Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Журналістика

8.061.01 Журналістика
Кваліфікація: Магістр з журналістики
Рік вступу: 2016
Тривалість програми: 1,5 роки
Кількість кредитів: 90 кредитів ЄКТС
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій, Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя: Другий (магістерський) рівень, сьомий рівень НРК, другий цикл РК-ЄПВО
Галузь знань: Журналістика
Особливі умови вступу:
Конкретні механізми визнання попереднього навчання: За умови, що попередній рівень отримано в іншій країні, необхідна нострифікація, яка проводиться Львівською політехнікою. Механізмів визнання неформальної та інформальної освіти-нема.
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації, вимоги щодо виконання навчальної програми:
Характеристика освітньої програми:
Набуті компетентності:
- володіти знаннями в галузях, пов’язаних з журналістською діяльністю, критично оцінювати ситуацію в мас-медіа, визначати ключові тенденції розвитку журналістики та ЗМІ;
- розуміти інструменти та стратегії діагностування аналізу стану, розвитку мас-медій на рівні, що дозволить працевлаштуватися за фахом, ефективно використовувати знання, творчі здібності в мас-медійній сфері;
- мати знання, навички щодо розробки та реалізації нових інноваційних мас-медійних проектів;
- розуміти вплив ЗМІ в інформаційному, суспільному, економічному, соціальному й екологічному контексті;
- мати знання, щоб успішно організовувати та проводити дослідження журналістської тематики, формувати нові знання та репрезентувати результати наукової діяльності.
- працювати на журналістських посадах на радіо, телебаченні, пресі, інформагентствах, Інтернет-ЗМІ;
- системно, творчо мислити щодо формування принципово нових ідей в журналістиці;
- розраховувати, проектувати, досліджувати, ринкові тенденції, проводити маркетинговий аналіз діяльності ЗМІ, виводити на мас-медійних ринок нові мас-медійні проекти;
-критично оцінювати отримані результати журналістської, мас-медійної діяльності, вміти аргументовано захищати прийняті рішення;
- ідентифікувати, формулювати, вирішувати завдання розвитку ЗМІ, використовуючи сучасні методи маркетингу.
- під час створення теле- , радіо- , газетних і журнальних проектів;
- під час маркетингового аналізу мас-медіа ;
- під час проведення комплексів мас-медійних заходів;
- у процесі ведення журналістських дискусій;
- у ході викладання журналістських дисциплін.
Форма навчання: денна
Академічна мобільність:
Практика/стажування:
Керівник освітньої програми, контактна особа:
Професійні профілі випускників:
Доступ до подальшого навчання:
Інші особливості програми:
Інститут: Інститут права, психології та інноваційної освіти