Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Педагогічний практикум

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 8.073.00.O.23
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор:
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Короткий зміст навчальної програми:
Рекомендована література:
Методи і критерії оцінювання:

Педагогічний практикум

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 8.073.00.O.24
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: д.е.н., проф. Пирог Ольга Володимирівна
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
1. формувати, структурувати та подавати навчальні матеріали;
2. активізувати навчальну діяльність студентів;
3. ставити навчальну й виховну мету, обирати тип, вид занять, використовувати різноманітні форми організації навчальної діяльності студентів, діагностики, контролю та оцінки ефективності навчальної діяльності;
4. володіти методами та засобами складання задач, вправ, тестів з різних тем, усного та письмового переказу предметного матеріалу;
5. вміти структурувати та адаптувати наукові знання в навчальний матеріал;
6. володіти різноманітними освітніми технологіями.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити:
• Філософія і методологія науки;
• Професійна педагогіка.

кореквізити:
• Риторика;
• Комунікаційний менеджмент.
Короткий зміст навчальної програми:
спрямована на набуття навичок здійснення навчально-виховного процесу у закладі вищої освіти й формування вмінь викладацької діяльності, зокрема викладання спеціальних дисциплін, організації навчальної та науково-методичної роботи у вищій школі.
Рекомендована література:
1. Програма педагогічної практики для здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії спеціальності 073 «Менеджмент» / Кузьмін О. Є., Пирог О. В., Дуляба Н. І. – Львів, 2018.
2. Козак Н. Л. Університетська освіта: навч. посібник/ Н. Л. Козак, І. М. Шоробура. – Львів: «Новий Світ-2000», 2011. – 180 с.
3. Дуляба Н.І. Проблеми та перспективи входження українських університетів в світові освітні рейтинги / Н. І. Дуляба // Науковий вісник НЛТУУ. - 2012. – Вип. 22.7. – С. 273-286.
4. Педагогіка вишої школи: навч. посібник / З.Н. Курлянд, Р.І. Хмелюк, А.В. Семенова та ін.; за ред. З.Н. Курлянд. – К:. Знання, 2015. – 495 с.
5. Калашнікова С. Європейська політика модернізації вищої освіти: ключові орієнтири / С. Калашникова // Вища освіта України. – 2012. - № 2. - С. 80-84.
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль - 70 балів;
• контрольний захід (залік) – 30 балів.

Педагогічний практикум

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 8.073.00.O.25
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: д. е. н., проф. Чухрай Наталія Іванівна
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
- вести наукову бесіду та дискусію українською та іноземною мовою на належному фаховому рівні, презентувати результати наукових досліджень в усній та письмовій формі, організовувати та проводити навчальні заняття;
- здатність продемонструвати глибинні знання вітчизняного і зарубіжного наукового доробку та практичного досвіду у сфері менеджменту;
- уміння застосовувати сучасні інформаційно-комунікаційні інструменти і технології для забезпечення ефективних наукових та професійних комунікацій.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
історичні парадигми та сучасні теорії менеджменту, професійна педагогіка, філософія і методологія науки.
Короткий зміст навчальної програми:
Психолого-педагогічні основи організації навчально-виховного процесу у сучасній вищій освіті. Методичні засади викладання дисциплін з менеджменту та підготовки майбутніх менеджерів в умовах закладу вищої освіти. Наукова складова фахової підготовки студентів з менеджменту та діяльності викладача в умовах вищого закладу освіти.
Рекомендована література:
1. Бутенко Н.Ю. Тренінг управлінських компетенцій / Н.Ю. Бутенко, А.Є. Черпак. – К.: КНЕУ, 2011. — 444с.
2. Вихрущ В.О. Психодидактика вищої школи: інноваційні методи навчання/ В.О.Вихрущ, С.В.Гуменюк, О.А.Вихрущ-Олексюк. - Тернопіль: Крок, 2017. - 280 c.
3. Дидактичні системи у вищій освіті/[авт. - упорядник В.В.Бойченко]. - Умань: ПП Жовтий О.О., 2013. - 121 с.
4. Ковальчук В. Технологія навчання дорослих на основі особистісно орієнтованого підходу / Василь Ковальчук. – Київ: Шкільний світ, 2011. – 125с.
5. Хіль Ф. І. Основи управлінського консультування: навчальний посібник / Ф. І. Хміль. – К.: Академвидав, 2008. – 240 с.
Методи і критерії оцінювання:
письмові звіти з практичних робіт, усне опитування (100%)

Педагогічний практикум

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 8.073.00.O.26
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Менеджмент персоналу та адміністрування
Лектор:
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Короткий зміст навчальної програми:
Рекомендована література:
Методи і критерії оцінювання:

Педагогічний практикум

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 8.073.00.O.22
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Зовнішньоекономічна та митна діяльність
Лектор: Д.е.н., професор Мельник Ольга Григорівна
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
1. Поглиблені знання класичних та сучасних засад організації освітнього процесу в університеті.
2. Поглиблені знання ключових форм організації навчання в університеті.
3. Поглиблені знання ключових засад контролю результатів навчання студентів в університеті.
4. Уміння проводити лекційні заняття.
5. Уміння проводити практичні заняття.
6. Уміння проводити лабораторні заняття.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
-
Короткий зміст навчальної програми:
У межах дисципліни розглядаються ключові засади організації освітнього процесу в університеті; основні форми організації навчання в університеті; ключові засади контролю результатів навчання студентів в університеті; основні засади проведення навчальних занять (лекційних, практичних, лабораторних занять).
Рекомендована література:
1. Кузьмінський А.І., Омеляненко В.Л. Педагогіка: Підручник. / А.І. Кузьмінський, В.Л. Омеляненко. – К.: Знання-Прес, 2003. – С.45-49.
2. Кузьмінський А.І., Омеляненко В.Л. Педагогіка у запитаннях та відповідях: Навчальний посібник. / А.І. Кузьмінський, В.Л. Омеляненко – К.: Знання, 2006. – С.9-13.
3.Лозова В. І., Троцко Г. В. Теоретичні основи виховання і навчання. / В.І. Лозова, Г.В. Троцко. – Xарків: “ОВС”, 2012. – 287 с.
4.Мойсеюк Н. Є Педагогіка : навчальний посібник / Н. Є. Мойсеюк. – 5-те вид., доп. і перероб. – Київ : [б. в.], 2009. – 656 с.
5.Пальчевський С.С. Педагогіка: навч. посіб. /С.С. Пальчевський. -К.: Каравела, 2007. - 576 с.
6.Педагогіка: навч. посіб./Н.П.Волкова. – 4-те вид., стереотип. – К. :Академвидав, 2012. – 616 с. – (Серія «Альма-матер»)
7.Педагогіка: Навчальний посібник / Галузяк В.М., Сметанський М.І., Шахов В.І. - Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2012. – С. 8-24.
Методи і критерії оцінювання:
Семестровий контроль проводиться у формі недиференційованого заліку, що проводиться у формі усного експрес-опитування, виконання індивідуального науково-дослідного завдання, проведення лекційних, практичних та лабораторних занять за визначеними керівником педагогічного практикуму начальними дисциплінами та відповідними темами.

Педагогічний практикум

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 8.073.00.O.21
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: Подольчак Н. Ю.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Основними завданнями вивчення дисципліни “Педагогічний практикум” є:
- формування усвідомлення нової ролі вищої освіти в умовах глобалізації;
- ознайомлення з основними проблемами адаптації вищої освіти України до вимог Болонського процесу;
- засвоєння основних принципів організації навчального процесу у вищих навчальних закладах України;
- оволодіння практичними навичками та методами проведення занять;
- усвідомлення внутрішніх механізмів навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі;
- набуття навичок з планування та реалізації на практиці різних форм, методів, засобів навчання, враховуючи специфіку спеціальності;
- забезпечення власного педагогічного становлення здобувачів вищої освіти як викладачів;
- засвоєння теоретико-методологічних і методичних основ викладання на сучасному етапі розвитку вищої освіти;
- оволодіння організаційними формами, технологіями і методами навчання;
- розуміння ролі навчальних закладів у суспільстві, основних проблем дисциплін, що визначають конкретну область його діяльності;
- активізація навчальної діяльності студентів;
- оволодіння знаннями курсу, достатніми для аналітичної оцінки, вибору й реалізації освітньої програми, що відповідає рівню підготовленості студентів, їхнім потребам, а також вимогам суспільства.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Інноваційний менеджмент
Короткий зміст навчальної програми:
Загальна характеристика вищої освіти та її складових як системи і процесу Тенденції та перспективи розвитку системи вищої освіти в Україні Викладач і студент як основні суб’єкти процесу навчання. Організація навчального процесу в системі підготовки фахівців Лекція як форма організації навчання у ВНЗ Методологічні та методичні засади проведення семінарських, практичних та лабораторних занять Методика організації самостійної навчально- пізнавальної діяльності й індивідуальної роботи здобувачів вищої освіти у вузі Методика організації науково-дослідної роботи та особливості організації практичної підготовки студентів у вузі Контроль навчально- пізнавальної діяльності студентів. Організація контрольних заходів перевірки рівня засвоєння здобувачами вищої освіти навчального матеріалу Психолого-педагогічні аспекти здійснення виховної роботи у вищому навчальному закладі Сучасні технології навчання у вищому навчальному закладі Інноваційні педагогічні технології активізації навчання Організація проблемного навчання Інтеграція науково-дослідної роботи викладачів і студентів в умовах вищого навчального закладу.
Рекомендована література:
1. Васянович Г. П. Педагогічна етика : Навч. посіб. – К. : «Академвидав», 2011. –248 с.
2. Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології : Навч. посіб. [2-е видання, доповнене] – К. : «Академвидав», 2012. – 352 с.
3. Карапузова Н. Д. Основи педагогічної ергономіки : Навч. посіб. / Н. Д. Карапузова, Є. А. Зімниця, В. М. Помогайбо. – К. : «Академвидав», 2012. – 192 с.
4. Лекції з педагогіки вищої школи : Навчальний посібник / За ред. В. І. Лозової. – 2-е вид., доп. і випр. – Харків : «ОВС», 2010. – 480 с.
5. Малихін О. В. Організація самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів: теоретико-методологічний аспект : монографія / Олександр Володимирович Малихін. – Кривий Ріг : Видавничий дім, 2009. – 307 с.
6. Методика викладання у вищій школі : навчальний посібник / О. В. Малихін, І. Г. Павленко, О. О. Лаврентьєва, Г. І. Матукова. – Київ: КНТ, 2014. – 262 с.
7. Мешко Г. М. Вступ до педагогічної професії : Навч. посіб. – К. : «Академвидав», 2010. – 200 с.
8. Ортинський В. Л. Педагогіка вищої школи : Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / К. : Центр учбової літератури, 2009. – 472 с.
9. Теслюк В. М. Основи педагогічної майстерності : Навчальний посібник /В. М. Теслюк, П. Г. Лузан, Л. М. Шовкун. – К. : ДАККіМ, 2010. – 244 с.
10. . Фіцула М. М. Педагогіка вищої школи : Навч. посіб. [2-е видання, доповнене] – К. : «Академвидав», 2014. – 456 с.
Методи і критерії оцінювання:
Контрольні роботи, усне опитування, підсумковий контроль (100%, контрольний захід, залік)