Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Іноземна мова за професійним спрямуванням, частина 3

Спеціальність: Біотехнології та біоінженерія
Код дисципліни: 6.162.00.O.19
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Іноземні мови
Лектор: Закаулова Ю.В., Жорняк Ю.В. Бабкіна М. І. Кушка Б.Г. Пиндик Н.І. Сидорчук О. В. Чорна І.І.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
• вести розмову на зазначені теми, пов'язані зі спеціальністю, висловлювати і обмінюватись думками та фактичною інформацією щодо визначеної тематики;
• демонструвати розуміння понять, дотичних до зазначеної тематики, включаючи детальну інформацію;
• спілкуватись в академічному чи професійному середовищі, могти висловити думку усно та письмово у вигляді розширеної анотації, неформальної статті, дискурсивного есе, електронного листа;
• робити презентації на теми згідно з навчальною програмою, передаючи просту пряму інформацію, що має безпосереднє відношення до академічного середовища;
• писати повідомлення і коментарі на форумі, висловлюючи свою думку і коментуючи думки інших, висловлюючи згоду чи незгоду на інформацію, яку можна знайти в соціальних мережах і віртуальному навчальному середовищі;
• отримувати загальну та конкретну інформацію з текстів навчального та професійного змісту, ефективно користуючись різними стратегіями читання;
• розпізнавати фактичну/нефактичну, важливу/менш важливу, актуальну/неактуальну інформацію у писаних текстах навчального та професійного змісту;
• вгадувати значення незнайомих слів, що містяться у писаних текстах та усних виступах (розмовах) навчального та професійного змісту, користуючись контекстними підказками та лінгвістичними засобами;
• розуміти основні ідеї та розпізнавати загальну/конкретну інформацію з аудіо та відео джерел у типових ситуаціях, пов’язаних з навчанням та майбутньою спеціальністю;
• визначати мету та/або думку мовця/автора у довших нескладних аутентичних текстах з типових тем, пов’язаних з навчанням/ майбутньою спеціальністю.
By the end of the study learners are expected to be able to:
• maintain a conversation on the familiar study and specialism-related topics, expressing and exchanging opinions and factual information on study-related events;
• demonstrate an understanding of clear and simple notions, related to the given topics including detailed information;
• communicate in an academic or professional environment, being able to express oneself both, aurally and in writing, compiling summaries, informal articles, discursive essays, and emails;
• make public presentations on a number of general issues in the political, economic and cultural spheres using appropriate linguistic and non-linguistic means of communication;
• write forum posts and comments, expressing their own opinion and commenting on other opinions, agreeing/disagreeing on what can be found in social media and virtual learning environment;
• get general and specific information from the texts of the academic and professional background using different reading strategies;
• recognize factual / non-factual, important / less important, relevant / irrelevant information in written texts of educational and professional content;
• guess the meaning of unfamiliar words contained in written texts and oral presentations (conversations) of educational and professional content, using contextual clues and linguistic means;
• understand the basic ideas and recognize general / specific information from audio and video sources in typical situations related to education and future specialty;
• determine the purpose and / or opinion of the speaker / author in longer simple authentic texts on typical topics related to learning / future specialty.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити: - Рівень знань В1
Кореквізити: Іноземна мова
Короткий зміст навчальної програми:
Методи наукового дослідження. Етика дослідження. Наукова доброчесність. Культура професійного спілкування. Соціальна взаємодія. Соціальний контроль. Соціальні інститути. Самоідентифікація.
Рекомендована література:
Німецька мова
ЛІТЕРАТУРА:
1. Netzwerk. Deutsch als Fremdsprache. (A1, A2) / Stefanie Dengler, Paul Rusch, Helen Schmitz, Tanja Sieber. – Munchen: Klett-Langenscheidt Verlag, 2018. - 168 c.
2. Sicher Aktuell. Deutsch als Fremdsprache. (B1,B2) / Michaela Perlmann-Balme, Susanne Schwalb, Magdalena Matussek. – Muncehn: Hueber Verlag, 2019. – 118 c.
ФРАНЦУЗЬКА МОВА
ЛІТЕРАТУРА:
1. Mes pas vers la France. Мої кроки до Франції: підручник з французької мови для розвитку розмовних навичок (В1, В2) / М.І.Бабкіна, О.С.Білик, М.З.Джура, І.М.Ключковська, Б.Г.Кушка; за ред. І.М.Ключковської. – Львів: ВД “Панорама”, 2017. – 252 c.
2. Бабкіна М.І. Збірник граматичних завдань з французької мови: Навчальний посібник для студентів вищих технічних навчальних закладів / М.І.Бабкіна. – 3-тє вид., переробл. і доповн. Львів: – ЗУКЦ, 2015. – 260 с.
3. Бабкіна М.І. Ділова кореспонденція: Навчальний посібник з французької мови для студентів вищих технічний навчальних закладів / М.І. Бабкіна. – Львів: ЗУКЦ, ПП НВФ БІАРП, 2012. – 152 с.
4. Parizet M.-L. DELF B2 : 200 exercices / Marie-Louise Parizet. – CLE international, 2013. – 192 p.
5. Бабкіна М.І. Електронний навчально-методичний комплекс “Збірник граматичних завдань з французької мови”. – Адреса розміщення: http: // vns.lp.edu.ua / modle / course / view.php?id=10768.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль: аудіювання, монологічне та діалогічне мовлення, читання, письмо.
• Підсумковий контроль: екзамен 55.

Поточний контроль (ПК) Разом за дисципліну-100
Аудиторна робота 45
Аудіювання 5
Читання 5
Мовлення 5
Письмо 5
Індивідуальне письмове завдання 5
Виконання вправ з підручника. 5
Виконання лексико-граматичних тестів у ВНС 5
Позааудиторне читання. Ведення читацького щоденника. 5
Словник навчальної та спеціальної професійної лексики

Поточний контроль: аудіювання, монологічне та діалогічне мовлення, читання, письмо.
• Підсумковий контроль: екзамен (15- поточний контроль; 40 - самостійна робота + 45-контрольний захід).

Максимальна оцінка в балах - 100