Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Конкурентоспроможнісь національного виробника

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.02.E.117
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Теоретична та прикладна економіка
Лектор: Данилович-Кропивницька М.Л. -
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
вільно орієнтуватися в теоретичних та практичних проблемах підвищення конкурентоспроможності різних об’єктів;
- прогнозувати ситуацію на ринку щодо забезпечення належної конкурентоспроможності підприємства;
- формулювати конкурентну стратегію організації;
- оцінити рівень, переваги та недоліки КСП національної економіки;
- дослідити проблему забезпечення конкурентоспроможності національної економіки як чинника, що сприяє виходу з економічної кризи;
- обґрунтувати механізм підвищення КСП України.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізит: макроекономіка, державне регулювання економіки
- кореквізити: конкурентна політика держави, світовий та -національний ринки, теорія конкуренції
Короткий зміст навчальної програми:
теоретичні основи конкурентоспроможності; - аналіз конкурентоспроможності підприємства за методом Ж.-Ж. Ламбена та за методом дослідження реакції конкурентів; - „національний ромб” М. Портера; - методи оцінювання конкурентоспроможності товару, підприємства, галузі, країни; - оцінка конкурентоспроможності України; - заходи щодо підвищення конкурентоспроможності України як основа виходу економічної кризи.
Рекомендована література:
Данилович–Кропивницька М.Л. Електронне навчальне видання: електронний навчально–методичний комплекс з дисципліни Конкуренція та конкурентоспроможність національного виробника № Е41–233–277\2013 від 06.11.2013 р.
2. Конкурентоспроможність економіки України: стан і перспективи підвищення / За ред. д-ра екон. наук І. В. Крючкової. – К. : Основи, 2007. - 488 с.
3. Концепція Державної програми підвищення конкурентоспроможності національної економіки на 2015 – 2020 роки. – К. : НАН України, 2015 – 220 с.

Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (усне опитування, індивідуальні роботи, робота в малих групах) (50%);
• Підсумковий контроль (50 %, іспит): письмово-усна форма (50%)