Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Маркетинг
Спеціальність: Облік і оподаткування
Код дисципліни: 6.071.00.O.90
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доцент Косар Наталія Степанівна
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
знати сутність маркетингу, основні концепції, на яких будуються взаємовідносини виробника і споживача, основні складові маркетингового середовища та маркетингової інформаційної системи підприємства, рішення у межах формування його комплексу маркетингу;
- уміти визначити сутність та основні напрями маркетингової діяльності підприємства, дослідити ринок, розробити товарну, цінову, збутову та комунікаційну політику підприємства з урахуванням специфіки ринку, на якому воно функціонує.
- уміти визначити сутність та основні напрями маркетингової діяльності підприємства, дослідити ринок, розробити товарну, цінову, збутову та комунікаційну політику підприємства з урахуванням специфіки ринку, на якому воно функціонує.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізит: «Основи економічної теорії», «Основи підприємництва», «Менеджмент»
кореквізити: «Мікроекономіка».
кореквізити: «Мікроекономіка».
Короткий зміст навчальної програми:
Сутність маркетингу і його сучасна концепція, система і характеристики сучасного маркетингу, маркетингові дослідження, маркетингова товарна політика, маркетингова цінова політика, маркетингова політика комунікацій, маркетингова політика розподілу, управління маркетинговою діяльністю.
Рекомендована література:
1. Котлер Ф., Амстронг П., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга. Пер. с англ. – 2-е европ. изд. – М., СПб.; К.: Издательський дом “Вильямс”, 2008. – 944 с.
2. Маркетинг: бакалаврський курс: Навчальний курс: Навчальний посібник / Під загальною редакцією д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми: ВТД «Університетська книга», 2004. – 976 с.
3. Маркетинг: Підручник / В.Руделіус, Л.А. Мороз, Н.Ю. Глинський та ін. : Ред.-упор. О.І. Сидоренко, П.С. Редько. – К.: Навчально-методичний центр „Консорціуму із удосконалення менеджмент-освіти в УКраїні”, 2009. - 422 с.
4. Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Маркетинг: Підручник / За редакцією Л.А. Мороз. – 2-е вид. - Львів: Національний університет “Львівська політехніка” ІВЦ “ІНТЕЛЕКТ+”, „Інтелект-Захід”, 2010.- 244 с.
2. Маркетинг: бакалаврський курс: Навчальний курс: Навчальний посібник / Під загальною редакцією д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми: ВТД «Університетська книга», 2004. – 976 с.
3. Маркетинг: Підручник / В.Руделіус, Л.А. Мороз, Н.Ю. Глинський та ін. : Ред.-упор. О.І. Сидоренко, П.С. Редько. – К.: Навчально-методичний центр „Консорціуму із удосконалення менеджмент-освіти в УКраїні”, 2009. - 422 с.
4. Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Маркетинг: Підручник / За редакцією Л.А. Мороз. – 2-е вид. - Львів: Національний університет “Львівська політехніка” ІВЦ “ІНТЕЛЕКТ+”, „Інтелект-Захід”, 2010.- 244 с.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (30%): робота на практичних заняттях, усне опитування.
Підсумковий контроль (70 %, екзамен): семестровий контроль.
Підсумковий контроль (70 %, екзамен): семестровий контроль.