Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Педагогічний практикум

Спеціальність: Прикладна математика
Код дисципліни: 8.113.00.O.10
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Прикладна математика
Лектор: К.ф.-м.н., доц. Гнатів Богдан Васильович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Уміти:
-- володіти практикою передачі фахових знань, уміння аналізувати та визначати цілi навчального заняття на ocнові теоретичних підходів у методиці професійної освіти;
-- проектувати зміст навчання, розробляти та використовувати дидактичні засоби методичного супроводу навчального заняття.


Знати:
-- теоретико-методологічні основи та категоріальний апарат професійної педагогіки.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Супутні і наступні навчальні дисципліни:
-- Додаткові розділи обчислювальної математики.
Короткий зміст навчальної програми:
Серед виробничих функцй майбутнього викладача професійної школи провідними е: організаційна функція; технологічна функція (контроль та корекція технологій навчання, здійснення освітнього процесу). Очевидно, що для того, щоб кваліфіковано здійснювати управління пізнавальною діяльністю студент, викладач професійно фахових дисциплін повинен мати глибокі знання з професійної педагогіки, психології та методики професійного навчання. Виробленню у майбутніх викладачів здатності аналізувати, розв'язувати та розробляти складні методологічні проблеми та практичні завдання під час професійної діяльності покликана дисципліна «Педагогічний практикум».
Рекомендована література:
Базова:
1. Дичківська I.M. 1нноваційні педагогічкй технології : навч. посіб К.: Академвидав, 2004. 352 с.
2. Коваленко Е. Э. Методика профессионального обучения. — Х.: Штрих, 2003. 480 с.
3. Ортинський В.Л. Педагогіка вищої школи : навч. Посіб. для студ. ВНЗ. К.: Центр учбової ліератури, 2009. 472 с.
4. Педагогіка вищої школи. Навч.пос. За ред. З. Курлянд. — К.: Знання, 2005. — 399 с.
5. Хугорской А.В. Практикум по дидактике и современным методикам обучения / А.В. Хуторской. Спб.: Питер, 2004. 541 с.

Допоміжна:
1. Глосарій основних термінів професійної освіти i навчання / упоряд. Десятов Т.М.; за заг. ред. Н.Г. Ничкало. К.: АртЕк, 2009. 192 с.
2. Зеер Э.Ф. Психология профессий. М.:, 1996. 336 с.
3. Сушенцева Л. Концептуалый засади розвитку професйно-технічно освіти. Професійно-технічна освіта. 2009. МЗ. С. 30-31.
Методи і критерії оцінювання:
Форми оцінювання: поточний та заліковий контроль.
Методи оцінювання знань: усне опитування, обговорення та оцінювання якості проведення лекційних, практичних та лабораторних занять.

Поточний контроль - 40 балів.
Рівень проведення лекційних занять - 26 балів.
Рівень проведення практичних занять - 20 балів.
Рівень проведення лабораторних занять - 14балів.
Разом за дисципліну - 100 балів.