Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Маркетинг неприбуткових організацій

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.00.M.93
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., асист. Мащак Н.М.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
Знати: поняття соціального маркетингу та його роль в ринковій економіці; особливості діяльності неприбуткових організацій; маркетингові рішення в діяльності неприбуткових організацій; особливості комунікаційної політики неприбуткових організацій; вітчизняний та міжнародний досвід просування неприбуткових організацій.
Уміти: планувати діяльність неприбуткових організацій; позиціонувати пропозицію неприбуткових організацій; обґрунтовувати маркетингові рішення в діяльності неприбуткових організацій; формувати комплекс маркетингу для неприбуткових організацій.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- пререквізити: Маркетингова товарна політика; Маркетингова цінова політика;
- кореквізити: Товарознавство; Нейромаркетинг.
Короткий зміст навчальної програми:
Основні маркетингові концепції. Поняття соціального маркетингу. Законодавче регулювання діяльності неприбуткових організацій. Особливості діяльності неприбуткових організацій. Маркетингові рішення в діяльності неприбуткових організацій. Особливості комунікаційної політики неприбуткових організацій. Фінансування діяльності неприбуткових організацій. Світовий та вітчизняний досвід діяльності неприбуткових організацій.
Рекомендована література:
1. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник для студ. екон. спец. вищ. навч. закл .. - 4.ВИД., Доп. - К.: Лібра, 2006. - 717с.
2. Маркетинг: Стратегії, з якими перемагають / Олена Мальцева (упор.). - К.: Видавничий Дім "Максимум", 2006. - 314с.
3. Kotler Ph. Social Marketing: An Approach to Planned Social Change / Ph. Kotler, G. Zaltman. – Journal of Marketing. – 1971. – July. – P. 3-12.
4. Котлер Ф. Стратегический маркетинг некоммерческих организаций / Ф. Котлер, А. Андреасен. — Ростов н/Д : Феникс, 2007. — 854.
5. Андреев С. Н. Основы некоммерческого маркетинга / С. Н. Андреев, Л. Н. Мельни- ченко. — М. : Прогресс–Традиция, 2000. — 256 с.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (30%): робота на практичних заняттях, усне опитування.
Підсумковий контроль (70%, залік): семестровий контроль.