Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Основні тенденції розвитку графічного дизайну

Спеціальність: Дизайн
Код дисципліни: 7.022.01.E.29
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Дизайн та основи архітектури
Лектор: доц. Мельник Оксана Ярославівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
• знати основні константи в межах конкретних завдань графічного дизайну; історію розвитку графічного дизайну; основні стилі та течії в річищі яких розвивалось мистецтво графічного дизайну; творчі програми та формальні якості робіт провідних авторів;
• вміти аналізувати твори графічного дизайну; орієнтуватися в основних напрямах графічного дизайну та на практиці застосовувати набуті знання;
• мати уявлення про основні напрямки та тенденції розвитку графічного дизайну і перспективи практичного застосування набутих знань у професійній діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити:
• Основи технології поліграфічного виробництва,
• Дизайн візуальних комунікацій,
• Шрифт.
Короткий зміст навчальної програми:
Історіографія та методика вивчення графічного дизайну. Парадигми дизайну ХХ ст. Ранні форми графічного дизайну. Концепції та візуальна форма авангардних напрямів поч. ХХ ст. Провідні школи та національні моделі розвитку графічного дизайну США та Європи ХХ ст. Інтернаціональний стиль. Філософсько-естетичні концепції постмодернізму у графічному дизайні.
Рекомендована література:
1. Мельник О.Я. Електронний навчально-методичний комплекс «Основні тенденції розвитку графічного дизайну». Адреса розміщення: Moodle2.1+;//http:// http://vns.lp.edu.ua/course/view.php?id=12070. Номер та дата реєстрації: Е41-205-06/2014 від 27.01.2014 р.
2. Клиффорд Дж. Иконы графического дизайна / Дж. Клиффорд ; [пер. с англ.]. – М.: Эксмо, 2015. – 240 c.
3. Туэмлоу Э. Графический дизайн. Фирменный стиль, новейшие технологии и креативные идеи. – М.: Астрель, АСТ,2006

4. Hollis R. Graphic Design. – London: Thames & Hudson world of art. 2001. – 232 p
Методи і критерії оцінювання:
• Індивідуальне науково-дослідне завдання, усне опитування (30%)
• підсумковий контроль (70 %, контрольний захід, екзамен): письмова форма (70%)