Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Вступ до фаху "Маркетинг"

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.00.O.2
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: д.е.н., проф. Євген Крикавський к.е.н., доц. Назар Глинський
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
Знати: основні складові структури процесу підготовки майбутніх фахівців з маркетингу, етапи становлення маркетингу в Україні, основні терміни і поняття маркетингу як науки
Вміти: формулювати сутність і роль маркетингу в ринковій економіці, роль і функції маркетингових підрозділів підприємства
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізит: ---
кореквізити: «Основи економічної теорії», «Менеджмент».
Короткий зміст навчальної програми:
Сучасна концепція маркетингу. Маркетингові дослідження. Маркетингова товарна політика. Маркетингова цінова політика. Маркетингова політика комунікацій. Маркетингова політика розподілу.
Рекомендована література:
1. Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Маркетинг: Підручник / За ред.. Л.А. Мороз. – Львів: Бухгалтерський центр «Ажур»: 2010. – 232 с.
2. Рашкевич Ю.М. Болонський процес та нова парадигма вищої освіти: Монографія. – Львів: Вид-во Львівської політехніки: 2014. – 168 с.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (30%)
Підсумковий контроль (70%, залік)

Вступ до фаху "Маркетинг" (курсова робота)

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.00.O.8
Кількість кредитів: 2
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: д.е.н., проф. Євген Крикавський к.е.н., доц. Назар Глинський
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
Знати: основні складові структури процесу підготовки майбутніх фахівців з маркетингу, етапи становлення маркетингу в Україні, основні терміни і поняття маркетингу як науки
Вміти: формулювати сутність і роль маркетингу в ринковій економіці, роль і функції маркетингових підрозділів підприємства
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізит: ---
кореквізити: «Основи економічної теорії», «Менеджмент».
Короткий зміст навчальної програми:
Сучасна концепція маркетингу. Маркетингові дослідження. Маркетингова товарна політика. Маркетингова цінова політика. Маркетингова політика комунікацій. Маркетингова політика розподілу.
Рекомендована література:
1. Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Маркетинг: Підручник / За ред.. Л.А. Мороз. – Львів: Бухгалтерський центр «Ажур»: 2010. – 232 с.
2. Рашкевич Ю.М. Болонський процес та нова парадигма вищої освіти: Монографія. – Львів: Вид-во Львівської політехніки: 2014. – 168 с.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (30%)
Підсумковий контроль (70%, залік)