Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Інвент менеджмент

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.03.E.106
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: Гербут Марія Володимирівна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
? знання принципів, технології та процедури розробки івент-заходів;
? вміння визначати концепцію, формат і застосовувати технологї та процедури для розробки програм івент-заходів різних типів;
? вміння здійснювати моніторинг вітчизняного та зарубіжного досвіду з питань івент-технологій та впроваджувати інновації в організаціях туристично-рекреаційної сфери;
? здатність розв’язувати практичні економічні завдання у процесі проектування, організування і оцінювання ефективності івент-заходів, що передбачає застосування відповідних методів, інструментів і моделей.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
прореквізити: Управління бізнесом, Планування бізнес-процесів туристичних та рекреаційних організацій, Основи інвентики та дизайн-мислення
кореквізити:
Короткий зміст навчальної програми:
Івент-менеджмент (event-management) – як індустрія та професія. Сутність та зміст івенту (event) як основного елементу івент-менеджменту. Класифікація подій (івентів) в івент-менеджменті. Фактори, що формують стратегію івент-менеджменту. Логістика в івент-менеджменті. Управління івентами. Техніки івент-менеджменту. Допоміжні засоби івент-менеджменту. Фази та етапи івент-менеджменту. Використання контрольних таблиць в івент-менеджменті. Зміст, планування та проведення окремих івентів в туристично-рекреаційній сфері.
Рекомендована література:
1. Гойхман, О. Я. Организация и проведение мероприятий: учебное пособие / О.Я. Гойхман. - М.: ИНФРА-М, 2012. - 136 с.
2. Голдблатт Дж. Special Event / Дж. Голдблатт. – М.: ЭКСПО, 2010.
3. Зеленська Л. Івент-менеджмент: словник-довідник організатора заходів / Л. Зеленська, А. Романова / К. : НАКККІМ, 2015. – 84 с.
4. Костюк О. История ивента / О. Костюк // Теория и практика организации специальных мероприятий. – 2008. - № 3. – С. 17-21.
5. Романцов А.Н. Event-маркетинг: Сущность и особенности организации / Романцов А.Н. – М.: Изд-во-Дашков и Ко. – 2011. – 116 с.
6. Хальцбаур У. Event-менеджмент / У. Хальцбаур, Э. Йеттингер, Б. Кнаусе, Р. Мозер, М. Целлер; [пер.с нем. Т. Фоминой] – М. : Эксмо, 2010. – 384 с.
7. Carter L. Event Planning. – AuthorHouse, 2007. – P. 3. Event-менеджмент организация мероприятий на высшем уровне [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.pr2b.net/index.php/articles/91–listprevent
8. Event-менеджмент. Профессиональная организация успешных мероприятий. – М.: ЭКСПО, 2010.
9. Shone A., Parry B. Successful event management: a practical handbook. – Cengage Learning EMEA, 2004. – P. 13.
10. Tum J., Norton P., Wright Nevan J. Management of Event Operations. – El sevier Butterworth–Heinemann, 2006.

Методи і критерії оцінювання:
• усне опитування, контрольні роботи (30 %)
• підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (70%)

Інвент менеджмент (курсова робота)

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.03.E.109
Кількість кредитів: 2
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор:
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Короткий зміст навчальної програми:
Рекомендована література:
Методи і критерії оцінювання: