Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Соціальна робота
8.231.01
Соціальна робота
• здатність до планування та реалізації заходів з надання соціальних послуг;
• здатність розробляти, адаптувати і впроваджувати інноваційні технології соціальної роботи;
• здатність проводити супервізію;
• здатність залучати необхідних спеціалістів - фахівців суміжних галузей в залежності від особливостей конкретного випадку;
• здатність проводити еко-системне оцінювання, у роботі з особами, групами, родинами і громадами;
• здатність визначення проблеми клієнта (окремої особи, родини, групи, організації, громади) з урахуванням потреб та наявних ресурсів і сильних сторін клієнт;
• здатність проводити мотиваційне консультування клієнта; • застосовувати нормативно-правову базу в захисті прав та свобод різних соціальних груп населення;
• здатність розробляти і впроваджувати реабілітаційні програми соціальної роботи;
• здатність оцінювати психологічні особливості клієнтів, застосовувати прийоми психодіагностики в роботі з різними соціальними групами;
• здатність визначати соціально-психологічні аспекти життя клієнтів;
• здатність визначати рівень соціально-медичної допомоги різним категоріям населення;
• використовувати різні методи профілактики та збереження здоров’я населення;
• здатність виявляти і усувати бар’єри в досягненні здоров’я різних груп клієнтів на всіх рівнях практики;
Кваліфікація: Магістр за спеціальністю «соціальна робота»
Рік вступу: 2016
Тривалість програми: 1,5 роки
Кількість кредитів: 90 кредитів ЄКТС
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій, Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя: Другий (магістерський) рівень, сьомий рівень НРК, другий цикл РК-ЄПВО
Галузь знань: Соціальна робота
Особливі умови вступу: Немає, зарахування проводиться на загальних умовах вступу.
Конкретні механізми визнання попереднього навчання: За умови, що попередній рівень отримано в іншій країні, необхідна нострифікація, яка проводиться Львівською політехнікою. Механізмів визнання неформальної та інформальної освіти-нема.
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації, вимоги щодо виконання навчальної програми: Повне виконання навчальної програми та захист магістерської кваліфікаційної роботи
Характеристика освітньої програми:
Набуті компетентності: Освітньо-професійна програма базується на загальновідомих положеннях та результатах сучасних наукових досліджень у соціальній роботі, соціальному забезпеченні, соціальному захисті, соціальній політиці, клінічній соціальній роботі, соціальному управлінні та орієнтує на актуальні спеціалізації, в рамках яких можлива подальша професійна та наукова кар’єра: соціальний працівник, керівник соціальної служби, менеджер соціальних проектів, науковець, викладач. Фокус освітньої програми – формування цілісної здорової особистості фахівця соціальної роботи, готового до професійної діяльності на всіх рівнях практики, упровадження інновацій і творчого розв’язання різного роду соціальних проблем для задоволення потреб клієнтів, сприяння їхньому розвитку через розбудову сфери соціальних послуг і зміни політики для покращення добробуту населення; для спеціалізації «Соціальні технології» – наголос на інноваційній практиці в комплексному вирішенні нагальних проблем населення, в першу чергу, найменш захищених осіб, сімей, груп, громад.
• здатність ініціювати та керувати процесами запланованих змін в мезо- та мікросоціальних системах;
• здатність застосування комплексного підходу в системі соціального захисту населення;
• здатність до моніторингу та оцінки стану об’єктів соціального обслуговування та середовища в яких вони проживають;
• здатність визначати завдання та методи втручання відповідно до проблем, потреб, специфічних особливостей та ресурсів клієнтів;
• здатність здійснювати експертизу практичної соціальної роботи;
• здатність до наукового пошуку на основі фактичних /емпіричних даних;
• здатність до емпатії;
• здатність застосовувати теоретичні та практичні методи аналізу та оцінки стану об’єктів соціального обслуговування і захисту населення;
• здатність підбирати форми, методи діагностування конкретного випадку за індивідуальними ознаками; • здатність застосування комплексного підходу в системі соціального захисту населення;
• здатність до моніторингу та оцінки стану об’єктів соціального обслуговування та середовища в яких вони проживають;
• здатність визначати завдання та методи втручання відповідно до проблем, потреб, специфічних особливостей та ресурсів клієнтів;
• здатність здійснювати експертизу практичної соціальної роботи;
• здатність до наукового пошуку на основі фактичних /емпіричних даних;
• здатність до емпатії;
• здатність застосовувати теоретичні та практичні методи аналізу та оцінки стану об’єктів соціального обслуговування і захисту населення;
• здатність до планування та реалізації заходів з надання соціальних послуг;
• здатність розробляти, адаптувати і впроваджувати інноваційні технології соціальної роботи;
• здатність проводити супервізію;
• здатність залучати необхідних спеціалістів - фахівців суміжних галузей в залежності від особливостей конкретного випадку;
• здатність проводити еко-системне оцінювання, у роботі з особами, групами, родинами і громадами;
• здатність визначення проблеми клієнта (окремої особи, родини, групи, організації, громади) з урахуванням потреб та наявних ресурсів і сильних сторін клієнт;
• здатність проводити мотиваційне консультування клієнта; • застосовувати нормативно-правову базу в захисті прав та свобод різних соціальних груп населення;
• здатність розробляти і впроваджувати реабілітаційні програми соціальної роботи;
• здатність оцінювати психологічні особливості клієнтів, застосовувати прийоми психодіагностики в роботі з різними соціальними групами;
• здатність визначати соціально-психологічні аспекти життя клієнтів;
• здатність визначати рівень соціально-медичної допомоги різним категоріям населення;
• використовувати різні методи профілактики та збереження здоров’я населення;
• здатність виявляти і усувати бар’єри в досягненні здоров’я різних груп клієнтів на всіх рівнях практики;
Форма навчання: денна
Академічна мобільність: За умови, що попередній рівень отримано в іншій країні, необхідна нострифікація, яка проводиться Львівською політехнікою. Механізмів визнання неформальної та інформальної освіти – немає.
Практика/стажування: Програма передбачає 12 кредитів ЄКТС практики, у тому числі 3 кр. – педагогічна, 9 кр. – за темою магістерської кваліфікаційної роботи
Керівник освітньої програми, контактна особа: Гарант програми – Клос Лілія Євгенівна, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри соціології та соціальної роботи. Тел.: (032) 258-27-10, Веб-сайт: http://www.lp.edu.ua/node/
Професійні профілі випускників: Державне управління
Професійний профіль – консультант в апараті органів державної влади, виконкому (помічник-консультант народного депутата України; консультант в установах державного управління).
Професійний профіль – спеціаліст державної служби (спеціаліст, спеціаліст І категорії, спеціаліст ІІ категорії – в Управліннях, відділах у справах сім’ї і молоді, ЦСССДМ, управлінні та відділах кримінально-виконавчої інспекції Державної пенітенціарної служби).
Управління в соціальній сфері
Професійний профіль – спеціаліст в соціальних службах (спеціаліст з організації служб соціальної допомоги; спеціаліст з організації роботи стаціонарних установ соціального обслуговування; спеціаліст із трудового та побутового влаштування інвалідів, спеціаліст із прийому громадян)
Діяльність у сфері юстиції і правосуддя
Професійний профіль – начальник відділення (начальник відділення соціально-психологічної служби виправної (виховної) колонії)
Професійний профіль – інспектор (інспектор відділу /групи соціально-психологічної роботи зі спецконтингентом, інспектор відділу кримінально-виконавчої інспекції в обласних, районних управліннях; старший інспектор з питань підготовки до звільнення; інспектор відділу соціально-психологічної роботи зі спецконтингентом; інспектор по роботі з неповнолітніми у виправних / виховних колоніях, слідчих ізоляторах).
Професійний профіль – вихователь виправно-трудового закладу (старший вихователь, старший вихователь будинку дитини, вихователь будинку дитини, методист – у виховних і виправних колоніях)
Охорона здоров’я та надання соціальної допомоги
Професійний профіль – фахівець з соціальної роботи, соціальний працівник у психіатричних лікарнях, наркологічних лікарнях, лікарнях «Хоспіс», центрах (відділеннях) профілактики і боротьби із ВІЛ/СНІД.
Професійний профіль – фахівець з соціальної роботи в будинку нічного перебування, центрі ресоціалізації наркозалежної молоді (надання соціальної допомоги із забезпеченням проживання).
Професійний профіль – соціальний працівник (у будинку-інтернаті для громадян похилого віку та інвалідів, дитячому будинку-інтернаті, будинку нічного перебування, центрі реінтеграції бездомних громадян).
Професійний профіль – фахівець з соціальної роботи (у реабілітаційних установах змішаного типу для інвалідів та дітей інвалідів, у центрах обліку бездомних громадян, у центрах для ВІЛ-інфікованих дітей та молоді; фахівець із соціальної роботи з сім’ями, дітьми та молоддю у спеціалізованих формуваннях ЦСССДМ)
Благодійна діяльність
Професійний профіль – керівник проектів та програм у сфері нематеріального виробництва (фахівець з управління проектами та програмами у сфері нематеріального виробництва, фахівець із соціальної роботи, менеджер проекту і асистент проекту в Благодійних фондах, благодійних товариствах).
Діяльність громадських організацій
Професійний профіль -- менеджер у соціальній сфері (організатор громадських заходів)
Діяльність професійних спілок
Професійний профіль – організатор соціально-побутового обслуговування; у профспілкових організаціях на підприємствах.
Доступ до подальшого навчання: Програми підготовки доктора філософії зі спеціальностей «Соціальна робота» і «Соціальне забезпечення» галузі «Соціальна робота», а також програми підготовки доктора філософії в галузі «Соціальні та поведінкові науки» із психології, соціології, політології;
Інші особливості програми: Наукова та навчально-методична співпраця з провідними вітчизняними (Київський Національний педагогічний університет ім. М.Драгоманова, Національний університет «Києво-Могилянська академія», Академія праці, соціальних відносин і туризму (м.Київ) та зарубіжними науковими установами і університетами (Манітобський університет (Канада), Ерфуртський університет прикладних наук (ФРН), Університет Вюрцбурга (ФРН), Кертін Університет (Австралія). Це створює можливість застосовування у практиці навчання прогресивного педагогічного досвіду, взаємне відвідування студентів, навчання за кордоном, відповідно до укладених угод про співробітництво.
Інститут: Інститут гуманітарних та соціальних наук