Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Теорія ймовірностей і математична статистика
Спеціальність: Філологія (прикладна лінгвістика)
Код дисципліни: 6.035.10.O.28
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Вища математика
Лектор: Бродяк Оксана Ярославівна
Гук Володимир Михайлович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Математичні моделі для
типових випадкових явищ; імовірнісні закономірності, характерні для статистичних моделей, методи розв’язання задач, оцінювання окремих параметрів та структури в цілому.
Застосовувати апарат теорії імовірностей до складання моделей практичних задач, розв’язувати такі задачі, побудувати надійний інтервал для математичного сподівання.
типових випадкових явищ; імовірнісні закономірності, характерні для статистичних моделей, методи розв’язання задач, оцінювання окремих параметрів та структури в цілому.
Застосовувати апарат теорії імовірностей до складання моделей практичних задач, розв’язувати такі задачі, побудувати надійний інтервал для математичного сподівання.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Алгебра та аналіз ч.1, алгебра та аналіз ч.2, дискретна математика
Короткий зміст навчальної програми:
Випадкові події та випадкові величини. Закон великих чисел.Системи випадкових величин.
Елементи математичної статистики.
Рекомендована література:
1. Теорія ймовірностей та математична статистика.- Львів, ЛПІ, 1989.
2. Теорія ймовірностей. Завдання до РГР.- Львів, ЛПІ, 1994.
3. Теорія ймовірностей та випадкові процеси. Індивідуальні завдання для студентів інженерно-технічних спеціальностей.-Львів: Вид-во НУ “ЛП“, 2003.
4. Рудавський Ю.К., Костробій П.П., Олексів І.Я. та інші. Збірник задач з теорії ймовірностей.- Львів, вид-во НУ “ЛП”, 2001.
2. Теорія ймовірностей. Завдання до РГР.- Львів, ЛПІ, 1994.
3. Теорія ймовірностей та випадкові процеси. Індивідуальні завдання для студентів інженерно-технічних спеціальностей.-Львів: Вид-во НУ “ЛП“, 2003.
4. Рудавський Ю.К., Костробій П.П., Олексів І.Я. та інші. Збірник задач з теорії ймовірностей.- Львів, вид-во НУ “ЛП”, 2001.
Методи і критерії оцінювання:
Діагностика знань студентів проводиться за допомогою усного опитування на практичних заняттях, контрольних та самостійних робіт у віртуальному навчальному середовищі, термінологічних диктантів, індивідуальних розрахунково-графічних робіт.
Поточний контроль - 30 балів;
Екзаменаційний контроль - 70 балів;
Разом за дисципліну - 100 балів.
Поточний контроль - 30 балів;
Екзаменаційний контроль - 70 балів;
Разом за дисципліну - 100 балів.