Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Проектування та розробка ігор

Спеціальність: Інженерія програмного забезпечення
Код дисципліни: 6.121.02.E.71
Кількість кредитів: 8
Кафедра: Програмне забезпечення
Лектор: к.т.н., асистент Ваврук Ірина Євгенівна
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знати основи побудови елементів гри, основні алгоритми навігації та механізми прийняття рішень;
• вміти розробляти сценарії гри, будувати модель сцени гри;
• вміти використовувати методи штучного інтелекту в процесі розробки гри;
• вміти застосовувати знання основ програмування в процесі розробки ігрового простору та використовувати сучасні засоби обробки інформації для створення гри
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Основи програмування.
• Об’єктно-орієнтоване програмування.
• Алгоритми та структури даних.
• Кросплатформне програмування.
• Штучний інтелект та методи машинного навчання.
Короткий зміст навчальної програми:
Ознайомлення з Unity. Двовимірна та трьохвимірна графіка в грі.Інтелектуальні моделі поведінки. Методи штучного інтелекту в грі. Навігація. Графічне представлення сцени гри. Накладення текстур. Механізми прийняття рішень. Інтерактивні пристрої і елементи в грі. Забезпечення зворотнього зв’язку з гравцем. Додавання звуків і музики в гру. Створення графічного інтерфейсу.
Рекомендована література:
1. Паласиос Х. Unity 5.x. Программирование искусственного интеллекта в играх: пер.с англ. Р.Н. Рагимова. – М.: ДМК Пресс,2017. – 272с.
2. Хокинг Дж. Unity в действии. Мультиплатформенная разработка на С#/Пер. с англ. И. Рузмайкиной. – СПб.: Питер, 2016 – 336с.
3. Thorn A. Learn Unity for 2DGame Development.- Apress Berkely, CA, USA , 2013 – 287p.
Методи і критерії оцінювання:
• письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (30%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (70%)