Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Пошукова оптимізація сайту (SEO)

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.04.E.121
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доцент Леонова С.В., кафедра маретингу та логістики
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Знати: принципи оптимізації та просування інтернет-сайтів в пошукових системах;
Уміти: проводити аналіз сайтів визначати список пріоритетних запитів проводити оптимізацію сайтів з метою підвищення позиції по пріоритетним запитам.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити: Маркетинг; Інформаційні системи і технології в маркетингу;
корреквізити: Інтернет-маркетинг; Маркетинг в соціальних мережах (SMM).
Короткий зміст навчальної програми:
Введення в дисципліну: основні поняття, термінологія. Принципи роботи пошукових систем. Аналіз пошукового попиту та методи оцінки просування. Аналіз статистики сайту та контент-аналіз. Корекція сайту для просування у пошукових системах. Робота із посиланнями. Пошукова реклама та просування сайтів в Інтернет-спільнотах.
Рекомендована література:
1. Севостьянов Иван Олегович. Поисковая оптимизация. Практическое руководство по продвижению сайта в Интернете. — СПб.: «Питер», 2010. — 240 с.
2. Брайан Халлиган, Дхармеш Шах. Маркетинг в Интернете: как привлечь клиентов с помощью Google, социальных сетей и блогов = Inbound Marketing: Get Found Using Google, Social Media, and Blogs (The New Rules of Social Media). — М.: «Диалектика», 2010. — С. 256
3. Байков Владимир Дмитриевич. Интернет: поиск информации и продвижение сайтов. — Санкт-Петербург: «БХВ-Санкт-Петербург», 2000. — С. 288.
4. Голик В.С. Эффективность интернет-маркетинга в бизнесе. — Дикта, 2008. — С. 196.
5. Эрик Энж, Стефан Спенсер, Рэнд Фишкин, Джесси Стрикчиола. SEO. Искусство раскрутки сайтов. — БХВ-Петербург, 2014. — С. 668.
6. Ральф Ф. Уилсон. Планирование стратегии интернет-маркетинга = Planning Your Internet Marketing Strategy. — М.: Издательский Дом Гребенникова, 2003. — С. 264.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (50%): робота на практичних заняттях
Підсумковий контроль (50%, залік): залікова контрольна робота.