Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Інноваційні інформаційні технології
Спеціальність: Системи штучного інтелекту
Код дисципліни: 7.122.04.O.1
Кількість кредитів: 7
Кафедра: Системи штучного інтелекту
Лектор:
Камінський Р.М
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
1. Використовувати набуті знання для формулювання задач оптимізації для створення комп’ютерних систем прийняття рішень.
2. Застосовувати пакети програм для створення задач оптимізації.
3. Використовувати отриманні знання для інтелектуального аналізу за допомогою
еволюційних методів та алгоритмів.
4. Формувати знання та практичні навички для використання основних методів
розв’язання задач математичного програмування для вирішення задач прийняття
рішень.
5. Забезпечувати єдину методичну базу взаємодії курсу Математичні методи дослідження
операцій та інших предметних дисциплін.
6. Мати уяву про стан і перспективу розвитку математичного програмування та їхнього
програмного забезпечення.
7. Аналізувати дані.
2. Застосовувати пакети програм для створення задач оптимізації.
3. Використовувати отриманні знання для інтелектуального аналізу за допомогою
еволюційних методів та алгоритмів.
4. Формувати знання та практичні навички для використання основних методів
розв’язання задач математичного програмування для вирішення задач прийняття
рішень.
5. Забезпечувати єдину методичну базу взаємодії курсу Математичні методи дослідження
операцій та інших предметних дисциплін.
6. Мати уяву про стан і перспективу розвитку математичного програмування та їхнього
програмного забезпечення.
7. Аналізувати дані.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Інтелектуальний аналіз даних
Методи та засоби інтеграції даних
Візуалізація даних
Теорія прийняття рішень
Методи та засоби інтеграції даних
Візуалізація даних
Теорія прийняття рішень
Короткий зміст навчальної програми:
Сучасний стан інформаційних технологій
Концептуальна модель інформаційної технології
Стартап технології
Блокчейн технології
Імунні технології
Інтелектуальні технології
Когнітивні технології
Рекомендована література:
Носенко Т.І. Інформаційні технології навчання: начальний посібник / Т.І. Носенко. – К.:
Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, 2011. – 184 c.
3. Нікітін С. О. Основи комп’ютерних ігор та ігрових програм : довідник модуля. / С. О.
Нікітін, Л. О. Нікітіна. – Х. : «Друкарня Мадрид», 2018. – 138 с.
4. Дасгупты Д. Искусственные иммунные системы и их применение / Д. Дасгупты. Пер. с англ.
под ред А.А. Романюхи. – М.: ФИЗМАТЛИТ, 2006. – 344 с.
5. Башмаков А.И. Интеллектуальные информационные технологии: Учеб. Пособие / А.И.
Башмаков, И.А. Башмаков - М.: Изд-во МГТУ им. Н.Э. Баумана, 2005. - 304 с.
6. Егоров В. В. Когнитивные технологии : учеб. пособие / В. В. Егоров. – Минск : БГУИР, 2017.
– 240 с.
7. Аршинов В.И. Социо-антропологические измерения конвергентных технологий.
Методологические аспекты [Текст]: Коллективная монография / В.И. Аршинов, И.А. Асеева,
Буданов В.Г., Гребенщикова Е.Г., Гримов О.А., Каменский Е.Г., Москалев И.Е., С.В.
Пирожкова, М.А. Сущин, В.В. Чеклецов / Отв. ред. И.А. Асеева, В.Г. Буданов. – Курск: ЗАО
«Университетская книга», 2015. – 238 с.
8. Кавасаки Г. Стартап: 11 мастер-классов от экс-евангелиста Арріе и самого дерзкого
венчурного капиталиста Кремниевой долины / Г. Кавасаки; пер. с англ. Е. Корюкиной,
предисл. Д. Яна. — М.: ООО «Юнайтед Пресс», 2010. — 254
Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, 2011. – 184 c.
3. Нікітін С. О. Основи комп’ютерних ігор та ігрових програм : довідник модуля. / С. О.
Нікітін, Л. О. Нікітіна. – Х. : «Друкарня Мадрид», 2018. – 138 с.
4. Дасгупты Д. Искусственные иммунные системы и их применение / Д. Дасгупты. Пер. с англ.
под ред А.А. Романюхи. – М.: ФИЗМАТЛИТ, 2006. – 344 с.
5. Башмаков А.И. Интеллектуальные информационные технологии: Учеб. Пособие / А.И.
Башмаков, И.А. Башмаков - М.: Изд-во МГТУ им. Н.Э. Баумана, 2005. - 304 с.
6. Егоров В. В. Когнитивные технологии : учеб. пособие / В. В. Егоров. – Минск : БГУИР, 2017.
– 240 с.
7. Аршинов В.И. Социо-антропологические измерения конвергентных технологий.
Методологические аспекты [Текст]: Коллективная монография / В.И. Аршинов, И.А. Асеева,
Буданов В.Г., Гребенщикова Е.Г., Гримов О.А., Каменский Е.Г., Москалев И.Е., С.В.
Пирожкова, М.А. Сущин, В.В. Чеклецов / Отв. ред. И.А. Асеева, В.Г. Буданов. – Курск: ЗАО
«Университетская книга», 2015. – 238 с.
8. Кавасаки Г. Стартап: 11 мастер-классов от экс-евангелиста Арріе и самого дерзкого
венчурного капиталиста Кремниевой долины / Г. Кавасаки; пер. с англ. Е. Корюкиной,
предисл. Д. Яна. — М.: ООО «Юнайтед Пресс», 2010. — 254
Методи і критерії оцінювання:
лаборторні роботи - 40
письмовий екзамен - 40
усна компонента - 20
письмовий екзамен - 40
усна компонента - 20
Інноваційні інформаційні технології (курсова робота)
Спеціальність: Системи штучного інтелекту
Код дисципліни: 7.122.04.O.6
Кількість кредитів: 2
Кафедра: Системи штучного інтелекту
Лектор:
Камінський Р.М
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
1. Використовувати набуті знання для формулювання задач оптимізації для створення комп’ютерних систем прийняття рішень.
2. Застосовувати пакети програм для створення задач оптимізації.
3. Використовувати отриманні знання для інтелектуального аналізу за допомогою
еволюційних методів та алгоритмів.
4. Формувати знання та практичні навички для використання основних методів
розв’язання задач математичного програмування для вирішення задач прийняття
рішень.
5. Забезпечувати єдину методичну базу взаємодії курсу Математичні методи дослідження
операцій та інших предметних дисциплін.
6. Мати уяву про стан і перспективу розвитку математичного програмування та їхнього
програмного забезпечення.
7. Аналізувати дані.
2. Застосовувати пакети програм для створення задач оптимізації.
3. Використовувати отриманні знання для інтелектуального аналізу за допомогою
еволюційних методів та алгоритмів.
4. Формувати знання та практичні навички для використання основних методів
розв’язання задач математичного програмування для вирішення задач прийняття
рішень.
5. Забезпечувати єдину методичну базу взаємодії курсу Математичні методи дослідження
операцій та інших предметних дисциплін.
6. Мати уяву про стан і перспективу розвитку математичного програмування та їхнього
програмного забезпечення.
7. Аналізувати дані.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Інтелектуальний аналіз даних
Методи та засоби інтеграції даних
Візуалізація даних
Теорія прийняття рішень
Методи та засоби інтеграції даних
Візуалізація даних
Теорія прийняття рішень
Короткий зміст навчальної програми:
Сучасний стан інформаційних технологій
Концептуальна модель інформаційної технології
Стартап технології
Блокчейн технології
Імунні технології
Інтелектуальні технології
Когнітивні технології
Рекомендована література:
Носенко Т.І. Інформаційні технології навчання: начальний посібник / Т.І. Носенко. – К.:
Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, 2011. – 184 c.
3. Нікітін С. О. Основи комп’ютерних ігор та ігрових програм : довідник модуля. / С. О.
Нікітін, Л. О. Нікітіна. – Х. : «Друкарня Мадрид», 2018. – 138 с.
4. Дасгупты Д. Искусственные иммунные системы и их применение / Д. Дасгупты. Пер. с англ.
под ред А.А. Романюхи. – М.: ФИЗМАТЛИТ, 2006. – 344 с.
5. Башмаков А.И. Интеллектуальные информационные технологии: Учеб. Пособие / А.И.
Башмаков, И.А. Башмаков - М.: Изд-во МГТУ им. Н.Э. Баумана, 2005. - 304 с.
6. Егоров В. В. Когнитивные технологии : учеб. пособие / В. В. Егоров. – Минск : БГУИР, 2017.
– 240 с.
7. Аршинов В.И. Социо-антропологические измерения конвергентных технологий.
Методологические аспекты [Текст]: Коллективная монография / В.И. Аршинов, И.А. Асеева,
Буданов В.Г., Гребенщикова Е.Г., Гримов О.А., Каменский Е.Г., Москалев И.Е., С.В.
Пирожкова, М.А. Сущин, В.В. Чеклецов / Отв. ред. И.А. Асеева, В.Г. Буданов. – Курск: ЗАО
«Университетская книга», 2015. – 238 с.
8. Кавасаки Г. Стартап: 11 мастер-классов от экс-евангелиста Арріе и самого дерзкого
венчурного капиталиста Кремниевой долины / Г. Кавасаки; пер. с англ. Е. Корюкиной,
предисл. Д. Яна. — М.: ООО «Юнайтед Пресс», 2010. — 254
Носенко Т.І. Інформаційні технології навчання: начальний посібник / Т.І. Носенко. – К.:
Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, 2011. – 184 c.
3. Нікітін С. О. Основи комп’ютерних ігор та ігрових програм : довідник модуля. / С. О.
Нікітін, Л. О. Нікітіна. – Х. : «Друкарня Мадрид», 2018. – 138 с.
4. Дасгупты Д. Искусственные иммунные системы и их применение / Д. Дасгупты. Пер. с англ.
под ред А.А. Романюхи. – М.: ФИЗМАТЛИТ, 2006. – 344 с.
5. Башмаков А.И. Интеллектуальные информационные технологии: Учеб. Пособие / А.И.
Башмаков, И.А. Башмаков - М.: Изд-во МГТУ им. Н.Э. Баумана, 2005. - 304 с.
6. Егоров В. В. Когнитивные технологии : учеб. пособие / В. В. Егоров. – Минск : БГУИР, 2017.
– 240 с.
7. Аршинов В.И. Социо-антропологические измерения конвергентных технологий.
Методологические аспекты [Текст]: Коллективная монография / В.И. Аршинов, И.А. Асеева,
Буданов В.Г., Гребенщикова Е.Г., Гримов О.А., Каменский Е.Г., Москалев И.Е., С.В.
Пирожкова, М.А. Сущин, В.В. Чеклецов / Отв. ред. И.А. Асеева, В.Г. Буданов. – Курск: ЗАО
«Университетская книга», 2015. – 238 с.
8. Кавасаки Г. Стартап: 11 мастер-классов от экс-евангелиста Арріе и самого дерзкого
венчурного капиталиста Кремниевой долины / Г. Кавасаки; пер. с англ. Е. Корюкиной,
предисл. Д. Яна. — М.: ООО «Юнайтед Пресс», 2010. — 254
Методи і критерії оцінювання:
курсова робота - 100 балів