Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Програма кандидата на посаду ректора Національного університету «Львівська політехніка» Юрія Бобала

Передмова

Сьогодні університети перебувають у центрі уваги суспільства та відіграють вирішальну роль у забезпеченні успішного розвитку країни. З університетами пов’язуємо перспективи формування інтелектуального капіталу, здобуття фундаментальних знань, генерування інноваційних ідей та технологічних рішень.

Львівська політехніка – університет з більш ніж двохсотлітніми традиціями, який здобув міжнародне визнання та має загальновизнаний бренд. Наші освітні й наукові досягнення, отримані у різних галузях наук, ґрунтуються на синергії інженерних, природничих, економічних та соціогуманітарних шкіл. Фундаментальними принципами, що окреслюють ідеологію сучасної Львівської політехніки, є високий професіоналізм, академічна свобода та інституційна автономія, інноваційність у дослідженні та викладанні, довіра, повага та справедливість.

Місію нашого університету вбачаємо у підготовці лідерів, які працюватимуть мудро, творчо, ефективно, у формуванні в майбутніх фахівців актуальних професійних компетенцій, системного підходу, критичного та креативного мислення, готовності комунікувати, моральної відповідальності та патріотизму, які допоможуть їм виконувати свою соціальну роль у сьогоденному динамічному світі.

Ми прагнемо створити у Львівській політехніці унікальне середовище, із сучасними академічними, науковими та управлінськими стандартами, в якому ефективно взаємодіють талановиті студенти та викладачі, сповідуються корпоративні та загальнолюдські цінності, а також забезпечуються умови, сприятливі для навчання, праці та гармонійного розвитку особистості.

Основні завдання

1. Удосконалення менеджменту та розвиток персоналу
1.1. Збереження та примноження найкращих університетських традицій, поєднання традицій та інновацій.
1.2. Розвиток корпоративної культури та забезпечення академічної доброчесності.
1.3. Удосконалення організаційної структури університету.
1.4. Забезпечення участі університетської спільноти в управлінні університетом, підвищення ролі Вченої ради у прийнятті рішень.
1.5. Реалізування системи електронного документообігу.
1.6. Удосконалення систем набору, атестації, розвитку та мотивування персоналу.
1.7. Залучення до науково-педагогічної роботи чужоземних викладачів.
1.8. Підвищення рівня відповідальності працівників за результати роботи.

2.   Розвиток студентоорієнтованого підходу  в освітній діяльності
2.1. Формування та впровадження системи адаптації студентів-першокурсників до навчання в університеті.
2.2. Забезпечення реалізації індивідуальних освітніх траєкторій здобувачів вищої освіти.
2.3. Формування доступного середовища для осіб із особливими освітніми потребами.
2.4. Впровадження нових технологій і методів навчання.
2.5. Організування підготовки фахівців за цільовим замовленням та впровадження «дуальної освіти».
2.6. Ширше використання технологій дистанційного навчання та збільшення обсягів електронних освітніх ресурсів для здобувачів вищої освіти.
2.7. Сприяння працевлаштуванню випускників та підтримання з ними постійного зв’язку.
2.8. Реалізація концепції «навчання упродовж життя».

3.   Забезпечення якості вищої освіти та освітньої діяльності
3.1. Міжнародна акредитація освітніх програм.
3.2. Розвиток системи внутрішнього забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти.
3.3. Створення інноваційних освітніх програм, що відповідають потребам ринку праці.
3.4. Залучення працедавців до формування та реалізації освітніх програм.
3.5. Залучення органів студентського самоврядування до оцінювання освітніх програм та якості їхньої реалізації.
3.6. Поєднання в освітньому процесі освіти, науки та інновацій.

4.   Відкритість університету та інтеграція  у міжнародний освітній простір
4.1. Розвиток академічної мобільності здобувачів вищої освіти, збільшення кількості освітніх програм подвійних дипломів.
4.2. Збільшення кількості чужоземних здобувачів вищої освіти.
4.3. Підтримка молодіжних ініціатив, створення ефективної системи самореалізації молоді.
4.4. Сприяння роботі органів студентського самоврядування та участі здобувачів вищої освіти у діяльності інституцій громадянського суспільства.
4.5. Удосконалення механізмів та інструментів підвищення рівня присутності університету в глобальному інформаційному середовищі.
4.6. Просвітницька діяльність,  подальший  розвиток зв’язків із діаспорою.

5.   Підвищення конкурентоздатності  науково-інноваційної діяльності
5.1. Забезпечення міжнародної конкурентоздатності результатів наукових досліджень та розробок.
5.2. Збільшення кількості міжнародних наукових грантів.
5.3. Розвиток ринково-орієнтованих прикладних досліджень і розробок.
5.4. Збільшення кількості спільних науково-дослідницьких проєктів із чужоземними партнерами – університетами та науковими установами.
5.5. Збільшення кількості наукових праць наукових і науково-педагогічних працівників, опублікованих у наукових періодичних виданнях, які індексуються міжнародними наукометричними базами даних Scopus і Web of Science.
5.6. Збільшення кількості наукових періодичних видань Львівської політехніки, які входять до міжнародних наукометричних баз даних Scopus і Web of Science.
5.7. Розроблення та впровадження в університеті програм трансферу технологій, забезпечення їхнього організаційного супроводу.

6.   Розвиток інфраструктури та матеріально-технічної бази
6.1. Створення навчально-наукових центрів та лабораторій за сприяння провідних компаній та фірм, модернізація лабораторної бази.
6.2. Створення навчально-наукових кластерів для реалізування освітньо-наукових програм.
6.3. Розвиток інноваційної інфраструктури.
6.4. Розвиток інформаційно-комунікаційної інфраструктури, забезпечення здобувачам вищої освіти, науково-педагогічним та науковим працівникам широкого доступу до світових інформаційних науково-освітніх ресурсів.
6.5. Удосконалення системи інформаційної та соціальної безпеки.
6.6. Розроблення та реалізування комплексу заходів із енергоефективності та енергозбереження.

7.  Соціально-економічний розвиток та поліпшення фінансового забезпечення діяльності університету
7.1. Покращення умов для дозвілля та занять спортом, будівництво спорткомплексу, модернізація приміщень Народного дому «Просвіта».
7.2. Поліпшення умов відпочинку працівників і студентів університету, а також членів їхніх сімей, у навчально-оздоровчих таборах.
7.3. Зростання обсягів фінансових надходжень до бюджету університету за рахунок: міжнародних грантів, проєктів тощо; комерціалізації результатів наукових досліджень; підготовки комерційних студентів.
7.4. Створення і наповнення університетського ендавмент-фонду.

Оновлено 5 years 6 міс тому