Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Педагогічний практикум
Спеціальність: Право
Код дисципліни: 8.081.00.O.9
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: к.пед.н., доц. Горохівська Тетяна Миколаївна
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
• знання теоретико-методологічних основ та категоріального апарату професійної педагогіки;
• уміння володіти практикою передачі фахових знань; уміннями аналізувати та визначати цілі навчального заняття на основі теоретичних підходів у методиці професійної освіти;
• уміння проектувати зміст навчання, розробляти та використовувати дидактичні засоби методичного супроводу навчального заняття.
• уміння володіти практикою передачі фахових знань; уміннями аналізувати та визначати цілі навчального заняття на основі теоретичних підходів у методиці професійної освіти;
• уміння проектувати зміст навчання, розробляти та використовувати дидактичні засоби методичного супроводу навчального заняття.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Теорія і методика професійного навчання,
• Психопедагогіка виховної роботи.
• Психопедагогіка виховної роботи.
Короткий зміст навчальної програми:
Вивчення та аналіз змісту навчання кваліфікованих фахівців. Методика добору методів і прийомів професійного навчання. Методика вибору типу заняття та його структури. Проведення міні-уроку теоретичного навчання, міні-заняття виробничого навчання. Методика складання дидактичного проекту лекції, дидактичного проекту практичного заняття.
Рекомендована література:
1. Волкова Н. П. Педагогіка: Навчальний посібник. – К.: Академія, 2003..
2. Ортинський В.Л. Педагогіка вищої школи : навч. посіб. для студ ВНЗ. — К.: Центр учбової літератури, 2009. — 472 с
3. Сушенцева Л.Л. Форми організації навчання у вищому навчальному закладі / Л.Л. Сушенцева. – Кривий Ріг: КТУ, 2005. – 68 с.
2. Ортинський В.Л. Педагогіка вищої школи : навч. посіб. для студ ВНЗ. — К.: Центр учбової літератури, 2009. — 472 с
3. Сушенцева Л.Л. Форми організації навчання у вищому навчальному закладі / Л.Л. Сушенцева. – Кривий Ріг: КТУ, 2005. – 68 с.
Методи і критерії оцінювання:
• усне опитування (фронтальне, індивідуальне, комбіноване), письмове опитування (есе, педагогічні задачі, індивідуальні домашні завдання) (70%)
• підсумковий контроль (30 %, контрольний захід, залік)
• підсумковий контроль (30 %, контрольний захід, залік)