Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Маркетингова цінова політика (курсовий проект)

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.00.O.65
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доцент Косар Наталія Степанівна
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- знати різновиди існуючих цін, сутність основних етапів ціноутворення, особливості ціноутворення на ринках різних типів, методи оцінки ризику у ціноутворенні та інфляційного очікування;
- вміти визначити цілі ціноутворення та оцінити вплив різних факторів на встановлення ціни;
- вміти вибрати цінові стратегії та методи ціноутворення, розрахувати базові, гуртові та роздрібні ціни, скоригувати ціну з урахуванням змінних ринкових умов.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити:
Маркетинг, Мікроекономіка, Маркетингові дослідження.

Кореквізити:
Маркетингова товарна політика, Інформаційні системи і технології у маркетингу.
Короткий зміст навчальної програми:
Визначення цілей ціноутворення. Визначення факторів, які впливають на встановлення ціни. Вибір методу ціноутворення відповідно до визначених цілей ціноутворення. Вибір цінової стратегії. Визначення ціни залежно від цілей ціноутворення. Визначення оптимальної ціни на товар на підставі результатів пробного маркетингу. Визначення взаємозв’язку між ціною і попитом. Розрахунок оптимальної ціни, при якій фірма отримає максимальний прибуток. Аналіз беззбитковості і визначення точки критичного збуту.
Рекомендована література:
1. Дугіна С.І. Маркетингова цінова політика : навч.-метод. посіб. для самостійного вивч. дисципліни / С.І. Дугіна. – К. : КНЕУ, 2002. – 360 с.
2. Косар Н.С. Маркетингове ціноутворення: конспект лекцій для студентів напряму підготовки 6.030507 «Маретинг» / Н.С. Косар, О.Є. Шандрівська. – Львів : вид-во НУ «Львівська політехніка», 2015. – 115 с.
3. Ковальчук С.В. Маркетингова цінова політика: Навч. посібник. / С.В. Ковальчук, І.В. Гвоздецька, С.М. Синиця // – Львів.: «Новий Світ - 2000», 2011. – 352 с.
Методи і критерії оцінювання:
Підсумковий контроль (100%, залік): виконання і захист курсового проекту.

Маркетингова цінова політика

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.00.O.63
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доцент Косар Наталія Степанівна
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- знати різновиди існуючих цін, сутність основних етапів ціноутворення, особливості ціноутворення на ринках різних типів, методи оцінки ризику у ціноутворенні та інфляційного очікування;
- вміти визначити цілі ціноутворення та оцінити вплив різних факторів на встановлення ціни;
- вміти вибрати цінові стратегії та методи ціноутворення, розрахувати базові, гуртові та роздрібні ціни, скоригувати ціну з урахуванням змінних ринкових умов.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити:
Маркетинг, Мікроекономіка, Маркетингові дослідження.

Кореквізити:
Маркетингова товарна політика, Інформаційні системи і технології у маркетингу.
Короткий зміст навчальної програми:
Введення в ціноутворення. Формування цінової політики. Ціна як інструмент маркетингової політики. Система цін та їх класифікація. Фактори маркетингового ціноутворення. Методичні підходи щодо ціноутворення в системі маркетингу. Маркетингові стратегії ціноутворення. Коригування ціни (цінова тактика). Особливості дослідження ринкової кон’юнктури. Ціноутворення в міжнародному маркетингу. Вплив інфляції на процеси ціноутворення. Оцінка помилки і ризику у встановленні цін. Державне регулювання процесів ціноутворення в Україні.
Рекомендована література:
1. Дугіна С.І. Маркетингова цінова політика : навч.-метод. посіб. для самостійного вивч. дисципліни / С.І. Дугіна. – К. : КНЕУ, 2002. – 360 с.
2. Косар Н.С. Маркетингове ціноутворення: конспект лекцій для студентів напряму підготовки 6.030507 «Маретинг» / Н.С. Косар, О.Є. Шандрівська. – Львів : вид-во НУ «Львівська політехніка», 2015. – 115 с.
3. Ковальчук С.В. Маркетингова цінова політика: Навч. посібник. / С.В. Ковальчук, І.В. Гвоздецька, С.М. Синиця // – Львів.: «Новий Світ - 2000», 2011. – 352 с.
Методи і критерії оцінювання:
- письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування, розв’язування задач (30%);
- підсумковий контроль (70 %, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (70%).