Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Командна робота
Спеціальність: Системний аналіз
Код дисципліни: 6.124.00.O.9
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: к.т.н. Демчук Андрій Богданович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Cтудент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
знати:
-мати знання та навики щодо представлення результатів експериментів;
вміти:
-здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання задач спеціальності;
-ефективно працювати як індивідуально, так і у складі команди, представляти результати роботи
-уміти здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання задач спеціальності
-уміти системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей
-оцінювати отримані результати та аргументовано захищати прийняті рішення
знати:
-мати знання та навики щодо представлення результатів експериментів;
вміти:
-здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання задач спеціальності;
-ефективно працювати як індивідуально, так і у складі команди, представляти результати роботи
-уміти здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання задач спеціальності
-уміти системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей
-оцінювати отримані результати та аргументовано захищати прийняті рішення
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Алгоритмізація та програмування ч.1
Алгоритмізація та програмування ч.2
Алгоритмізація та програмування ч.2
Короткий зміст навчальної програми:
Метою викладання дисципліни є вивчення студентами основних понять, принципових засад, інтегральних компонентів та ключових факторів ефективної взаємодії з аудиторією і в команді, а також розвиток особистої ефективності, навичок професійної комунікації, презентування ідей, результативних публічних виступів, організації продуктивної співпраці в команді.
Завдання навчальної дисципліни:
Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у студентів необхідних компетентностей:
загальні компетентності:
здатність пристосовуватись до нових ситуацій;
здатність до організації і планування;
Здатність до критики та самокритики;
креативність, здатність до системного мислення;
здатність здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різних джерел;
здатність до письмової та усної комунікації українською мовою (професійного спрямування);
фахові компетентності:
здатність аргументувати вибір методів розв’язування спеціалізованих задач, критично оцінювати отримані результати та захищати прийняті рішення
Рекомендована література:
1. Кові С. Р. 7 звичок надзвичайно ефективних людей / Стівен Р. Кові., 2014. – 384 с.
2. Галло К. Презентации в стиле TED. 9 приемов лучших в мире выступлений / Кармин Галло., 2015. – 256 с.
3. Уитмор Д. Внутренняя сила лидера. Коучинг как метод управления персоналом / Джон Уитмор., 2015. – 312 с.
Допоміжна
1. Кейнер С. Руководство фасилитатора. Как привести группу к принятию совместного решения / Сем Кейнер., 2016. – 344 с.
Інформаційні ресурси:
1. Посібник зі Скраму [Електронний ресурс]. – 2011. – Режим доступу до ресурсу: http://www.scrumguides.org/docs/scrumguide/v1/Scrum-Guide-UA.pdf#zoom=100.
2. Презентація у стилі TED: говорити так, щоб вас слухали [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://studway.com.ua/prezentaciya-u-stili-ted/.
2. Галло К. Презентации в стиле TED. 9 приемов лучших в мире выступлений / Кармин Галло., 2015. – 256 с.
3. Уитмор Д. Внутренняя сила лидера. Коучинг как метод управления персоналом / Джон Уитмор., 2015. – 312 с.
Допоміжна
1. Кейнер С. Руководство фасилитатора. Как привести группу к принятию совместного решения / Сем Кейнер., 2016. – 344 с.
Інформаційні ресурси:
1. Посібник зі Скраму [Електронний ресурс]. – 2011. – Режим доступу до ресурсу: http://www.scrumguides.org/docs/scrumguide/v1/Scrum-Guide-UA.pdf#zoom=100.
2. Презентація у стилі TED: говорити так, щоб вас слухали [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://studway.com.ua/prezentaciya-u-stili-ted/.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (40%): письмові звіти з лабораторних робіт, контрольна робота, усне опитування
Підсумковий контроль (60%, залік): письмово-усна форма.
Підсумковий контроль (60%, залік): письмово-усна форма.