Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Маркетинг закупівель
Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.02.E.113
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к. е н., доцент Шандрівська Олена Євгенівна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
знати: основні терміни і поняття маркетингу закупівель, зміст його головних складових, етапів розвитку, методів та форм закупівельної діяльності. Практичні навички щодо основних засобів закупівель та особливостей їх впровадження; організації проведення відкритих та закритих конкурсів; державних та міжнародних закупівель;
вміти: розкривати соціально-економічну сутність ситуацій та видів закупівельної діяльності та підприємств, оцінювати вплив зовнішніх чинників на процес закувель, мати цілісне уявлення про систему закупівель різних інтеграційних рівнів;
1) стратегічно мислити, формувати та обирати з альтернатив оптимальну закупівельну стратегію, розробляти інтегровані, логістично- та маркетинговозорієнтовані рішення у умовах ризику при закупівлі продукції;
2) ідентифікувати та оцінювати результативність закупівельної діяльності; проводити аудит; упроваджувати результати бенчмаркінгу; узгоджувати рішення у закупівельній діяльності із рішеннями в інших видах діяльності підприємства;
3) розробляти стратегічні, оперативні та поточні плани закупівельної діяльності.
знати: основні терміни і поняття маркетингу закупівель, зміст його головних складових, етапів розвитку, методів та форм закупівельної діяльності. Практичні навички щодо основних засобів закупівель та особливостей їх впровадження; організації проведення відкритих та закритих конкурсів; державних та міжнародних закупівель;
вміти: розкривати соціально-економічну сутність ситуацій та видів закупівельної діяльності та підприємств, оцінювати вплив зовнішніх чинників на процес закувель, мати цілісне уявлення про систему закупівель різних інтеграційних рівнів;
1) стратегічно мислити, формувати та обирати з альтернатив оптимальну закупівельну стратегію, розробляти інтегровані, логістично- та маркетинговозорієнтовані рішення у умовах ризику при закупівлі продукції;
2) ідентифікувати та оцінювати результативність закупівельної діяльності; проводити аудит; упроваджувати результати бенчмаркінгу; узгоджувати рішення у закупівельній діяльності із рішеннями в інших видах діяльності підприємства;
3) розробляти стратегічні, оперативні та поточні плани закупівельної діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити: мркетинг послуг, промисловий маркетинг, товарознавство, інформаційні системи і технології в маркетингу, управління продажами товарів
Кореквізити: управління якістю послуг, логістика постачання, логістика торгівлі, управління маркетингом, електронний маркетинг і логістика.
Кореквізити: управління якістю послуг, логістика постачання, логістика торгівлі, управління маркетингом, електронний маркетинг і логістика.
Короткий зміст навчальної програми:
сутність концепцій маркетингу закупівель; класифікація закупівель; методи, способи та етапи закупівель; особливості складання договору закупівель; критерії визначення постачальників та концепція логістики постачання продукції; сутність та основні характеристики купівельної поведінки організацій-покупців; цілі закупівель для потреб організацій; сутність оптимальної кількості потенційних промислових покупців; принципи формування закупівельного центру та розподіл ролей у ньому; етапи прийняття рішення про закупівлю; особливості поведінки організації-покупця при онлайн-закупівлі; сутність онлайн-аукціонів на ринках організацій; сучасні стратегії маркетингу закупівель; методологія управління закупівельною діяльністю підприємств.
Рекомендована література:
1.Балабанова Л.В., Бриндіна О.А. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств: Навч. Посіб. – К. ВД “Професіонал”, 2006. – 336 с.
2.Уолтерс Д. Логистика. Управление цепью поставок: Пер. С англ. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2003. – 503 с.
3. Кристофер М. Логистика и управление цепочками поставок / М. Кристофер ; под общ. ред. B.C. Лукинского. - СПб.: Питер, 2004. -316 с.
2.Уолтерс Д. Логистика. Управление цепью поставок: Пер. С англ. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2003. – 503 с.
3. Кристофер М. Логистика и управление цепочками поставок / М. Кристофер ; под общ. ред. B.C. Лукинского. - СПб.: Питер, 2004. -316 с.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль: (40 %) усне опитування, виступи на семінарах, тести.
Підсумковий контроль: (60 %): іспит.
Підсумковий контроль: (60 %): іспит.
Маркетинг закупівель
Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.04.E.138
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к. е н., доцент Шандрівська Олена Євгенівна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
знати: основні терміни і поняття маркетингу закупівель, зміст його головних складових, етапів розвитку, методів та форм закупівельної діяльності. Практичні навички щодо основних засобів закупівель та особливостей їх впровадження; організації проведення відкритих та закритих конкурсів; державних та міжнародних закупівель;
вміти: розкривати соціально-економічну сутність ситуацій та видів закупівельної діяльності та підприємств, оцінювати вплив зовнішніх чинників на процес закувель, мати цілісне уявлення про систему закупівель різних інтеграційних рівнів;
1) стратегічно мислити, формувати та обирати з альтернатив оптимальну закупівельну стратегію, розробляти інтегровані, логістично- та маркетинговозорієнтовані рішення у умовах ризику при закупівлі продукції;
2) ідентифікувати та оцінювати результативність закупівельної діяльності; проводити аудит; упроваджувати результати бенчмаркінгу; узгоджувати рішення у закупівельній діяльності із рішеннями в інших видах діяльності підприємства;
3) розробляти стратегічні, оперативні та поточні плани закупівельної діяльності.
знати: основні терміни і поняття маркетингу закупівель, зміст його головних складових, етапів розвитку, методів та форм закупівельної діяльності. Практичні навички щодо основних засобів закупівель та особливостей їх впровадження; організації проведення відкритих та закритих конкурсів; державних та міжнародних закупівель;
вміти: розкривати соціально-економічну сутність ситуацій та видів закупівельної діяльності та підприємств, оцінювати вплив зовнішніх чинників на процес закувель, мати цілісне уявлення про систему закупівель різних інтеграційних рівнів;
1) стратегічно мислити, формувати та обирати з альтернатив оптимальну закупівельну стратегію, розробляти інтегровані, логістично- та маркетинговозорієнтовані рішення у умовах ризику при закупівлі продукції;
2) ідентифікувати та оцінювати результативність закупівельної діяльності; проводити аудит; упроваджувати результати бенчмаркінгу; узгоджувати рішення у закупівельній діяльності із рішеннями в інших видах діяльності підприємства;
3) розробляти стратегічні, оперативні та поточні плани закупівельної діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити: мркетинг послуг, промисловий маркетинг, товарознавство, інформаційні системи і технології в маркетингу, управління продажами товарів
Кореквізити: управління якістю послуг, логістика постачання, логістика торгівлі, управління маркетингом, електронний маркетинг і логістика.
Кореквізити: управління якістю послуг, логістика постачання, логістика торгівлі, управління маркетингом, електронний маркетинг і логістика.
Короткий зміст навчальної програми:
сутність концепцій маркетингу закупівель; класифікація закупівель; методи, способи та етапи закупівель; особливості складання договору закупівель; критерії визначення постачальників та концепція логістики постачання продукції; сутність та основні характеристики купівельної поведінки організацій-покупців; цілі закупівель для потреб організацій; сутність оптимальної кількості потенційних промислових покупців; принципи формування закупівельного центру та розподіл ролей у ньому; етапи прийняття рішення про закупівлю; особливості поведінки організації-покупця при онлайн-закупівлі; сутність онлайн-аукціонів на ринках організацій; сучасні стратегії маркетингу закупівель; методологія управління закупівельною діяльністю підприємств.
Рекомендована література:
1.Балабанова Л.В., Бриндіна О.А. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств: Навч. Посіб. – К. ВД “Професіонал”, 2006. – 336 с.
2.Уолтерс Д. Логистика. Управление цепью поставок: Пер. С англ. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2003. – 503 с.
3. Кристофер М. Логистика и управление цепочками поставок / М. Кристофер ; под общ. ред. B.C. Лукинского. - СПб.: Питер, 2004. -316 с.
2.Уолтерс Д. Логистика. Управление цепью поставок: Пер. С англ. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2003. – 503 с.
3. Кристофер М. Логистика и управление цепочками поставок / М. Кристофер ; под общ. ред. B.C. Лукинского. - СПб.: Питер, 2004. -316 с.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль: (40 %) усне опитування, виступи на семінарах, тести.
Підсумковий контроль: (60 %): іспит.
Підсумковий контроль: (60 %): іспит.