Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Штучний інтелект в ігрових застосуваннях (курсова робота)

Спеціальність: Системи штучного інтелекту
Код дисципліни: 7.122.04.E.32
Кількість кредитів: 2
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: Шаховська Н.Б.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
1. здатність використовувати поглиблені теоретичні та фундаментальні знання в галузі штучного інтелекту для розроблення складних систем;
2. здатність розробляти і впроваджувати моделі інформаційних систем засобами комп’ютерного моделювання;
3. здатність зорієнтуватися на рівні спеціаліста в певній вузькій області систем штучного інтелекту, яка лежить поза межами вибраної спеціалізації;
4. здатність ефективно проводити системний аналіз, здійснювати вибір концептуальної моделі середовища інформаційної системи на основі математичних моделей і методів штучного інтелекту, параметризацію компонентів інтелектуальної інформаційної системи;
5. здатність застосувати знання та практичні навики аналізу відповідних нормативних документів, чинних стандартів і технічних умов у галузі;
6. практичне застосовування знань сучасного стану справ та новітніх технологій в галузі інформаційних технологій;
7. отримання навиків роботи в команді та вирішення конфліктів
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Системи штучного інтелекту
Машинне навчання
Короткий зміст навчальної програми:
Розробити програмне середовище з використаннямметодів штучного інтелекту для змагання ботів
Рекомендована література:
Introduction to Artificial Intelligence на Udacity
Artificial Intelligence for Robotics на Udacity
Artificial Intelligence на EdX
Artificial Intelligence Planning на Coursera
Методи і критерії оцінювання:
Розроблення програмного середовища - 60 балів
Розроблення бота, що перемагає бота суперника - 20 балів
Презентація - 20 балів

Штучний інтелект в ігрових застосуваннях

Спеціальність: Системи штучного інтелекту
Код дисципліни: 7.122.04.E.31
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: Шаховська Н.Б.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
1. здатність використовувати поглиблені теоретичні та фундаментальні знання в галузі штучного інтелекту для розроблення складних систем;
2. здатність розробляти і впроваджувати моделі інформаційних систем засобами комп’ютерного моделювання;
3. здатність зорієнтуватися на рівні спеціаліста в певній вузькій області систем штучного інтелекту, яка лежить поза межами вибраної спеціалізації;
4. здатність ефективно проводити системний аналіз, здійснювати вибір концептуальної моделі середовища інформаційної системи на основі математичних моделей і методів штучного інтелекту, параметризацію компонентів інтелектуальної інформаційної системи;
5. здатність застосувати знання та практичні навики аналізу відповідних нормативних документів, чинних стандартів і технічних умов у галузі;
6. практичне застосовування знань сучасного стану справ та новітніх технологій в галузі інформаційних технологій;
7. отримання навиків роботи в команді та вирішення конфліктів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Системи штучного інтелекту
Машинне навчання
Короткий зміст навчальної програми:
Базові методи штучного інтелекту. Штучний інтелект в іграх Дерева рішень та системи, засновані на правилах. Методи пошуку: вглибину, сходження на вершину, променевий пошук, метод гілок і границь, альфа-бета, А* Скінчені автомати, Баєсівські мережі, мережі Маркова Груповий розум: мурашиний алгоритм Передбачення: часові ряди
Рекомендована література:
1. Стюарт Рассел та Пітер Норвіг “Штучний інтелект. Сучасний підхід” (Artificial Intelligence: A Modern Approach (ISBN 0-13-604259-7) ).
2. Глибовець М.М., Олецький О.В. Штучний інтелект. –К.: КМ Академія, 2002. –366 с.
3. Люгер Д.Ф. Искусственный интеллект. Стратегии и методы решения сложных проблем. –М.: Издат.дом «Вильямс», 2003. –864 с
Методи і критерії оцінювання:
Лабораторні заняття - 40 балів
Екзамен - 60 балів