Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Основи декоративно-ужиткового мистецтва у проектуванні інтер'єрів

Спеціальність: Дизайн
Код дисципліни: 6.022.01.E.90
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Дизайн та основи архітектури
Лектор: ст.викладач, Бучковська Іванна Юріївна
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Знати теоретичні основи з ужиткового мистецтва для творчої діяльності в галузі проектування інтер”єру, опираючись на спадщину і традиції українського народного мистецтва;
Уміти правильно вибирати стиль проектованого фахівцем серидовища враховуючи функціональні, естетичні, етнозвичаєві та симпатичні обставини;
Уміти визначити за характерними ознаками стиль та ча винекнення історочного
інтер”єру;
Орієнтуватися в основних сучасних напрямках дизайну середовища та застосувати їх при потребі в проектній практиці
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити:
Історія архітектури та мистецтва
Основи композиції та формотворення

Короткий зміст навчальної програми:
Завданням дисципліни “Основи декоративного-ужиткового мистецтва” є навчити студентів аналізувати основні види (ткацтво, килимарство, вишивка, кераміка, метал, дерево), основні теоретичні аспекти, питання історій та композицій, використовувати у подальшому навчанні на старших курсах практичних завдань з художнього проектування. Твори декоративно-ужиткового мистецтва тіно пов”язані із художньою падщичною, та генетичним кодом нації.
Рекомендована література:
1. Т. А. Ніколаев. “Український одяг”. Київ., Наукова думка 1987.
2. Р. В. Захарчук-Чугай. “Українська народна вишивка” Львів., видавництво “Світ” 1992.
3. М. Е. Станкевич, Р. В. Захарчук-Чугай., Е. А. Антонович “Декоративно-прикладне мистецтво” Львів 1992.
4. Т. Косміна, А. Пономарьов, І. Скрипник, Н. Стаценко “Українська минувщина”, Київ “Либідь” 1994.

5. О. Косміна “Український народний котюм”, Київ 2010, 1 та 2 томи.
6. П. М. Жовтковський “Худ-не життя на Україні”, Київ 1983
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (30%): письмове опитування, поточний контроль аудиторних навчальних робіт;
Підсумковий контроль (70 %): альбом художніх робіт за завданнями практичних занять.