Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Маркетинг

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.00.O.25
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Люльчак З.С.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
знати: теорію, методологію і практичні навички з проблем організації маркетингу
вміти: здійснювати методологію маркетингу на практиці.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити: менеджмент; вступ до фаху
кореквізити: логістика, маркетинговий менеджмент
Короткий зміст навчальної програми:
Суть і системи маркетингу. Нормативно-правова база маркетингу в Україні. Моделі та методи маркетингу. Учасники маркетингу. Управління фінансами і фінансовий аналіз в системі маркетингу.
Рекомендована література:
Крикавський Є.В., Чорнописька Н.В. Логістичні системи: Навч.посібник. – Львів: Видавництво НУ «Львівська політехніка», 2009. – 264 с.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (30%): робота на практичних заняттях, усне опитування.
Підсумковий контроль (70%, екзамен): семестровий контроль.