Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Типова освітньо-професійна програма

Типова освітньо-професійна програма всіх напрямів підготовки бакалаврів складається із трьох основних блоків навчальних дисциплін: цикл модулів гуманітарної та соціально-економічної підготовки, цикл модулів природничо-наукової підготовки, цикл модулів професійно-орієнтованої та практичної  підготовки (зокрема практики, а також захист дипломних проектів та робіт). Обсяг кожного модуля визначається кількістю кредитів. У Львівській політехніці застосовується Європейська кредитно-трансферна система (ECTS – European Credit Transfer System), згідно з якою кредитний вимір відповідає середній кількості часу, необхідного студентам для повного засвоєння навчальної дисципліни, з урахуванням усіх контрольних заходів та самостійної роботи. В Україні один кредит ECTS дорівнює 36 годинам роботи студента. Навчальний рік оцінюється 60 кредитами ECTS. Тобто для повного засвоєння річної навчальної програми студент повинен у середньому працювати 36 х 60 = 2160 годин. Повне виконання чотирирічної бакалаврської програми оцінюється 4 х 60 = 240 кредитами ECTS. Максимальна кількість аудиторних занять на тиждень для першого і другого курсів не перевищує 28, а для інших – 26 академічних годин. Якщо після успішного завершення навчання на рівні "бакалавр" є можливість вибору однієї із декількох освітньо-професійних програм на рівнях "спеціаліст/маґістр", то часто у навчальних програмах додатково виділяється блок дисциплін, орієнтованих на майбутню спеціальність. Переважно такі дисципліни починаються у сьомому семестрі. У навчальних програмах за можливості також виділяється блок дисциплін за вільним вибором студента (як правило, на старших курсах).

Приклад освітньо-професійної програми

1 Цикл гуманітарної та соціально-економічної підготовки 30
1.1 Модуль 1 10
...    
1.5 Модуль 5 5
2 Цикл природничо-наукової підготовки 40
2.1 Модуль 1 6
...    
2.7 Модуль 7 4
3 Цикл професійної та практичної підготовки 140
3.1 Модуль 1 5
...    
3.15 Модуль 15 10
4 Блок дисциплін, орієнтованих на майбутню спеціальність 18
4.1 Модуль 1 3
...    
4.6 Модуль 6 3
5 Блок дисциплін за вибором студента 12
5.1 Модуль 1 4
...    
5.4 Модуль 4 4
  Разом 240

Цикл дисциплін гуманітарної та соціальноекономічної підготовки, як правило, охоплює такі модулі: іноземна мова, історія України, правознавство, українська мова (за професійним спрямуванням), культурологія, психологія, філософія, політологія, економічна теорія, соціологія, фізичне виховання. До циклу дисциплін природничо-наукової підготовки для більшості напрямів підготовки бакалаврів входять модулі: математичний аналіз, лінійна алгебра та аналітична геометрія, теорія ймовірностей та математична статистика, фізика, хімія, безпека життєдіяльності та основи охорони праці, екологія. Цикл професійної та практичної підготовки, окрім навчальних дисциплін, об’єднує різні види практики, модулі курсового та дипломного проектування, державні іспити.

Результати вивчення дисциплін оцінюються за допомогою поточного та семестрового контролю,який здійснюється у формі іспиту або диференційованого заліку з навчального матеріалу, обсяг якого визначений робочою програмою модуля за семестр.

Для оцінювання інтегрованих знань сту дентів з кожного модуля в університеті  використовується 100-бальна шкала з обо в’язковим переведенням оцінок у шкалу ECTS (A, B, C, D, E, FX, F) та у національну шкалу («відмінно», «добре», «задовільно» чи «незадовільно»). Для загального оцінювання навчальних досягнень студента використовують рейтинг, який визначають усередненням його оцінок, отриманих під час семестрових контролів, та з урахуванням додаткових показників (наукові публікації, успішні результати під час зрізів знань тощо).

Підсумковий контроль (державна атестація) результатів навчання за певним освітньо-кваліфікаційним рівнем здійснюється у формі державного іспиту або захисту дипломних проектів (робіт) з метою оцінювання рівня знань та вмінь студента, які він повинен продемонструвати, щоб підтвердити відповідність набутих ним компетенцій нормативним вимогам. Після успішного виконання програми освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» студенти мають змогу продовжити навчання на наступному освітньо-кваліфікаційному рівні («спеціаліст» або «магістр»), склавши відповідні вступні іспити або набравши високий рейтинг за час навчання у Львівській політехніці на бакалаврському рівні.

Оновлено 7 years 10 міс тому