Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Комп'ютерна інженерія
6.123.00
Комп'ютерна інженерія
• розробляти функціональні вузли аналогової та цифрової електроніки із заданими характеристиками;
• здійснювати кодування та захист інформаційних повідомлень;
• розробляти структурні, функціональні і принципові схеми пристроїв комп’ютера;
• розробляти та відлагоджувати програмні об’єкти використовуючи інструментальні засоби;
• розробляти локальні комп’ютерні мережі та забезпечувати їх ефективне функціонування. • виконувати порівняльну оцінку різних структур та варіантів реалізації пристроїв;
• аналізувати особливості елементної бази та обирати оптимальну за заданими критеріями ефективності для розв’язання поставленої задачі;
• вибирати інструментальні засоби для розв’язання задачі проектування технічного та програмного об’єктів;
• визначати, формулювати і розв’язувати проблеми реалізації технічного та програмного об’єктів;
• здатність застосовувати знання на практиці, здійснювати самонавчання та продовжувати професійний розвиток;
• навички взаємодії із іншими людьми, уміння роботи в групах.
Кваліфікація: Бакалавр з комп’ютерної інженерії
Рік вступу: 2016
Тривалість програми: 4 роки
Кількість кредитів: 240 кредитів ЄКТС на базі повної загальної середньої освіти
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій, Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя: Перший (бакалаврський) рівень, сьомий рівень НРК, перший цикл РК-ЄПВО
Галузь знань: Інформаційні технології
Особливі умови вступу:
Конкретні механізми визнання попереднього навчання: За умови, що попередній рівень отримано в іншій країні, необхідна нострифікація, яка проводиться Львівською політехнікою. Механізмів визнання неформальної та інформальної освіти-нема.
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації, вимоги щодо виконання навчальної програми:
Характеристика освітньої програми:
Набуті компетентності: • назвати особливості абстрактного та структурного синтезу синхронних та асинхронних автоматів;
• назвати апаратні та програмні елементи комп’ютерних систем;
• описати принципи побудови архітектур апаратних та програмних засобів різних рівнів і призначення;
• описати особливості та сфери застосування мов опису апаратних і програмних засобів різного рівня;
• назвати операційні системи та описати особливості їх побудови;
• описати архітектури, протоколи та принципи функціонування комп’ютерних мереж;
• назвати та охарактеризувати методи та засоби забезпечення надійності функціонування комп’ютерних систем та мереж.
• виконувати математичні перетворення та розрахунки, які пов’язані з розробкою та використанням технічного та програмного об’єктів;• назвати апаратні та програмні елементи комп’ютерних систем;
• описати принципи побудови архітектур апаратних та програмних засобів різних рівнів і призначення;
• описати особливості та сфери застосування мов опису апаратних і програмних засобів різного рівня;
• назвати операційні системи та описати особливості їх побудови;
• описати архітектури, протоколи та принципи функціонування комп’ютерних мереж;
• назвати та охарактеризувати методи та засоби забезпечення надійності функціонування комп’ютерних систем та мереж.
• розробляти функціональні вузли аналогової та цифрової електроніки із заданими характеристиками;
• здійснювати кодування та захист інформаційних повідомлень;
• розробляти структурні, функціональні і принципові схеми пристроїв комп’ютера;
• розробляти та відлагоджувати програмні об’єкти використовуючи інструментальні засоби;
• розробляти локальні комп’ютерні мережі та забезпечувати їх ефективне функціонування. • виконувати порівняльну оцінку різних структур та варіантів реалізації пристроїв;
• аналізувати особливості елементної бази та обирати оптимальну за заданими критеріями ефективності для розв’язання поставленої задачі;
• вибирати інструментальні засоби для розв’язання задачі проектування технічного та програмного об’єктів;
• визначати, формулювати і розв’язувати проблеми реалізації технічного та програмного об’єктів;
• здатність застосовувати знання на практиці, здійснювати самонавчання та продовжувати професійний розвиток;
• навички взаємодії із іншими людьми, уміння роботи в групах.
Форма навчання: денна
Академічна мобільність:
Практика/стажування:
Керівник освітньої програми, контактна особа:
Професійні профілі випускників:
Доступ до подальшого навчання:
Інші особливості програми:
Інститут: Інститут комп'ютерних технологій, автоматики та метрології