Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Актуальні проблеми андрогогічних досліджень

Спеціальність: Освітні, педагогічні науки
Код дисципліни: 8.011.00.M.8
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: д.пед.н., проф. Вихрущ Віра Олександрівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
-знати основні напрями розвитку андрагогіки як науки про освіту дорослих, вікові особливості дорослого учня на різних етапах дорослості, специфіку освіти дорослих, у тому числі - у ЗВО ;
-уміти аналізувати та моделювати педагогічну взаємодію на засадах андрагогіки, застосовувати діагностичні методики щодо визначення ефективності навчального процесу у ЗВО;
-здатність проєктувати та реалізовувати на практиці ефективну педагогічну взаємодію, передбачати наслідки адаптивного підходу до забезпечення професійної соціалізації особистості у контексті вимог сучасного суспільства.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
загальна педагогіка.
Короткий зміст навчальної програми:
Андрагогіка в системі наук про освіту. Теорія і практика андрагогічної діяльності в умовах відкритого суспільства. Проблеми формальної освіти дорослих. Проблеми неформальної освіти дорослих. Проблеми інформальної освіти дорослих. Актуальні питання підготовки фахівців у професійно-технічній та вищій школі в умовах андрагогічної парадигми. Викладач професійного та вищого навчального закладу як андрагог. Зміст, методи та форми роботи із дорослим учнем в умовах різних моделей освіти.
Рекомендована література:
1. Вихрущ А.В., Вихрущ В.О, Романишина Л.М. Загальні основи андрагогіки. - Тернопіль: Крок, 2018. - 351 с.
2. Архіпова С.П. Основи андрагогіки / С.П. Архіпова. - Черкаси - Ужгород, 2002.- С. 5-7; 13 - 21; 74-83.
3. Бересток О.В., Кобжев О.М. Основні поняття андрагогіки/ О.В.Берестюк, О.М.Кобжев.[Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.rusnauka.com/NIO/Pedagogica/berestok%20kobzhev.rtf.htm
4. Змеев С.И. Андрагогика: основы теории, истории и технологии обучения взрослых / С.И.Змеев. - М.; ПЕР СЭ, 2007. - 272с.
Методи і критерії оцінювання:
лекції, лабораторні заняття, самостійна робота