Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Методика викладання педагогіки
Спеціальність: Освітні, педагогічні науки
Код дисципліни: 8.011.00.O.13
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: професор Вихрущ Віра Олександрівна
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знати основи методики викладання у вищому навчальному закладі та шляхи забезпечення оптимальної дидактичної взаємодії на засадах андрагогіки;
• вміти аналізувати ефективну дидактичну взаємодію та моделювати оптимальне освітньо-технологічне середовище ВНЗ;
• здатність обирати доцільну стратегію навчально-виховної взаємодії, діагностувати її ефективність із урахуванням рівня педагогічної майстерності.
• вміти аналізувати ефективну дидактичну взаємодію та моделювати оптимальне освітньо-технологічне середовище ВНЗ;
• здатність обирати доцільну стратегію навчально-виховної взаємодії, діагностувати її ефективність із урахуванням рівня педагогічної майстерності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Загальна педагогіка.
• Інноваційні педагогічні технології.
• Інноваційні педагогічні технології.
Короткий зміст навчальної програми:
Основи методики викладання у ВНЗ. Понятійний апарат сучасної методики викладання. Тенденції розвитку методики навчання (...виховання) на засадах андрагогіки, передових загальнопедагогічних теорій та інноваційної методичної практики. Інноваційність методики викладання у ВНЗ як складова педагогічної майстерності, її структурні компоненти. Діагностика ефективності загальнометодичної діяльності викладача/ навчальної системи. Значенням методико-технологічних умінь та навичок у професійній діяльності викладача.
Рекомендована література:
• Абдуллина О.А. Общепедагогическая подготовка учителя в системе высшего образования. – М.: Просвещение, 1990.- С.40-70;
• Вихрущ В.О.Методика педагогіки. - Тернопіль: Тайп, 2011. - 442 с.;
• Вихрущ В.О.Психодидактика вищої школи. - Тернопіль: КРОК, 2017. - 280 с.;
• Ортинський В.Л. Педагогіка вищої школи : навч. посіб. для студ ВНЗ / В.Л. Ортинський. — К.: Центр учбової літератури, 2009. — 472 с.
• Вихрущ В.О.Методика педагогіки. - Тернопіль: Тайп, 2011. - 442 с.;
• Вихрущ В.О.Психодидактика вищої школи. - Тернопіль: КРОК, 2017. - 280 с.;
• Ортинський В.Л. Педагогіка вищої школи : навч. посіб. для студ ВНЗ / В.Л. Ортинський. — К.: Центр учбової літератури, 2009. — 472 с.
Методи і критерії оцінювання:
• творча робота, усне опитування (40%)
• підсумковий контроль (40 %, самостійна робота, іспит): письмово-усна форма (60%)
• підсумковий контроль (40 %, самостійна робота, іспит): письмово-усна форма (60%)