Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
ОсвітаКаталог освітніх послуг
Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація
Навчальна дисципліна
Рисунок, частина 5
Спеціальність: Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація
Код дисципліни: 6.023.00.O.41
Кількість кредитів: 3.5
Кафедра: Дизайн та основи архітектури
Лектор: ст.викладач - Челомбітько Ольга Іванівна
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- Знати професійну термінологію, щодо процесу художньої творчості, застосовувати знання з дисципліни для вирішення мистецьких і реставраційних завдань;
- Знати питання конструкції, руху, пропорції, перспективи, анатомічної будови голови, її пропорції і ракурси, світлотіні та фактури, композиції тощо;
- Вміти усвідомлено бачити трьохмірну форму, логічно аналізувати її в просторі та грамотно зображати її на двомірній площині відповідними художньо-графічними засобами та технічними прийомами;
- Вміти на основі композиційних законів, правил перспективи, теорії освітлення реалістично та переконливо зображати дійсність;
- Мати творчий підхід до самостійного пошуку їдей в поставлених конкретних практичних завданнях, формувати мистецьке чуття та естетичний смак та володіти практичними навиками для їх успішної реалізації.
- Розкриття індивідуальних творчих здібностей та розширення художнього світогляду, напрацювання необхідних фахових знань і навиків, як основи для подальшої професійної діяльності.
- Знати питання конструкції, руху, пропорції, перспективи, анатомічної будови голови, її пропорції і ракурси, світлотіні та фактури, композиції тощо;
- Вміти усвідомлено бачити трьохмірну форму, логічно аналізувати її в просторі та грамотно зображати її на двомірній площині відповідними художньо-графічними засобами та технічними прийомами;
- Вміти на основі композиційних законів, правил перспективи, теорії освітлення реалістично та переконливо зображати дійсність;
- Мати творчий підхід до самостійного пошуку їдей в поставлених конкретних практичних завданнях, формувати мистецьке чуття та естетичний смак та володіти практичними навиками для їх успішної реалізації.
- Розкриття індивідуальних творчих здібностей та розширення художнього світогляду, напрацювання необхідних фахових знань і навиків, як основи для подальшої професійної діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити:
- Рисунок, частина 1,
- Рисунок, частина 2,
- Рисунок, частина 3,
- Рисунок, частина 4.
кореквізити:
- Основи скульптури,
- Історія мистецтва і архітектури,
- Пластична анатомія, анатомічний рисунок,
- Моделювання архітектурної деталі.
- Рисунок, частина 1,
- Рисунок, частина 2,
- Рисунок, частина 3,
- Рисунок, частина 4.
кореквізити:
- Основи скульптури,
- Історія мистецтва і архітектури,
- Пластична анатомія, анатомічний рисунок,
- Моделювання архітектурної деталі.
Короткий зміст навчальної програми:
- Лінійний рисунок жіночої голови .
- Рисунок чоловічої голови з максимальним виявом характерної подібності.
Рекомендована література:
1. Питер Станьер. Пособие по техникам рисования: справочник художника – Астраль.2007.
2. Sehen und Verstehen. Gottfried Bammes - «Volk and Wissen» 1985 г.
3. Радлов Н.Э. Рисование с натуры – Л.1978.
4. Ростовцев Н.Н. История методов обучения рисованию. Зарубежная школа рисунка – М.1981.
5. Ростовцев Н.Н. Рисование головы человека – М.1989.
6. Баммес Г. Изображение человека. Основы рисунка с натуры - «Дитон» 2012 г.
7. Gottfried Bammes .Der nackte mensch - «VEB Verlag der Kunst Dresden» 1969 г.
8. Николай Ли. Основы учебного академического рисунка. Учебник.- Эксмо.2005.
2. Sehen und Verstehen. Gottfried Bammes - «Volk and Wissen» 1985 г.
3. Радлов Н.Э. Рисование с натуры – Л.1978.
4. Ростовцев Н.Н. История методов обучения рисованию. Зарубежная школа рисунка – М.1981.
5. Ростовцев Н.Н. Рисование головы человека – М.1989.
6. Баммес Г. Изображение человека. Основы рисунка с натуры - «Дитон» 2012 г.
7. Gottfried Bammes .Der nackte mensch - «VEB Verlag der Kunst Dresden» 1969 г.
8. Николай Ли. Основы учебного академического рисунка. Учебник.- Эксмо.2005.
Методи і критерії оцінювання:
Максимальна сумарна оцінка за аудиторні та самостійні (домашні) завдання становить 100 балів.