сертифікат про проходження ними курсу: «Підготовка менеджерів (управителів) житлового будинку (групи будинків) та/або керівного складу підприємств
ЖКГ».

Водночас після навчання слухачі мають можливість пройти незалежну професійну атестацію в акредитованому органі з сертифікації, що передбачає складання кваліфікаційного іспиту. За результатами професійної атестації заявник отримує кваліфікаційний Сертифікат за
фахом «Менеджер (управитель) багатоквартирного будинку» (1-й рівень) або «Менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків)» (2-й рівень).

До навчання запрошуються:

  • особи, що мають досвід управління будинками ОСББ (перевагу мають практики з досвідом управління будинком);
  • керівники підприємств та фізичні особи-підприємці, що займаються суміжною діяльністю з утримання будинків та прибудинкових територій;
  • особи, що мають керівний досвід в сфері ЖКГ та відповідну базову освіту.

Навчання в Інституті адміністрування та післядипломної освіти Національного університету «Львівська політехніка» триватиме 72 акад. години відповідно до навчально-тематичного плану, затвердженого Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (від 05 травня 2016 р.).

До викладання запрошені як досвідчені практики в сфері управління житлом, так і викладачі провідних профільних вищих навчальних закладів, а також сертифіковані спеціалісти в сфері технічного регулювання.

Складання кваліфікаційного іспиту можливе одразу після завершення навчання або протягом півроку після завершення навчання.

Перелік документів, що має надаватися кандидатом/слухачем (для 1-го рівня):

  • Паспорт (копії).
  • Ідентифікаційний код (копії).
  • Копії диплому або іншого документу, що підтверджує здобуту базову освіту.
  • Заява (за затвердженою формою).
  • Документ, що підтверджує стаж роботи не менше 5-ти років взагалі та не менше 1,5 роки в сфері управління житлом або суміжних сферах. Серед таких документів можуть бути:
    • копія трудової книжки або копії сторінок з неї з необхідними записами;
    • копія наказу про прийняття на роботу ;
    • копія трудової угоди;
    • для керівників підприємств, голів ОСББ/ЖБК - виписка з реєстру;
    • документи, що можуть бути надані на підтвердження досвіду роботи.
  • Копії документів, що підтверджують додаткове навчання, підвищення кваліфікації, проходження підготовки/перепідготовки тощо (за наявністю).

Перелік документів, що має надаватися кандидатом/слухачем (для 2-го рівня):

  • Паспорт (копії).
  • Ідентифікаційний код (копії).
  • Копії диплому або іншого документу, що підтверджує здобуту базову освіту.
  • Заява (за затвердженою формою).
  • Документ, що підтверджує стаж роботи не менше 5-ти років взагалі та не менше 3-х років в сфері управління житлом або суміжних сферах. Серед таких документів можуть бути:
    • копія трудової книжки або копії сторінок з неї з необхідними записами;
    • копія наказу про прийняття на роботу;
    • копія трудової угоди;
    • для керівників підприємств, голів ОСББ/ЖБК - виписка з реєстру;
    • документи, що можуть бути надані на підтвердження досвіду роботи.
  • Копії документів, що підтверджують додаткове навчання, підвищення кваліфікації, проходження підготовки/перепідготовки тощо.

За роз’яснювальною інформацією щодо навчання та кваліфікаційної атестації можна звертатися за телефонами: +38-032-258-23-54; +38-068-351-14-96

Подати документи можна в Інституті адміністрування та післядипломної освіти Національного університету «Львівська політехніка»

вул. Митрополита Андрея, 5, IV корпус, кімн. 1

79013, Львів

Контактна особа: Скворцов Денис Ігорович

e-mail : denys.i.skvortsov@lpnu.ua

У зверненні просимо вказати Ваші контактні дані або іншу інформацію про себе для оперативності та зручності в наданні відповіді.

Працівники деканату післядипломної освіти зв'яжуться з Вами для узгодження дати проведення співбесіди, а також зможуть відповісти на питання щодо надання документів.

Оновлено 3 years 10 міс тому