Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Математичні методи моделювання та оптимізації процесів

Спеціальність: Системи технічного захисту інформації, автоматизація її обробки
Код дисципліни: 7.125.02.E.22
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Захист інформації
Лектор: ст.викладач Стахів Марта Юріївна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• Знання і розуміння наукових принципів, що лежать в основі кібербезпеки та інформаційних технологій;
• Володіння методами загальнонаукового аналізу у сфері інформаційних технологій та інформаційної безпеки;
• Уміти здійснювати оцінку відповідності системи захисту інформації автоматизованої системи своєму призначенню відповідно до вимог діючих стандартів;
• Системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей в сфері інформаційної безпеки;
• Ідентифікувати, класифікувати та описувати роботу в сфері захисту інформації.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Математичний аналіз,
• Основи дискретної математики,
• Вища алгебра,
• Диференціальні рівняння,
• Комп’ютерні методи аналізу та проектування електронних засобів.
Короткий зміст навчальної програми:
Моделювання як метод пізнання. Натурні й абстрактні моделі. Комп'ютерна модель. Основні структури в інформаційному моделюванні. Моделі динамічних систем. Моделювання детермінованих фізичних процесів. Імітаційне моделювання. Геометричне моделювання і комп’ютерна графіка. Моделювання стохастичних систем. Моделі із зосередженими та розподіленими параметрами. Системний підхід у наукових дослідженнях. Чисельний експеримент. Моделювання систем масового обслуговування. Перехід детермінованих систем до хаотичної поведінки.
Рекомендована література:
1. Петренко А.І. Основи автоматизованого проектування складних об’єктів та систем (роздавальний матеріал).-Київ, «Політехніка», 2002.-206 с.
2. Норенков И.П. Основы автоматизированного проектирования.- Москва, Изд-во МГТУ, 2002.-332 с.
3. Петренко А.И., Семенков О.И. Основы построения САПР (учебник). - Київ, Вища школа, 1985.
Методи і критерії оцінювання:
• усне опитування, домашнє завдання, оцінка активності студента у процесі занять (30%)
• підсумковий контроль (70 %, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (70%)