Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Маркетинг послуг

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.00.O.90
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Гринів Н.Т.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
- знати: основні поняття маркетингу послуг, моделі оцінки й поведінки споживачів, класифікацію, проектування, стандарти якості послуг, схеми управління попитом у маркетингу послуг, особливості маркетингових комунікацій в сфері послуг.
- уміти: проводити маркетингові дослідження ринку послуг, аналізувати результати досліджень, розробляти маркетингову стратегію розвитку підприємства сфери послуг, проектувати послуги; запроваджувати маркетинговий підхід в роботі з персоналом та споживачами послуг.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- пререквізити: Маркетинг, Маркетингові дослідження, Інфраструктура товарного ринку.
- кореквізити: Маркетингова товарна політика, Маркетингове ціноутворення, Маркетингові комунікації.
Короткий зміст навчальної програми:
Основи маркетингу послуг, сфера послуг, основні поняття. Споживачі послуг, основні моделі оцінки и поведінки споживачів. Послуги, класифікація, поняття, проектування, стандарти якості, контактний персонал. Дослідження діяльності підприємства послуг, маркетингові стратегії. Маркетингові аспекти ціноутворення на ринку послуг. Маркетингова політика просування послуг, управління каналами збуту послуг. Організаційне забезпечення маркетингової діяльності на підприємствах послуг. Оцінка ефективності маркетингової діяльності. Управління попитом у маркетингу послуг, особливості маркетингових комунікацій в сфері послуг. Управління маркетингом послуг.
Рекомендована література:
1. Вачевський М. В. Маркетинг у сферах послуг: Навч. посіб./ М. В. Вачевський, В. Г. Скотний. - К.: ЦНЛ, 2004. - 232 с.
2 Майдебура Е. В. Маркетинг услуг. - К.: Віра, 2001. - 574 с
3. Мальченко В. М. Маркетинг послуг: Навч. посіб./ В. М. Мальченко. - К.: КНЕУ, 2006. - 360 с.
4. Пашук О.В. Маркетинг послуг: стратегічний підхід: Навчальний посібник. - К.: ВД «Професіонал», 2005. - 560 с.
5. Ткаченко В. А. Маркетинг послуг: Нав. посіб. - К.: ЦУЛ, 2003. - 244 с.
6. Шканова О. М. Маркетинг послуг: Навч. посіб. - К.: Кондор, 2003. - 220 с.
Методи і критерії оцінювання:
- Поточний контроль (50%): розв’язування задач, усне опитування
- Підсумковий контроль (50%, standings): семестровий контроль.