Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.01.O.79
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: старший викладач кафедри АФМ Дума О.І.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- здатність продемонструвати базові знання у сфері стратегічного, операційного, інноваційного, антикризового, фінансового, інвестиційного, антисипативного, креативного управління публічнимим організаціями та їх підрозділами;
- застосовувати набуті знання і розуміння для ідентифікації, формулювання і вирішення завдань управління підприємствами та організаціями, використовуючи відомі методи;
- вміння формувати методи управління публічними організаціями із врахуванням змін державної політики;
- системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей в управлінні організаціями;
- здійснювати пошук інформації в різних джерелах для вирішення задач ефективного управління суб’єктами господарювання державної форми власності та публічних організацій;
- здатність організовувати роботу державної влади за допомогою систем локальних інформаційних мереж та сегментів глобальної інформаційної мережі, що забезпечує функціонування органів влади в режимі реального часу та робить максимально простим і доступним щоденне спілкування з ними громадян, юридичних осіб, неурядових організацій.
- здатність бути критичним та самокритичним для розуміння факторів, які мають позитивний чи негативний вплив на комунікацію, та здатність визначити та врахувати ці фактори в конкретних комунікаційних ситуаціях;
- здатність критично оцінювати отримані результати діяльності та проводити аналітичне підтвердження прийнятих рішень.
- застосовувати набуті знання і розуміння для ідентифікації, формулювання і вирішення завдань управління підприємствами та організаціями, використовуючи відомі методи;
- вміння формувати методи управління публічними організаціями із врахуванням змін державної політики;
- системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей в управлінні організаціями;
- здійснювати пошук інформації в різних джерелах для вирішення задач ефективного управління суб’єктами господарювання державної форми власності та публічних організацій;
- здатність організовувати роботу державної влади за допомогою систем локальних інформаційних мереж та сегментів глобальної інформаційної мережі, що забезпечує функціонування органів влади в режимі реального часу та робить максимально простим і доступним щоденне спілкування з ними громадян, юридичних осіб, неурядових організацій.
- здатність бути критичним та самокритичним для розуміння факторів, які мають позитивний чи негативний вплив на комунікацію, та здатність визначити та врахувати ці фактори в конкретних комунікаційних ситуаціях;
- здатність критично оцінювати отримані результати діяльності та проводити аналітичне підтвердження прийнятих рішень.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Публічне адміністрування, основи адміністративного менеджменту, управління фінансами та державна бюджетна політика, публічний маркетинг та маркетинг територій, контролінг, теорія організації, фінансовий менеджмент і аналіз неприбуткових організацій, публічна служба і управління персоналом, публічні комунікації та взаємодія з громадськістю, етика в публічному адмініструванні.
Короткий зміст навчальної програми:
Загальна характеристика організації. Види діяльності організації, особливості виробничо-господарської діяльності, особливості управління та адміністрування в організації. Аналіз управління та господарської діяльності організації (показники, тенденції, проблеми, недоліки тощо).Оцінка екологічного стану та охорони праці в публічній організації.
Рекомендована література:
1. UN E-Government Knowledge Database [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://publicadministration.un.org/egovkb/enus/#.WHUWtRug_Dc.
2. Державне управління в умовах розвитку інформаційного суспільства : навч. посіб. / Н.В. Грицяк, Л.В. Литвинова. – За заг. ред. д.держ.упр., професора Н.В. Грицяк. – К.: Вид-во К.І.С., 2015. – 108 с.
3. Державне управління: підручник: у 2 т. / Ю. В. Ковбасюк, К. О. Ващенко, Ю. П. Сурмін. – Дніпропетровськ: НАДУ, 2012. – Т. 1. – 564 с.
4. Розвиток системи управління в ЄС: досвід для України : наук.розробка/ О. Я. Красівський, О. С. Киричук та ін. ; за заг. ред. О. Я. Красівського. – К. : НАДУ, 2013. – 56 с.
5. Світові моделі державного управління: досвід для України / за заг. ред. Ю. В. Ковбасюка, С. В. Загороднюка, П. І. Крайніка, Х. М. Дейнеги.– К. : НАДУ, 2012. – 612 с
6. Щетініна Л., Рудакова С., Даниляк М. Управління персоналом з урахуванням положень теорії поколінь/ Л. Щетініна, С. Рудакова, М. Даниляк// Проблеми економіки . - Харків:«Інжек». - № 1. – 2019. – С. 277-283
7. Коваленко В.С. Розвиток та оцінка персоналу як системоутворюючий елемент поліпшення результатів діяльності підприємства в нестабільних умовах / Коваленко В.С., Маркова С.В., Олійник О.М. // Вісник «Приазовський економічний вісник». – Вип. 1(12) 2019 - с. – 82-89
8. Архипова Є. О. Електронне урядування як форма організації державного управління [Електронний ресурс]/ Є. О. Архипова // Державне управління: удосконалення та розвиток: електронне наукове фахове видання. — 2015. – № 4. – Режим доступу: http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=855
9. Бегей І. П. Використання досвіду Польщі для визначення особливостей реформування державного управління на районному та регіональному рівнях / І. П. Бегей // Аспекти публічного управління. — 2015. — № 9.— С. 57-63
10. Воробйова О. П. Сучасні управлінські моделі New Public Management і Good Governance та їх запровадження в Україні / О. П. Воробйова // Ефективність державного управління. - 2015. - Вип. 42. - С. 230–234.
2. Державне управління в умовах розвитку інформаційного суспільства : навч. посіб. / Н.В. Грицяк, Л.В. Литвинова. – За заг. ред. д.держ.упр., професора Н.В. Грицяк. – К.: Вид-во К.І.С., 2015. – 108 с.
3. Державне управління: підручник: у 2 т. / Ю. В. Ковбасюк, К. О. Ващенко, Ю. П. Сурмін. – Дніпропетровськ: НАДУ, 2012. – Т. 1. – 564 с.
4. Розвиток системи управління в ЄС: досвід для України : наук.розробка/ О. Я. Красівський, О. С. Киричук та ін. ; за заг. ред. О. Я. Красівського. – К. : НАДУ, 2013. – 56 с.
5. Світові моделі державного управління: досвід для України / за заг. ред. Ю. В. Ковбасюка, С. В. Загороднюка, П. І. Крайніка, Х. М. Дейнеги.– К. : НАДУ, 2012. – 612 с
6. Щетініна Л., Рудакова С., Даниляк М. Управління персоналом з урахуванням положень теорії поколінь/ Л. Щетініна, С. Рудакова, М. Даниляк// Проблеми економіки . - Харків:«Інжек». - № 1. – 2019. – С. 277-283
7. Коваленко В.С. Розвиток та оцінка персоналу як системоутворюючий елемент поліпшення результатів діяльності підприємства в нестабільних умовах / Коваленко В.С., Маркова С.В., Олійник О.М. // Вісник «Приазовський економічний вісник». – Вип. 1(12) 2019 - с. – 82-89
8. Архипова Є. О. Електронне урядування як форма організації державного управління [Електронний ресурс]/ Є. О. Архипова // Державне управління: удосконалення та розвиток: електронне наукове фахове видання. — 2015. – № 4. – Режим доступу: http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=855
9. Бегей І. П. Використання досвіду Польщі для визначення особливостей реформування державного управління на районному та регіональному рівнях / І. П. Бегей // Аспекти публічного управління. — 2015. — № 9.— С. 57-63
10. Воробйова О. П. Сучасні управлінські моделі New Public Management і Good Governance та їх запровадження в Україні / О. П. Воробйова // Ефективність державного управління. - 2015. - Вип. 42. - С. 230–234.
Методи і критерії оцінювання:
Підсумковий контроль – звіт про практику (100%, усне опитування)
Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.05.O.137
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: старший викладач кафедри АФМ Дума О.І.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- здатність продемонструвати базові знання у сфері стратегічного, операційного, інноваційного, антикризового, фінансового, інвестиційного, антисипативного, креативного управління публічнимим організаціями та їх підрозділами;
- застосовувати набуті знання і розуміння для ідентифікації, формулювання і вирішення завдань управління підприємствами та організаціями, використовуючи відомі методи;
- вміння формувати методи управління публічними організаціями із врахуванням змін державної політики;
- системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей в управлінні організаціями;
- здійснювати пошук інформації в різних джерелах для вирішення задач ефективного управління суб’єктами господарювання державної форми власності та публічних організацій;
- здатність організовувати роботу державної влади за допомогою систем локальних інформаційних мереж та сегментів глобальної інформаційної мережі, що забезпечує функціонування органів влади в режимі реального часу та робить максимально простим і доступним щоденне спілкування з ними громадян, юридичних осіб, неурядових організацій.
- здатність бути критичним та самокритичним для розуміння факторів, які мають позитивний чи негативний вплив на комунікацію, та здатність визначити та врахувати ці фактори в конкретних комунікаційних ситуаціях;
- здатність критично оцінювати отримані результати діяльності та проводити аналітичне підтвердження прийнятих рішень.
- застосовувати набуті знання і розуміння для ідентифікації, формулювання і вирішення завдань управління підприємствами та організаціями, використовуючи відомі методи;
- вміння формувати методи управління публічними організаціями із врахуванням змін державної політики;
- системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей в управлінні організаціями;
- здійснювати пошук інформації в різних джерелах для вирішення задач ефективного управління суб’єктами господарювання державної форми власності та публічних організацій;
- здатність організовувати роботу державної влади за допомогою систем локальних інформаційних мереж та сегментів глобальної інформаційної мережі, що забезпечує функціонування органів влади в режимі реального часу та робить максимально простим і доступним щоденне спілкування з ними громадян, юридичних осіб, неурядових організацій.
- здатність бути критичним та самокритичним для розуміння факторів, які мають позитивний чи негативний вплив на комунікацію, та здатність визначити та врахувати ці фактори в конкретних комунікаційних ситуаціях;
- здатність критично оцінювати отримані результати діяльності та проводити аналітичне підтвердження прийнятих рішень.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Публічне адміністрування, основи адміністративного менеджменту, управління фінансами та державна бюджетна політика, публічний маркетинг та маркетинг територій, контролінг, теорія організації, фінансовий менеджмент і аналіз неприбуткових організацій, публічна служба і управління персоналом, публічні комунікації та взаємодія з громадськістю, етика в публічному адмініструванні.
Короткий зміст навчальної програми:
Загальна характеристика організації. Види діяльності організації, особливості виробничо-господарської діяльності, особливості управління та адміністрування в організації. Аналіз управління та господарської діяльності організації (показники, тенденції, проблеми, недоліки тощо).Оцінка екологічного стану та охорони праці в публічній організації.
Рекомендована література:
1. UN E-Government Knowledge Database [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://publicadministration.un.org/egovkb/enus/#.WHUWtRug_Dc.
2. Державне управління в умовах розвитку інформаційного суспільства : навч. посіб. / Н.В. Грицяк, Л.В. Литвинова. – За заг. ред. д.держ.упр., професора Н.В. Грицяк. – К.: Вид-во К.І.С., 2015. – 108 с.
3. Державне управління: підручник: у 2 т. / Ю. В. Ковбасюк, К. О. Ващенко, Ю. П. Сурмін. – Дніпропетровськ: НАДУ, 2012. – Т. 1. – 564 с.
4. Розвиток системи управління в ЄС: досвід для України : наук.розробка/ О. Я. Красівський, О. С. Киричук та ін. ; за заг. ред. О. Я. Красівського. – К. : НАДУ, 2013. – 56 с.
5. Світові моделі державного управління: досвід для України / за заг. ред. Ю. В. Ковбасюка, С. В. Загороднюка, П. І. Крайніка, Х. М. Дейнеги.– К. : НАДУ, 2012. – 612 с
6. Щетініна Л., Рудакова С., Даниляк М. Управління персоналом з урахуванням положень теорії поколінь/ Л. Щетініна, С. Рудакова, М. Даниляк// Проблеми економіки . - Харків:«Інжек». - № 1. – 2019. – С. 277-283
7. Коваленко В.С. Розвиток та оцінка персоналу як системоутворюючий елемент поліпшення результатів діяльності підприємства в нестабільних умовах / Коваленко В.С., Маркова С.В., Олійник О.М. // Вісник «Приазовський економічний вісник». – Вип. 1(12) 2019 - с. – 82-89
8. Архипова Є. О. Електронне урядування як форма організації державного управління [Електронний ресурс]/ Є. О. Архипова // Державне управління: удосконалення та розвиток: електронне наукове фахове видання. — 2015. – № 4. – Режим доступу: http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=855
9. Бегей І. П. Використання досвіду Польщі для визначення особливостей реформування державного управління на районному та регіональному рівнях / І. П. Бегей // Аспекти публічного управління. — 2015. — № 9.— С. 57-63
10. Воробйова О. П. Сучасні управлінські моделі New Public Management і Good Governance та їх запровадження в Україні / О. П. Воробйова // Ефективність державного управління. - 2015. - Вип. 42. - С. 230–234.
2. Державне управління в умовах розвитку інформаційного суспільства : навч. посіб. / Н.В. Грицяк, Л.В. Литвинова. – За заг. ред. д.держ.упр., професора Н.В. Грицяк. – К.: Вид-во К.І.С., 2015. – 108 с.
3. Державне управління: підручник: у 2 т. / Ю. В. Ковбасюк, К. О. Ващенко, Ю. П. Сурмін. – Дніпропетровськ: НАДУ, 2012. – Т. 1. – 564 с.
4. Розвиток системи управління в ЄС: досвід для України : наук.розробка/ О. Я. Красівський, О. С. Киричук та ін. ; за заг. ред. О. Я. Красівського. – К. : НАДУ, 2013. – 56 с.
5. Світові моделі державного управління: досвід для України / за заг. ред. Ю. В. Ковбасюка, С. В. Загороднюка, П. І. Крайніка, Х. М. Дейнеги.– К. : НАДУ, 2012. – 612 с
6. Щетініна Л., Рудакова С., Даниляк М. Управління персоналом з урахуванням положень теорії поколінь/ Л. Щетініна, С. Рудакова, М. Даниляк// Проблеми економіки . - Харків:«Інжек». - № 1. – 2019. – С. 277-283
7. Коваленко В.С. Розвиток та оцінка персоналу як системоутворюючий елемент поліпшення результатів діяльності підприємства в нестабільних умовах / Коваленко В.С., Маркова С.В., Олійник О.М. // Вісник «Приазовський економічний вісник». – Вип. 1(12) 2019 - с. – 82-89
8. Архипова Є. О. Електронне урядування як форма організації державного управління [Електронний ресурс]/ Є. О. Архипова // Державне управління: удосконалення та розвиток: електронне наукове фахове видання. — 2015. – № 4. – Режим доступу: http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=855
9. Бегей І. П. Використання досвіду Польщі для визначення особливостей реформування державного управління на районному та регіональному рівнях / І. П. Бегей // Аспекти публічного управління. — 2015. — № 9.— С. 57-63
10. Воробйова О. П. Сучасні управлінські моделі New Public Management і Good Governance та їх запровадження в Україні / О. П. Воробйова // Ефективність державного управління. - 2015. - Вип. 42. - С. 230–234.
Методи і критерії оцінювання:
Підсумковий контроль – звіт про практику (100%, усне опитування)
Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.02.O.107
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Теоретична та прикладна економіка
Лектор: доц.., к.е.н. Михальчишин Н.Л.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- Поглиблені знання з публічного управління та адміністрування;
- Розуміння інструментів та стратегій аналізу ринку, функціонування приватного підприємства та публічної організації;
- Системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей;
- Досліджувати, аналізувати, прогнозувати та планувати економічні, соціальні та інші явища в державі та регіонах, та використовувати отримані результати для прийняття типових для обраної спеціальності управлінських рішень;
- Ідентифікувати, класифікувати та описувати роботу систем управління публічних та приватних структур;
- Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань спеціальності з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних, економічних, міжнародних та екологічних інтересів;
- Оцінювати можливі результати від реалізації публічного управління та адміністрування та аргументовано захищати доцільність прийняття та реалізації управлінських рішень.
- Розуміння інструментів та стратегій аналізу ринку, функціонування приватного підприємства та публічної організації;
- Системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей;
- Досліджувати, аналізувати, прогнозувати та планувати економічні, соціальні та інші явища в державі та регіонах, та використовувати отримані результати для прийняття типових для обраної спеціальності управлінських рішень;
- Ідентифікувати, класифікувати та описувати роботу систем управління публічних та приватних структур;
- Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань спеціальності з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних, економічних, міжнародних та екологічних інтересів;
- Оцінювати можливі результати від реалізації публічного управління та адміністрування та аргументовано захищати доцільність прийняття та реалізації управлінських рішень.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Антимонопольне регулювання, конкурентоспроможність національного виробника, основи адміністративного менеджменту, управління фінансами та державна бюджетна політика, державне регулювання економіки, державні закупівлі, теорія галузевих ринків, антикризове управління, зобов’язальні відносини у підприємницькій діяльності.
Короткий зміст навчальної програми:
Загальна оцінка нормативно-правової бази, на основі якої створена і функціонує організація. Дослідження конкурентного середовища організації; аналіз антимонопольної діяльності та діяльності щодо захисту конкуренції; оцінювати можливі результати від реалізації публічного управління та адміністрування з метою прийняття та реалізації управлінських рішень. Аналіз управління виробничо-господарською діяльністю та діяльністю, що пов’язана з дотриманням конкурентного законодавства, організації; аналіз управління виробничо-господарською діяльністю територіального відділення АМКУ. Оцінка екологічного стану та охорони праці в організації.
Рекомендована література:
1. Михальчишин Н.Л. Основи антимонопольної діяльності: Навчальний посібник. – Львів, Вид-во „Манускрипт”, 2008 – 336с.
2. Антимонопольна діяльність: Підручник / В.Д. Лагутін, Л.С. Головко, Ю.І. Крегул та ін.; за ред. проф. В.Д. Лагутіна. – К.: КНТЕУ, 2005. – 580 с.
3. Борисенко З.М. Основи конкурентної політики: Підручник. – К.: Таксон, 2004. – 704 с. – (Ex professo).
4. Економічна теорія регулювання та антимонопольна політика: Пер. з англ./ В. Кіп Віскузі, Джон М. Вернон, Джозеф Е. Гарингтон (мол.).; наук. ред. пер. та авт. передм. О. Кілієвич. – К.: Вид-во Соломії Павличко „Основи”, 2004. – 1047
5. Періодичні видання та законодавчо-нормативна база відповідно до напрямку функціонування підприємства чи організації та теми бакалаврської кваліфікаційної роботи.
2. Антимонопольна діяльність: Підручник / В.Д. Лагутін, Л.С. Головко, Ю.І. Крегул та ін.; за ред. проф. В.Д. Лагутіна. – К.: КНТЕУ, 2005. – 580 с.
3. Борисенко З.М. Основи конкурентної політики: Підручник. – К.: Таксон, 2004. – 704 с. – (Ex professo).
4. Економічна теорія регулювання та антимонопольна політика: Пер. з англ./ В. Кіп Віскузі, Джон М. Вернон, Джозеф Е. Гарингтон (мол.).; наук. ред. пер. та авт. передм. О. Кілієвич. – К.: Вид-во Соломії Павличко „Основи”, 2004. – 1047
5. Періодичні видання та законодавчо-нормативна база відповідно до напрямку функціонування підприємства чи організації та теми бакалаврської кваліфікаційної роботи.
Методи і критерії оцінювання:
Підсумковий контроль – звіт про практику (100%, усне опитування)