Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
ОсвітаКаталог освітніх послуг
Міжнародні економічні відносини (освітньо-наукова програма)
Навчальна дисципліна
Навчально-дослідницька практика
Спеціальність: Міжнародні економічні відносини (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.292.00.O.24
Кількість кредитів: 7.5
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: Адамик Вікторія Віталіївна, к.е.н., доцент
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• поглиблюються та закріплюються теоретичні знання із фахових дисциплін, які є складовими навчального плану підготовки магістра зі спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини»;
• удосконалюютьсядослідницькі та практичні навики з написання та підготовки до друку наукової праці;
• формуються навикипобудови структури за змістового наповнення конспекту лекцій з фахової навчальної дисципліни, а також презентації лекції перед аудиторією.
• удосконалюютьсядослідницькі та практичні навики з написання та підготовки до друку наукової праці;
• формуються навикипобудови структури за змістового наповнення конспекту лекцій з фахової навчальної дисципліни, а також презентації лекції перед аудиторією.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Методологія наукових досліджень
Практика за темою магістерської (кваліфікаційної) роботи
Практика за темою магістерської (кваліфікаційної) роботи
Короткий зміст навчальної програми:
1. Ознайомлення з навчально-методичними матеріалами кафедри, а саме: робочими програмами фахових навчальних дисциплін, навчльними підручниками і посібниками, конспектами лекцій, методичними рекомендаціями до практичних занять та самостійної роботи.
2. Вивчення наукової діяльності кафедри, що передбачає ознайомлення зі змістом держбюджетних та комерційних тем кафедри, основними публікаціями провідних науковців кафедри (докторів та кандидатів), передусім монографіями, фаховими статтями, публікаціями у виданнях, що входять у міжнародні наукометричні бази даних, зокрема Scopus, WebofScience, IndexCopernicus, збірниками матеріалів наукових та науково-практичнихконференцій, насамперед виданими за участю кафедри.
3. Підготовка конспекту лекції та її презентація на парі з відповідної дисципліни чи на спеціально організованій за участю інших студентів-магістрантів та викладачів кафедри.
4. Підготовка наукової доповіді та публікації тез доповіді чи статті на аналогічну тему.
5. Захист звіту з попередньою корекцією недоліків
Рекомендована література:
1. Мачинська Н.І., Стельмах С.С.(2012) Сучасні форми організації навчального процесу у вищій школі: навчально-методичний посібник / Н.І. Мачинська, С.С. Стельмах. – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 180 с.
2. Туркот Т.І., Коновал О.А. (2013) Педагогіка та психологія вищої школи (в екології): навчальний посібник.Херсон: Олді-плюс, 466 с.
3. Зразок оформлення опорного конспекту лекцій [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://er.nau.edu.ua/bitstream/NAU/22377/6/06_%D0%A5%D0%A5%D0%A5_%D0%9A%D0%9B.pdf
4. Хайчіна Ю.М.(2014) Методично рекомендований алгоритм написання тез доповідей: Методичні рекомендації, Кременчук, 31 с. [Електронний ресурс] – Режим доступу:http://www.model.poltava.ua/attachments/article/722/%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%BE%20%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%B0%D0%BB%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%BC%20%D0%BD%D0%B0%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%82%D0%B5%D0%B7%20%D0%B4%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%B9.pdf
5. Бірта Г.О, Бурду Ю.А. (2016) Методологія і організація наукових досліджень. Навчальний посібник рекомендовано МОН України, 2016, 142 с.
6. Мальська М.П. (2017) Організація наукових досліджень. Навчальний поcібник, 136 с.
7. Фіцула М. М. (2014) Педагогіка вищої школи. 2-ге видання, доповнене (“Академвидав”), 456 с.
8. Приклади оформлення списку літератури (REFERENCES)[Електронний ресурс] – Режим доступу:http://www.nbuv.gov.ua/node/868
2. Туркот Т.І., Коновал О.А. (2013) Педагогіка та психологія вищої школи (в екології): навчальний посібник.Херсон: Олді-плюс, 466 с.
3. Зразок оформлення опорного конспекту лекцій [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://er.nau.edu.ua/bitstream/NAU/22377/6/06_%D0%A5%D0%A5%D0%A5_%D0%9A%D0%9B.pdf
4. Хайчіна Ю.М.(2014) Методично рекомендований алгоритм написання тез доповідей: Методичні рекомендації, Кременчук, 31 с. [Електронний ресурс] – Режим доступу:http://www.model.poltava.ua/attachments/article/722/%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%BE%20%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%B0%D0%BB%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%BC%20%D0%BD%D0%B0%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%82%D0%B5%D0%B7%20%D0%B4%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%B9.pdf
5. Бірта Г.О, Бурду Ю.А. (2016) Методологія і організація наукових досліджень. Навчальний посібник рекомендовано МОН України, 2016, 142 с.
6. Мальська М.П. (2017) Організація наукових досліджень. Навчальний поcібник, 136 с.
7. Фіцула М. М. (2014) Педагогіка вищої школи. 2-ге видання, доповнене (“Академвидав”), 456 с.
8. Приклади оформлення списку літератури (REFERENCES)[Електронний ресурс] – Режим доступу:http://www.nbuv.gov.ua/node/868
Методи і критерії оцінювання:
Критерії оцінювання конспекту лекції
Конспект лекції, а також якість презентації лекції з навчальної дисципліни оцінюється керівником курсу або, за його відсутності, керівником практики. Максимальний бал – 50.
1. Відповідність теми лекції робочій програмі навчальної дисципліни – 5 балів.
2. Актуальність теми та сучасність інформаційної бази для підготовки лекції – 10 балів.
3. Коректність і ємність опорного конспекту лекції (структурованість і повнота матеріалу лекції) – 10 балів.
4. Змістовність, логічність і креативність подачі матеріалу лекції – 15 балів.
5. Репрезентативність ілюстративного матеріалу – 10 балів.
Критерії оцінювання наукової публікації
1. Тези – 20 балів; тези іноземною мовою та/або тези, опубліковані у виданні, що входить у міжнародні бази даних – 25 балів (допускається включати у звіт не більше 2-х тез, опублікованих на першому та другому курсі магістратури у різних збірниках конференцій).
2. Наукова стаття – 40 балів; стаття іноземною мовою і/абоопублікована у виданні, що входить до міжнародних науково-метричних баз даних, зокрема Indeх Copernicus, Scopus, Web of Science та інших, – 50 балів.
Конспект лекції, а також якість презентації лекції з навчальної дисципліни оцінюється керівником курсу або, за його відсутності, керівником практики. Максимальний бал – 50.
1. Відповідність теми лекції робочій програмі навчальної дисципліни – 5 балів.
2. Актуальність теми та сучасність інформаційної бази для підготовки лекції – 10 балів.
3. Коректність і ємність опорного конспекту лекції (структурованість і повнота матеріалу лекції) – 10 балів.
4. Змістовність, логічність і креативність подачі матеріалу лекції – 15 балів.
5. Репрезентативність ілюстративного матеріалу – 10 балів.
Критерії оцінювання наукової публікації
1. Тези – 20 балів; тези іноземною мовою та/або тези, опубліковані у виданні, що входить у міжнародні бази даних – 25 балів (допускається включати у звіт не більше 2-х тез, опублікованих на першому та другому курсі магістратури у різних збірниках конференцій).
2. Наукова стаття – 40 балів; стаття іноземною мовою і/абоопублікована у виданні, що входить до міжнародних науково-метричних баз даних, зокрема Indeх Copernicus, Scopus, Web of Science та інших, – 50 балів.