Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Міжнародний бізнес
Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.00.O.65
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Зовнішньоекономічна та митна діяльність
Лектор: к.е.н. Руда Мар'яна Володимирівна
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
1. Розуміти сутність та мотиви міжнародного бізнесу.
2. Знати загальні економічні закономірності формування напрямків та форм міжнародного бізнесу, його видів та впливу на розвиток національних економік країн світу;
3. Знати інтереси та потреби господарських суб’єктів України у стосунках з іншими суб’єктами країн світу;
4. Знати фактори інтеграційних економічних світових процесів;
5. Вміти аналізувати стан та тенденції розвитку міжнародних ринків товарів, послуг, інвестицій, робочої сили, а також мотивацію та напрямки сучасних інтеграційних процесів на світових галузевих ринках.
6. Вміти володіти методикою статистичного та економічного аналізу динаміки структури експорту та імпорту товарів, послуг, капіталу, методикою оцінки ефективності міжнародних економічних відносин для національних економік в тому числі і України, володіти методологією формування різноманітних організаційних форм міжнародного бізнесу.
2. Знати загальні економічні закономірності формування напрямків та форм міжнародного бізнесу, його видів та впливу на розвиток національних економік країн світу;
3. Знати інтереси та потреби господарських суб’єктів України у стосунках з іншими суб’єктами країн світу;
4. Знати фактори інтеграційних економічних світових процесів;
5. Вміти аналізувати стан та тенденції розвитку міжнародних ринків товарів, послуг, інвестицій, робочої сили, а також мотивацію та напрямки сучасних інтеграційних процесів на світових галузевих ринках.
6. Вміти володіти методикою статистичного та економічного аналізу динаміки структури експорту та імпорту товарів, послуг, капіталу, методикою оцінки ефективності міжнародних економічних відносин для національних економік в тому числі і України, володіти методологією формування різноманітних організаційних форм міжнародного бізнесу.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Міжнародні економічні відносини, частина 1
Міжнародні економічні відносини, частина 2
Міжнародні економічні відносини, частина 2
Короткий зміст навчальної програми:
Вступ до міжнародного бізнесу. Передумови виникнення, еволюція та глобалізація міжнародного бізнесу. Правове регулювання міжнародного бізнесу. Корпоративні структури в міжнародному бізнесі та їх бізнес-середовище. Бізнес-етика, переговори і крос-культурні комунікації. Маркетингове управління міжнародною діяльністю компаній. Міжнародні платежі та розрахунки. Міжнародні інвестиції і трансфер технологій. Start Up - бізнес майбутнього. Аналізування найкращих галузей для започаткування бізнесу.
Рекомендована література:
1. Чарльз Хилл. Международный бизнес. International Business: Competing in the Global Marketplace. - Питер, 2013. - Классический зарубежный учебник. - 688 с.
2. Ешлі Венс. Ілон Маск. Tesla, SpaceX і шлях у фантастичне майбутнє. - ТАО, 2018. - 428 с.
3. Козик В.В. Зовнішньоекономічні операції і контракти. Навч. посіб. - 3-тє вид., перероб. і доп. / Козик В.В., Панкова Л.А., Григор’єв О.Ю., Босак А.О., Карп’як Я.С.– Львів: «Магнолія 2006», 2014. – 512с.
4. Поляков В. В. Світова економіка і міжнародний бізнес: Практикум / За ред. В. В. Полякова, Р. К. Щеніна. - М: Кнорус, 2007. - 400 с.
2. Ешлі Венс. Ілон Маск. Tesla, SpaceX і шлях у фантастичне майбутнє. - ТАО, 2018. - 428 с.
3. Козик В.В. Зовнішньоекономічні операції і контракти. Навч. посіб. - 3-тє вид., перероб. і доп. / Козик В.В., Панкова Л.А., Григор’єв О.Ю., Босак А.О., Карп’як Я.С.– Львів: «Магнолія 2006», 2014. – 512с.
4. Поляков В. В. Світова економіка і міжнародний бізнес: Практикум / За ред. В. В. Полякова, Р. К. Щеніна. - М: Кнорус, 2007. - 400 с.
Методи і критерії оцінювання:
- письмова компонента (50%);
- поточний контроль (вирішення бізнес-кейсів, інд.завдань, опитування) (30%);
- усна компонента (20%).
- поточний контроль (вирішення бізнес-кейсів, інд.завдань, опитування) (30%);
- усна компонента (20%).