Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
ОсвітаКаталог освітніх послуг
Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація
Навчальна дисципліна
Основи скульптури, частина 3 (курсова робота)
Спеціальність: Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація
Код дисципліни: 6.023.00.O.29
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Дизайн та основи архітектури
Лектор: ст.викл. Сентимреі Юрій Георгійович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
У результаті вивчення дисципліни студент повинен:
Знати принципи створення тривимірних художніх форми у реальному просторі.
Знати правила застосування інструментів у роботі з пластичним матеріалом для створення скульптури та володіти професійною термінологією.
Володіти основами стилістичної аналітики та основними методами копіювання скульптурних зразків у пластичному матеріалі.
Володіти художньо-виразними засобами скульптури — побудова об'ємної форми, пластичне моделювання (ліпка), розробка силуету і фактури.
Уміти застосовувати конструктивні і пластичні прийоми ліпки рельєфу і круглої скульптури.
Уміти застосувати набуті знання з моделювання об'ємних форм під час реставрації чи відтворення втрачених елементів творів мистецтва.
Знати закономірності побудови об'ємної форми і пластичного моделювання простих геометричних форм і архітектурних деталей.
Знати принципи створення тривимірних художніх форми у реальному просторі.
Знати правила застосування інструментів у роботі з пластичним матеріалом для створення скульптури та володіти професійною термінологією.
Володіти основами стилістичної аналітики та основними методами копіювання скульптурних зразків у пластичному матеріалі.
Володіти художньо-виразними засобами скульптури — побудова об'ємної форми, пластичне моделювання (ліпка), розробка силуету і фактури.
Уміти застосовувати конструктивні і пластичні прийоми ліпки рельєфу і круглої скульптури.
Уміти застосувати набуті знання з моделювання об'ємних форм під час реставрації чи відтворення втрачених елементів творів мистецтва.
Знати закономірності побудови об'ємної форми і пластичного моделювання простих геометричних форм і архітектурних деталей.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити:
живопис,
рисунок,
історія мистецтва і архітектури.
живопис,
рисунок,
історія мистецтва і архітектури.
Короткий зміст навчальної програми:
Скульптура, як один з найстаріших та найскладніших видів образотворчого мистецтва.
Засоби передачі рельєфних та об’ємних об’єктів. Поділ скульптур за формами відображення. Художньо-виразні засоби скульптури. Матеріали скульптури та методи обробки матеріалу.
Принципи виконання копії архітектурної деталі на прикладі ліпки декоративної розетки. Принципи виконання барельєфу натюрморту та копіювання класичного рельєфу.
Рекомендована література:
1. Всеобщая история искуств. –М.: Искуство, 1956-1965.
2. Голубкина А.С. Как содается скульптура. Несколько слов о ремеслах скульптора. – М., 1963.
3. Лантери Є. Лепка. –М., 1963.
4. Фальконе М. Э. Высказывание о скульптуре, барельефах и драпировках.Т.2: Мастера искусства об искусстве.- М.,1982. Йодко Р.Р. Построение рельефа на плоскости: Учеб. Пособие по курсу скульптуры. –М., 1962.
5. Евстратова Е. Скульптура. — М.: Слово, 2001. — 48 с.
6. Чаварра Х. Ручная лепка. Москва: ООО "Астрель АСТ", 2003. - 64с.
7. Хессенберг К. Скульптура для начинающих. Создание терхмерных композиций из глины, гипса и дерева. Москва: Арт-Родник, 2006. – 128с.
2. Голубкина А.С. Как содается скульптура. Несколько слов о ремеслах скульптора. – М., 1963.
3. Лантери Є. Лепка. –М., 1963.
4. Фальконе М. Э. Высказывание о скульптуре, барельефах и драпировках.Т.2: Мастера искусства об искусстве.- М.,1982. Йодко Р.Р. Построение рельефа на плоскости: Учеб. Пособие по курсу скульптуры. –М., 1962.
5. Евстратова Е. Скульптура. — М.: Слово, 2001. — 48 с.
6. Чаварра Х. Ручная лепка. Москва: ООО "Астрель АСТ", 2003. - 64с.
7. Хессенберг К. Скульптура для начинающих. Создание терхмерных композиций из глины, гипса и дерева. Москва: Арт-Родник, 2006. – 128с.
Методи і критерії оцінювання:
поточний контроль – поточне оцінювання виконання завдань (30%),
підсумковий контроль — художній перегляд скульптурних робіт, усне опитування (70%).
підсумковий контроль — художній перегляд скульптурних робіт, усне опитування (70%).