Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Дискретна математика
Спеціальність: Комп'ютерна інженерія
Код дисципліни: 6.123.00.O.13
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Спеціалізовані комп'ютерні системи
Лектор: д.ф-м.н., Попович Роман Богданович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знати математичний апарат дискретної математики: множини, операції над множинами, графи та операції, елементи теорії загальної алгебри, комбінаторику: основні формули та методи; алгоритми i засоби оптимального пошуку рішень типових задач у галузі дискретної математики;
• уміти ставити задачу аналізу і синтезу дискретних об'єктів; знаходити найбільш ефективний для рішення конкретної задачі математичний апарат.
• уміти ставити задачу аналізу і синтезу дискретних об'єктів; знаходити найбільш ефективний для рішення конкретної задачі математичний апарат.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізит:
• Вища математика, частина 1.
кореквізити:
• Прикладна теорія цифрових автоматів,
• основи алгоритмізації та програмування.
• Вища математика, частина 1.
кореквізити:
• Прикладна теорія цифрових автоматів,
• основи алгоритмізації та програмування.
Короткий зміст навчальної програми:
Операції над множинами. Відображення, відношення. Рівнопотужні множини. Групи, кільця, поля. Маршрути на графах. Ейлерові та гамільтонові графи. Планарні графи.
Рекомендована література:
1. Дискретна математика: Підручник/ Ю.М.Бардачов, Н.А.Соколова, В.Є.Ходаков; за ред. В.Є.Ходакова. — К.: Вища школа, 2002. — 287с.
2. Дискретна математика. Навчальний посібник з курсу «Дискретна математика» для студентів базового напрямку 6.0915 «Комп’ютерна інженерія» / Укладач: Р. Попович — Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2008. — 103 с.
2. Дискретна математика. Навчальний посібник з курсу «Дискретна математика» для студентів базового напрямку 6.0915 «Комп’ютерна інженерія» / Укладач: Р. Попович — Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2008. — 103 с.
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль (30%): виконання розрахунково-графічної роботи, усне опитування, виконання задач
• підсумковий контроль (70 %, контрольний захід, іспит): тестування (35%), письмово-усна форма (35%).
• підсумковий контроль (70 %, контрольний захід, іспит): тестування (35%), письмово-усна форма (35%).