Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Моделювання та прогнозування у соціальній економіці та управлінні (курсовий проект)

Спеціальність: Соціальна економіка, аналітика та управління
Код дисципліни: 7.051.08.E.35
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Теоретична та прикладна економіка
Лектор: Степура Т.М.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Здатність побудувати та перевіряти за допомогою економіко-математичних методів логічні гіпотези взаємозалежності розвитку основних явищ та процесів на ринку праці від економічних, демографічних, соціальних, політичних та інших факторів;
Знання концептуальних засад, принципів та підходів до побудови логічних та економіко-математичних моделей розвитку основних процесів та явищ на ринках праці;
Знання основних класів економіко-математичних моделей, що можуть використовуватись для дослідження явищ і процесів на національному, регіональних та локальних ринках праці, та вміння їх застосувати
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
прореквізити: Статистика, Економетрія
кореквізити: Методи управління якістю, Методи прийняття управлінських рішень
Короткий зміст навчальної програми:
Концептуальні аспекти аналізу ринку праці. Методи моделювання явищ і процесів ринку праці. Методи та моделі багатовимірного факторного аналізу показників ринку праці. Моделювання та прогнозування динамічних процесів на ринку праці. Оптимізаційні економіко-математичні методи й моделі явищ та процесів на ринку праці. Економетричні моделі явищ та процесів на ринку праці. Моделювання за допомогою нейронних мереж.
Рекомендована література:
Регіональні ринки праці: аналіз та прогноз / У. Я. Садова, Л. К. Семів ; відп. ред. М. І. Долішній ; НАН України, Ін-т регіон. дослідж. — Л. : 2000. — 264 с
Козак Ю. Г. Математичні методи та моделі для магістрантів з економіки. Практичні застосування. Навч. посіб. / Ю. Г. Козак, В. М. Мацкул. – К.: Центр учбової літератури, 2017. – 254 с.
Воронкова В.Г. Соціально-економічне прогнозування: Навчальний посібник. – К.:ВД «Професіонал», 2004. – 288с.
Методи і критерії оцінювання:
поточний контроль на лабораторних заняттях (40%), підсумковий контроль (іспит, 60%)