Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Автомобільні дороги і аеродроми
8.192.05
Автомобільні дороги і аеродроми
– розрахунок елементів плану, поздовжнього профілю, елементів розв’язок, стійкості земляного полотна;
– виконання гідравлічних розрахунків мостів, труб, водоперепускних споруд на автомобільних дорогах;
– конструювання та розрахунок дорожніх одягів залежно від інтенсивності руху і складу транспортного потоку;
–підбір складу машинно-дорожніх загонів для виконання дорожньо-будівельних і ремонтних робіт, а також для експлуатації автомобільних доріг;
– проектування автомобільних доріг з використанням САПР-АД. – приймати обґрунтовані технологічні рішення при виборі матеріалів, машин і механізмів для будівництва автомобільної дороги;
– приймати оптимальні рішення в галузі організації, планування та управління автомобільних доріг;
– здатність призначати на підставі інженерно-економічних вишукувань заходи щодо реконструкції, ремонту та експлуатації автомобільної дороги;
– здатність аналізувати результати експериментальних досліджень та опубліковувати наукові звіти та статі.
Кваліфікація: Магістр з будівництва та цивільної інженрії за спеціалізацією автомобільні дороги і аеродроми
Рік вступу: 2016
Тривалість програми: 1,5 роки
Кількість кредитів: 90 кредитів ЄКТС
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій, Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя: Другий (магістерський) рівень, сьомий рівень НРК, другий цикл РК-ЄПВО
Галузь знань: Архітектура та будівництво
Особливі умови вступу:
Конкретні механізми визнання попереднього навчання: За умови, що попередній рівень отримано в іншій країні, необхідна нострифікація, яка проводиться Львівською політехнікою. Механізмів визнання неформальної та інформальної освіти-нема.
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації, вимоги щодо виконання навчальної програми:
Характеристика освітньої програми:
Набуті компетентності: – основних технологічних процесів при спорудженні земляного полотна і дорожнього одягу в різних кліматичних умовах;
– принципів прокладання доріг в плані, поздовжньому та поперечних профілях залежно від місцевості, гідрологічних та геологічних умов;
– методів і принципів конструювання та розрахунку дорожніх одягів нежорсткого і жорсткого типів;
– базових положень про автоматизоване проектування плану, поздовжнього профілю, земляного полотна, дорожніх одягів, штучних споруд, транспортних розв’язок;
– методів і технічних засобів для оцінювання транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг, призначення ремонтних та експлуатаційних заходів.
– розроблення технологічних схем будівництва земполотна і дорожніх одягів із використанням сучасних машинно-дорожніх комплексів;– принципів прокладання доріг в плані, поздовжньому та поперечних профілях залежно від місцевості, гідрологічних та геологічних умов;
– методів і принципів конструювання та розрахунку дорожніх одягів нежорсткого і жорсткого типів;
– базових положень про автоматизоване проектування плану, поздовжнього профілю, земляного полотна, дорожніх одягів, штучних споруд, транспортних розв’язок;
– методів і технічних засобів для оцінювання транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг, призначення ремонтних та експлуатаційних заходів.
– розрахунок елементів плану, поздовжнього профілю, елементів розв’язок, стійкості земляного полотна;
– виконання гідравлічних розрахунків мостів, труб, водоперепускних споруд на автомобільних дорогах;
– конструювання та розрахунок дорожніх одягів залежно від інтенсивності руху і складу транспортного потоку;
–підбір складу машинно-дорожніх загонів для виконання дорожньо-будівельних і ремонтних робіт, а також для експлуатації автомобільних доріг;
– проектування автомобільних доріг з використанням САПР-АД. – приймати обґрунтовані технологічні рішення при виборі матеріалів, машин і механізмів для будівництва автомобільної дороги;
– приймати оптимальні рішення в галузі організації, планування та управління автомобільних доріг;
– здатність призначати на підставі інженерно-економічних вишукувань заходи щодо реконструкції, ремонту та експлуатації автомобільної дороги;
– здатність аналізувати результати експериментальних досліджень та опубліковувати наукові звіти та статі.
Форма навчання: заочна
Академічна мобільність:
Практика/стажування:
Керівник освітньої програми, контактна особа:
Професійні профілі випускників:
Доступ до подальшого навчання:
Інші особливості програми:
Інститут: Інститут будівництва та інженерних систем